loadingGif

Technolife
Technolife

مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 8 Active

Xiaomi Mi Band 8 Active Smart Band

نظرات کاربران

2 نظر

رنگ:

بدنه مشکی بند مشکی

ویژگی‌های اصلی

سازگاری :

Android 8.0 یا بالاتر، iOS 12.0 یا بالاتر

ظرفیت باتری :

210 میلی آمپر ساعت

پشتیبانی از زبان فارسی در اعلان و پیام :

ندارد

قابلیت مکالمه :

ندارد

مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 8 Active-بدنه مشکی بند مشکی
gallery-مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 8 - گلوبال copy.png
gallery-مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 8 - گلوبال copy.png
gallery-مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 8 - گلوبال copy.png
gallery-مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 8 - گلوبال copy.png
gallery-مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 8 - گلوبال copy.png

+12

تامین محصول تهران

موجود در انبار فروشنده ( ارسال از 1 روز کاری بعد )

سرویس ویژه تکنولایف: ۷ روز تضمین بازگشت کالا

1 عدد در انبار باقی مانده

1,499,000

تومان
فروشگاه های تکنولایف

امکان تحویل حضوری در شعب تکنولایف

برای نیاز تو

  • مشخصات فنی

  • نقد و بررسی

  • نظرات کاربران

مشخصات فنی

  • سیستم عامل :

    سیستم عامل اختصاصی

  • گروه کاربری :

    روزمره، ورزشی

  • ابعاد/ وزن :

    42.81x25.42x9.99 میلی متر/ 14.9 گرم

  • سنسورها :

    سنسور PPG، شتاب سنج، حسگر ضربان قلب و سنجش اکسیژن خون

  • سازگاری :

    Android 8.0 یا بالاتر، iOS 12.0 یا بالاتر

  • مناسب برای :

    خانوم ها و آقایان

  • جنس بدنه :

    TPU

  • مقاومت در برابر آب و گرد و غبار/ درجه گواهی‌ نامه :

    هست/ مقاومت در برابر آب تا عمق 50 متر (5ATM)

  • جنس بند :

    سیلیکون

  • قابلیت تغییر طرح ساعت (Watch Face) :

    دارد

  • میکروفون :

    ندارد

  • اسپیکر :

    ندارد

  • نوع قفل بند :

    پین بند

  • سبک ساعت :

    اسپورت

  • نوع صفحه نمایش :

    TFT

  • تعداد رنگ/ رزولوشن :

    320x172 پیکسل، تراکم پیکسلی 247 پیکسل بر اینچ

  • فرم صفحه نمایش :

    مستطیل

  • میزان روشنایی :

    450 نیت

  • اندازه صفحه نمایش :

    ۱.47 اینچ

  • پشتیبانی از سیم‌ کارت :

    ندارد

  • موقعیت‌ نما GPS :

    ندارد

  • بلوتوث :

    نسخه 5.1

  • نوع باتری/ قابل تعویض توسط کاربر :

    لیتیوم پلیمری/ غیر قابل تعویض

  • ظرفیت باتری :

    210 میلی آمپر ساعت

  • زمان شارژ شدن :

    تا 120 دقیقه

  • بازدهی باتری :

    استفاده معمولی تا 14 روز

  • پشتیبانی از زبان فارسی در اعلان و پیام :

    ندارد

  • پشتیبانی از زبان فارسی در منو :

    ندارد

  • قابلیت مکالمه :

    ندارد

  • سایر مشخصات مهم :

    دارای 50 حالت ورزشی، پایش وضعیت خواب و سطح استرس، کنترل سلامت و بهداشت زنان

نمایش بیشتر

مقایسه

مقایسه با 3 محصول مشابه

اطلاعات کلی

قابلیت مکالمهندارد ندارد ندارد دارد
پشتیبانی از زبان فارسی در اعلان و پیامنداردداردداردفارسی
ظرفیت باتری210 میلی آمپر ساعت ۱90 میلی آمپر ساعت 350 میلی آمپر ساعت420 میلی‌ آمپر ساعت
سازگاریAndroid 8.0 یا بالاتر، iOS 12.0 یا بالاترAndroid6.0 یا بالاتر، iOS12.0 یا بالاتراندروید 5 و بالاتر و iOS 10 و بالاتراندروید ۴.۴ به بالا و IOS ورژن 9 به بالا

نقد و بررسی

می بند 8 اکتیو شیائومی

نسخه اکتیو می بند ۸ به تازگی روانه بازار شده است. مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 8 Active گزینه مناسبی برای ورزشکاران است؛ چرا که بیش از ۵۰ حالت ورزشی را پوشش می‌دهد. همچنین صفحه نمایش آن از حالت کپسولی خارج شده و به شکل مستطیلی درآمده تا مناسب افرادی شود که صفحه نمایش بزرگتر دوست دارند.

 
  • نمایشگر بزرگ
  • ضدآب بودن
  • ماندگاری بالای باتری
  • قیمت مناسب
  • وزن سبک
 
  • عدم پشتیبانی از زبان فارسی در منو و اعلان‌ها

 

جعبه گشایی می بند 8 مدل اکتیو شیائومی

اولین مرحله‌ای که سراغ آن می‌رویم، باز کردن جعبه و دیدن اقلام داخل آن است. جعبه‌ی می بند ۸ اکتیو بسیار جمع‌وجور و مربعی است. طراحی ساده‌ای که برای جعبه استفاده شده نشان می‌دهد که خود محصول نیز مینیمال، شیک و بادوام خواهد بود. در داخل جعبه، بدنه‌ی این بند هوشمند به همراه بند را خواهید دید. علاوه بر آن، یک کابل شارژ نیز قرار دارد. دیگر چیزی که مشاهده خواهید کرد یک دفترچه راهنما است که به شما نحوه راه‌اندازی و استفاده از بند را آموزش می‌دهد.

مشخصات ظاهری و صفحه نمایش می بند 8 اکتیو شیائومی

این بند هوشمند، در ۵ رنگ مشکی، سفید، سبز زیتونی، آبی و صورتی تولید شده و ابعاد آن برابر است با ۴۲.۸۱ میلی متر طول، ۲۵.۴۲ میلی متر پهنا و ۹.۹۹ میلی متر ضخامت. ضخامت کم بدنه، کاربری آن را راحت‌ کرده و حتی موقع خواب هم می‌توانید آن را بر دست داشته باشید و اصلا آزاردهنده نخواهد بود. وزن آن نیز بدون در نظر گرفتن بند تنها ۱۴.۹ گرم است. بنابراین در زمان انجام فعالیت‌های ورزشی، یک محصول سبک و پَر مانند روی دست دارید که هیچ سنگینی ایجاد نمی‌کند. بندی که برای این مچ بند استفاده شده، یک بند یکپارچه است که دورتادور بدنه را فرا می‌گیرد و با یک پین دور مچ بسته می‌شود. دورتادور بدنه‌ی این مچ بند، هیچ دکمه‌ای دیده نمی‌شود. در بخش پشتی نیز سنسور ضربان قلب و محل قرارگیری شارژر مگنتی را می‌بینیم.
miband 8 active به یک صفحه نمایش TFT مجهز شده است که اندازه‌ی آن ۱.۴۷ اینچ بوده و با رزولوشن ۱۷۲ در ۳۲۰ پیکسل با تراکم پیکسلی ۲۴۷ پیکسل در اینچ، کیفیت خوبی را به نمایش می‌گذارد. اندازه نمایشگر نیز بسیار مناسب است و نسبت به مدل‌های قبلی  ۱۰.۵ درصد بزرگتر شده و اطلاعات بیشتری را نمایش می‌دهد. همچنین، حین ورزش می‌توانید ضربان قلب خود را چک کنید، میزان کالری‌های سوخت شده را ببینید یا حتی بازی کنید و اخبار را چک کنید. بالاترین حد روشنایی صفحه نمایش، ۴۵۰ نیت است که برای یک مچ بند بسیار مناسب بوده و این امکان را فراهم می‌کند که در یک محیط روشن هم بتوانید از آن استفاده کنید. (البته صفحه نمایش می بند ۸ که از جنس AMOLED است روشنایی بهتری نسبت به مدل اکتیو تولید می‌کند). شیشه‌ محافظی که برای صفحه نمایش استفاده شده نیز، از جنس شیشه تمپرد (Tempered glass) است و اثر انگشت روی آن نمی‌ماند. شیائومی، بیش از ۱۰۰ واچ فیس برای می بند 8 اکتیو شیائومی استفاده کرده که شما گزینه‌های زیادی را برای استفاده داشته باشید. برای استفاده از آن‌ها کافی است اپلیکیشن Mi Fitness را داشته باشید. 

نرم افزارها، سنسورها و برنامه‌های ورزشی

شیائومی محصولی تولید کرده که همانند یک ساعت هوشمند عمل می‌کند و با سنسورها و برنامه‌های ورزشی مختلف خود، به نیازهای مختلف کاربر پاسخ می‌دهد. می بند 8 مدل اکتیو شیائومی به سنسورهایی نظیر پایش‌گر ضربان قلب، پایش‌گر سطح استرس، سلامت بانوان، پایش‌گر سطح اکسیژن خون و کنترل کیفیت خواب مجهز است. سنسورها عملکرد مناسبی دارند اما ممکن است در برخی مواقع دقت مورد نظر را نداشته باشند. اما به طور کلی، توسط آن‌ها می‌توانید میزان ضربان قلب در حین انجام فعالیت‌های مختلف مانند پیاده‌روی یا دویدن را بررسی کنید، از کیفیت خواب شبانه خود مطلع شوید و از تغییرات چرخه قاعدگی باخبر باشید. لازم به ذکر است که عملکرد سنسور سنجش اکسیژن خون نسبت به ورژن قبلی این بند بهبودهایی داشته و درباره وضعیت اکسیژن خون نوتیفیکیشن‌هایی به شما می‌دهد.
این بند هوشمند بیش از ۵۰ برنامه ورزشی را پوشش می‌دهد. طناب زدن، والیبال، بسکتبال، وزنه برداری،‌کوهنوردی، دوچرخه سواری، دو و پیاده‌روی، تنیس، گلف، رقص و  دراز و نشست تنها تعدادی از این حالت‌های ورزشی هستند که به لطف این مچ بند هوشمند در اختیار شما قرار می‌گیرد. تنها کافی است موقع انجام هر یک از این فعالیت‌ها، مچ بند هوشمند خود را بر دست داشته باشید. از طریق اپلیکیشن Mi fitness نیز قادر خواهید بود اطلاعات خود را ثبت کنید و در یک بازه مشخص،‌ درباره وضعیت جسمانی خود در حین انجام فعالیت‌های مختلف اطلاعات زیادی به دست بیاورید. می بند 8 مدل اکتیو شیائومی یک مچ بند ضدآب است. این محصول با داشتن گواهی 5ATM نسبت به آب مقاوم شده است و می‌توانید بدون باز کردن آن از دست خود، شنا نیز بکنید. اگر اهل شنا کردن نیستید نیز، بدانید که موقع دوش گرفتن، شستن دست‌ها،‌شستن ظرف‌ها و هر فعالیت روزمره‌ای که با آب سروکار دارد،‌ آسیبی به مچ بند نخواهد رسید. علاوه بر بدنه‌ی این مچ بند هوشمند، بندی که برای آن استفاده می‌شود نیز بسیار نسبت به آب مقاوم است و با برخورد داشتن با آب نه تغییر رنگ می‌دهد نه آسیبی به آن وارد می‌شود.

رابط کاربری

رابط کاربری مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 8 Active بسیار راحت است و کار با آن دشوار نیست. فیچرها و قابلیت‌های متعددی به لطف این اسمارت بند برای کاربر فراهم شده است. لمس صفحه نمایش بسیار قوی است و با یک بار لمس شدن درخواست شما را اجرا می‌کند. با سوایپ به سمت پایین، منو اصلی را خواهید دید که گزینه‌های زیادی از جمله مودهای ورزشی و سنسورهای ضربان قلب، مدیریت خواب و … را به شما نشان می‌دهد. همچنین، با اتصال آن به گوشی از طریق بلوتوث، می‌توانید اعلان‌های گوشی خود از اپلیکیشن‌های مختلف مانند واتسپ، اینستاگرام، فیس‌بوک و …، همین‌طور پیام‌ها و مشخصات کسی که تماس گرفته  را روی این بند ببینید.  
با سوایپ کردن به سمت راست،‌یک سری ویجت‌ها مثل آب و هوا، گام شمار و دیگر اطلاعاتی از این قبیل را به طور میان بر خواهید دید. با رفتن به سمت چپ نیز فعالیت‌های ورزشی برای شما قرار گرفته‌اند. 

پشتیبانی از زبان فارسی

می بند ۸ اکتیو از زبان فارسی پشتیبانی نمی‌کند. بنابراین پیام‌های فارسی به صورت تکه تکه و نامنظم برای شما نمایش داده می‌شوند. اما در نشان دادن اطلاعات به زبان انگلیسی هیچ مشکلی وجود ندارد و به‌خوبی آن‌ها را خواهید دید.

باتری

باتری‌ که برای این بند هوشمند اکتیو استفاده شده، یک باتری ۲۱۰ میلی آمپر ساعتی است. اگر به دنبال باتری بهتری هستید باید به فکر خرید بند 8 پرو شیائومی باشید که قیمت ان بیش از 2 برابر این بند است. این باتری طبق ادعای شیائومی در صورت شارژ کامل تا ۱۴ روز دوام خواهد داشت که میزان بسیار قابل توجهی است. حتی اگر استفاده سنگینی از آن داشته باشید، مثلا سنسورها را دائم فعال نگه دارید و فعالیت‌هایی از این قبیل داشته باشید، باز هم تا ۵ روز باتری دوام خواهد داشت. کابل شارژ مگنتی آن نیز در کمتر از دو ساعت، می‌تواند شارژ باتری را به ۱۰۰ درصد برساند. 

قیمت می بند 8 اکتیو شیائومی

می بند ۸ اکتیو با قیمتی بسیار مناسب وارد بازار شده است و گزینه خیلی خوبی برای ورزشکاران است. همچنین امکاناتی که دارد، آن را جایگزین خیلی خوبی برای ساعت‌های هوشمند کرده است. 

ارزش خرید می بند ۸ اکتیو

در ارزش خرید این بند هوشمند نباید شک کنید. Mi band 8 active  به خاطر قیمت خوبی که دارد،‌ ضد آب بودن و نمایش دادن اعلان‌های گوشی بسیار محصول ارزشمندی است.
 

نمایش معرفی محصول

نظرات کاربران

ترتیب:

کاربر ناشناس

مزخرف به معنای واقعی

نمایش بیشتر

این نظر برای شما مفید بود ؟

1
0

کاربر ناشناس

سلام. خیلی مزخرفه.وقتی که به گوشی متصل نیست،حتی آب و هوا هم کار نمی کنه.

نمایش بیشتر

امکانات زیاد

زیاد دارد.

پشتیبانی نکردن از فارسی در منو

این نظر برای شما مفید بود ؟

0
0
1
2
3
4
5
1.5
2 نظر

نظر خود را در مورد این محصول بنویسید ...

مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 8 Active-بدنه مشکی بند مشکی

مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 8 Active

بدنه مشکی بند مشکی

تامین محصول تهران

موجود در انبار فروشنده ( ارسال از 1 روز کاری بعد )

سرویس ویژه تکنولایف: ۷ روز تضمین بازگشت کالا

1 عدد در انبار باقی مانده

1,499,000

تومان

محصولات مشابه

تکنوآف

تکنوآف

5

1,479,000

تومان

1,550,000

تومان

تکنوآف

19

1,229,000

تومان

1,500,000

تومان

تکنوآف

تکنوآف

31

1,187,000

تومان

1,700,000

تومان

تکنوآف

6

1,459,000

تومان

1,550,000

تومان

تکنوآف

16

1,341,000

تومان

1,579,000

تومان

تکنوآف

تکنوآف

ارسال سریع در تهران و خارج از تهران

ارسال سریع در تهران و خارج از تهران

تحویل سریع به مشتریان

مشاوره و پشتیبانی

مشاوره و پشتیبانی

7 روز هفته

فروشگاه‌های زنجیره ای

فروشگاه‌های زنجیره ای

در بازار‌ موبایل 1، بازار موبایل 2، عرش آجودانیه، کوروش، اپال و مطهری