loadingGif

festival_banner
Technolife
Technolife

تبلت جی ال ایکس مدل C8X ظرفیت 32 گیگابایت رم 3 گیگابایت

GLX C8X 32/3GB Tablet

نظرات کاربران

2 نظر

رنگ:

خاکستری

خاکستری

مشکی

ویژگی‌های اصلی

سایز صفحه نمایش :

8 اینچ

حافظه داخلی :

32 گیگابایت

حافظه RAM :

3 گیگابایت

کیفیت دوربین :

8 مگاپیکسل

ظرفیت باتری :

۵۱۰۰ میلی آمپر

تبلت جی ال ایکس مدل C8X ظرفیت 32 گیگابایت رم 3 گیگابایت-خاکستری
gallery-تبلت جی ال ایکس مدل C3 ظرفیت 16 گیگابایت رم 1 گیگابایت copy.png
gallery-تبلت جی ال ایکس مدل C3 ظرفیت 16 گیگابایت رم 1 گیگابایت copy.png
gallery-تبلت جی ال ایکس مدل C3 ظرفیت 16 گیگابایت رم 1 گیگابایت copy.png
gallery-تبلت جی ال ایکس مدل C3 ظرفیت 16 گیگابایت رم 1 گیگابایت copy.png
gallery-تبلت جی ال ایکس مدل C3 ظرفیت 16 گیگابایت رم 1 گیگابایت copy.png

+4

تکنولایف

همه فروشندگان( 2 )

موجود در انبار تکنولایف ( ارسال فوری )

ارزیابی عملکرد:

عالی

18 ماه گارانتی شرکتی

380,000تومان تخفیف

5,200,000

4,820,000

تومان

ارســال امـــروز

ارســال  امـــروز
فروشگاه های تکنولایف

تحویل حضوری رایگان

    همه فروشندگان

  • تکنولایف

    ارزیابی عملکرد:عالی

    ارسال فوری

    موجود در انبار تکنولایف

    18 ماه گارانتی شرکتی

    8

    5,200,000

    4,820,000

    تومان
  • راسا ارتباط سازان آریا

    ارزیابی عملکرد:عالی

    ارسال از 1 روز کاری بعد

    موجود در انبار فروشنده

    18 ماه گارانتی شرکتی

    5,200,000

    تومان

برای نیاز تو

  • مشخصات فنی

  • نقد و بررسی

  • نظرات کاربران

مشخصات فنی

  • ابعاد/ وزن :

    ۹.۶x۱۲۵.۵x۲۰۸.۵ میلی‌ متر/ ۳۷۶ گرم

  • قابلیت مکالمه :

    دارد

  • سیستم عامل :

    اندروید ۱۰ (در زمان عرضه)

  • نوع سیستم عامل :

    اندروید

  • تعداد سیم‌ کارت :

    یک سیم کارت - میکرو سیم

  • پشتیبانی از سیم‌ کارت :

    دارد با قابلیت مکالمه

  • جنس بدنه :

    پلاستیک

  • مناسب برای :

    روزمره

  • نوع صفحه نمایش :

    صفحه نمایش رنگی

  • سایز صفحه نمایش :

    8 اینچ

  • ویژگی‌ های مهم صفحه نمایش :

    مالتی تاچ

  • حافظه داخلی :

    32 گیگابایت

  • حافظه RAM :

    3 گیگابایت

  • امکان افزایش حافظه/ نوع کارت حافظه :

    دارد/ حافظه جانبی تا ۲۵۶ گیگابایت

  • کیفیت دوربین :

    8 مگاپیکسل

  • دوربین جلو :

    5 مگاپیکسل

  • شبکه‌ های مخابراتی قابل پشتیبانی :

    ۲G ،۳G ،۴G

  • قابلیت USB On-The-Go یا OTG :

    دارد

  • امکان شارژ از طریق USB :

    دارد

  • بلوتوث/ ورژن و ویژگی :

    دارد/ نسخه 4.2

  • موقعیت‌ نما GPS/ ویژگی‌ ها :

    دارد

  • سنسورها :

    ژیروسکوپ (Gyroscope)

  • نوع باتری/ قابل تعویض توسط کاربر :

    باتری غیر قابل تعویض

  • ظرفیت باتری :

    ۵۱۰۰ میلی آمپر

نمایش بیشتر

مقایسه

مقایسه با 3 محصول مشابه

اطلاعات کلی

ظرفیت باتری۵۱۰۰ میلی آمپر --28.6 وات بر ساعت8557 میلی آمپر ساعت
کیفیت دوربین8 مگاپیکسل --12 مگاپیکسل8 مگاپیکسل
حافظه RAM3 گیگابایت--8 گیگابایت3 گیگابایت
حافظه داخلی32 گیگابایت--64 گیگابایت256 گیگابایت
سایز صفحه نمایش8 اینچ 6.10 اینچ10.9 اینچ10.2 اینچ

نقد و بررسی

معرفی کامل تبلت جی ال ایکس مدل C8X ظرفیت 32 گیگابایت رم 3 گیگابایت

تبلت جی ال ایکس c8x

اگر برای مراقبت از چشم‌های خود به دنبال صفحه نمایشی بزرگ‌تر از نمایشگر گوشی‌های امروزی هستید و از آن طرف هم می‌خواهید، دستگاه شما کاملا شبیه به گوشی قابل حمل و جابه‌جایی باشد، پس می‌توانید  روی خرید تبلت حساب باز کنید. اگر هم در حال محاسبه ما به تفاوت قیمت تبلت با گوشی هستید، باید بدانید که تبلت‌های اقتصادی و مقرون به صرفه‌ای مانند تبلت جی ال ایکس مدل C8X قیمتی کم‌تر از گوشی‌های اقتصادی دارد.

مزایا و معایب تبلت C8X جی ال ایکس ظرفیت 32 گیگابایت رم 3 گیگابایت

مزایا

صفحه نمایش بزرگ
قیمت ارزان‌تر از بسیاری از گوشی‌های اقتصادی
مجهز به دوربین پشتی و دوربین سلفی
مجهز به جک 3.5 میلی‌متر صدا
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی جهت ارتقا میزان حافظه داخلی
وزن زیر 500 گرم و سبک
پشتیبانی از سیم کارت و امکان مکالمه و ارسال پیام

معایب

سرعت شارژ پایین
حاشیه مشکی زیاد
رم زیر 4 گیگابایت

طراحی بدنه تبلت مدل C8X جی ال ایکس، هنر انگشتان برند GLX

طراحی بدنه و قاب تبلت جی ال ایکس

تبلت مدل سی 8 ایکس از برند جی ال ایکس طراحی خیلی متفاوت یا عجیب غریبی ندارد. این تبلت در ابعاد 9.6 در 12.5.5 در 208.5 میلی‌متر ساخته شده است که درون قاب پلاستیکی تبلت C8X جی ال ایکس یک نمایشگر 8 اینچی قرار دارد که نشان دهنده ابعاد کاملا متناسب این تبلت برای استفاده روزمره است. 
وزن این تبلت به 376 گرم می‌رسد. انتخاب وزن زیر 500 گرم توسط برند هم باعث می‌شود تا تبلت مدل C8X بیشتر به چشم افرادی که دائما در حال استفاده از تبلت و جابه‌جایی آن هستند، بیاید و در مدت زمان کوتاهی، گزینه خرید کاملا مناسبی برای افراد مسن، نوجوانان و کودکان باشد.
شاید اقتصادی بودن تبلت باعث استفاده برند جی ال ایکس از پلاستیک شده باشد، اما بدنه محصول از کیفیت مناسبی برخوردار است و درصورتیکه صدمات جبران ناپذیری بر آن وارد نشود، می‌تواند به راحتی تا چندین سال به کار خود ادامه دهد. در ارتباط با طراحی لبه‌ها باید گفت که شما پس از خرید شاهد تبلتی با لبه‌های گرد خواهید بود، در ارتباط با حاشیه صفحه نمایش هم تا لبه‌ها هم می‌توانیم به این نکته اشاره کنیم که حاشیه مشکی کم نیست، اما برای مشاهده فیلم و سریال و کار کردن با تبلت هم آزاردهنده نیست و باعث نمی‌شود تا ارزش خرید تبلت جی ال ایکس مدل c8x کاهش پیدا کند.
روی قسمت بالایی و میانی لبه سمت راستی این تبلت جی ال ایکس مطابق طراحی نرمال دنیا، دکمه روشن و خاموش (Power) و دکمه‌های کم و زیاد کردن صدا (Volume) قرار دارد. روی لبه پایینی هم خروجی‌های اسپیکر و پورت شارژ قرار دارد. همچنین روی بدنه تبلت C8X جی ال ایکس یک اسلات سیم کارت به حالت میکروسیم و کارت حافظه جانبی هم قرار دارد و شما می‌توانید تبلت را به سیم کارت مجهز کنید. در همین گشت و گذار به دور لبه‌ها در طی بررسی تبلت جی ال ایکس مدل C8X اگر به لبه بالایی دقت کنید، متوجه جک 3.5 میلی‌متری صدا هم می‌شوید که وجود آن بسیار قابل پیش بینی و طبیعی است، زیرا برعکس تبلت‌ها و گوشی‌های میان رده و پرچمدار، همچنان محصولات اقتصادی و ارزان قیمت به جک 3.5 میلی‌متری صدا مجهز می‌شوند و کاربران آن‌ها امکان اتصال هندزفری‌ سیمی به محصول را دارند.

صفحه نمایش، هر آنچه که GLX C8X برای شما به تصویر می‌کشد!

طراحی صفحه نمایش تبلت glx c8x

صفحه نمایش تبلت GLX C8X (تفاوتی نمی‌کند که میزان رم و حافظه داخلی دستگاه چقدر باشد)، یک نمایشگر 8 اینچی است که برای ساخت آن از پنل مقرون به صرفه‌ای استفاده شده است. اگر قصد خرید تبلت GLX را دارید، در میان مدل‌های معرفی شده می‌توانیم به شما اطمینان دهیم که شما می‌توانید از این تبلت برای مشاهده فیلم و سریال، کارتون یا برنامه‌های متنوع استفاده کنید چرا که در این رنج قیمت، تبلت  GLX C8X کاملا با صفحه نمایش مناسبی ساخته و پرداخته شده است. در ارتباط با رزولوشن و کیفیت تصاویر می‌توان به رزولوشن 800 در 1200 پیکسل این محصول اشاره کرد. این رزولوشن برای انجام کارهای روزمره کاملا مناسب است. نمایشگر این محصول  از رنگ‌های متنوعی پشتیبانی می‌کند و به همین علت به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید انواع محتوای در حال پخش را با کیفیت قابل قبولی مشاهده کنید. 
از مهم‌ترین مزیت‌های صفحه نمایش GLX C8X می‌توان به قابلیت مالتی تاچ بودن آن هم اشاره کرد که این قابلیت به این معنی است که شما هر زمان می‌توانید با 2 الی 3 انگشت روی صفحه نمایش تغییر ایجاد کرده و فرمان دهید. همچنین از دیگر مزیت‌های لبه بالایی صفحه نمایش هم می‌توانیم به دوربین سلفی اشاره کنیم، شما می‌توانید با استفاده از دوربین جلویی از خود سلفی بگیرید. پنل صفحه نمایش از لمس چندگانه در یک لحظه پشتیبانی می‌کند که این قابلیت بیشتر برای زوم کردن یا بازی کردن به کار می‌آید. نرخ نوسازی، میزان روشنایی و پشتیبانی از استانداردهای صفحه نمایش تا حد قابل قبولی در این تبلت رعایت شده و این موارد در مجموع به‌گونه‌ای هستند که شما بتوانید تا حد معمولی کارهای روزمره را جلو برده و باعث اذیت شدن چشم‌ها هم نشوند.

تراشه تبلت GLX C8X چه قدرتی را در اختیار شما قرار می‌دهد؟

درگاه شارژر تبلت جی ال ایکس c8x

کاملا طبیعی است که چیپستی که برای تبلت GLX C8X به کار رفته باشد چیپست فوق‌العاده قوی یا بی‌نقصی نباشد؛ چرا که این تبلت یک تبلت اقتصادی است که قیمت آن حتی از بسیاری از گوشی‌های ارزان قیمت کم‌تر است و برای افرادی که به صفحه نمایش بزرگ نیاز دارند اما بودجه کمی در اختیار دارند، یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید محسوب می‌شود. 
تراشه به کار رفته در این تبلت برای اجرای برنامه‌های سبک مانند نرم افزارهای پیام رسان و ادیت عکس ساده یا بازی‌های سبک طراحی و برنامه‌ریزی شده است، بنابراین اگر برای انجام فعالیت‌های دیگری غیر از کارهای روزمره قصد خرید تبلت GLX C8X را دارید، بهتر است بیشتر فکر کنید و بهتر است به سراغ تبلت با بودجه‌های بیشتر بروید. 
بازی‌های سبک و روزانه برای کودکانتان در این تبلت‌ها به راحتی اجرا می‌شود و تبلت بدون هنگ کردن، فرزند شما را تا پایان همراهی می‌کند. اگر هم دانشجو هستید و برای مشاهده جزوه و مطالعه دروس به سراغ این تبلت می‌آیید، می‎‌توان گفت که در این بازه قیمتی، انتخاب درستی انجام داده‌اید. 
در مجموع باید اشاره کنیم که اگر کارهای سبک و روزمره خود را با تبلت سی ایکس 8 جی ال ایکس جلو ببرید، از خرید آن پشیمان نخواهید شد.

نرم افزار و سیستم عامل

اگر در فکر قدرت و پردازش نرم افزاری تبلت سی ایکس هشت جی ال ایکس هستید، باید بدانید که این تبلت با توجه به سال ساخت و عرضه‌اش به اندروید 10 مجهز شده و شاید با توجه به امروز قدیمی به نظر برسد، اما حتی بدون دریافت آپدیت که البته این اتفاق خواهد افتاد، باز هم برنامه‌ها روی تبلت نصب می‌شوند و قابل اجرا هستند، بنابراین از این لحاظ هیچ مشکلی برای استفاده وجود ندارد. شما به هنگام خرید گوشی هم متوجه می‌شوید که هر محصول با توجه به سال ساختش با نسخه اندروید همان سال تطابق دارد، بنابراین بهتر است بعد از خرید تبلت C8X جی ال ایکس فقط به فکر آسان‌تر گذراندن روزهای خود با استفاده از امکانات آن باشید و از این فناوری به نفع خود استفاده کنید.

دوربین؛ سلفی بگیرید و عکاسی کنید

مشخصات دوربین تبلت جی ال ایکس سی 8 ایکس

روی بالاترین قسمت از پنل پشتی تبلت سی ایکس 8 GLX یک دوربین 8 مگاپیکسلی قرار دارد که شما می‌توانید با استفاده از آن برای ثبت عکس‌های روزانه استفاده کنید. با استفاده از دوربین با رزولوشن 8 مگاپیکسل تبلت C8X جی ال ایکس می‌توانید از جزوه، کتاب، کاغذ عکس بگیرید و نگران کیفیت نمایش کلمات و متون نباشید، در کنار آن می‌توانید از گل و گیاه و فضای اطراف هم عکاسی کنید و لحظات خوب خود را ثبت کنید. اگر به مقایسه دوربین گوشی GLX C8X یا همان تبلت GLX C8X با دوربین گوشی‌های پرچمدار و میان رده نپردازید، عکس‌های گرفته شده با این دوربین شما را به طور کامل راضی خواهد کرد و از خرید خود لذت خواهید برد. قاعدتا یک دوربین 8 مگاپیکسلی نمی‌تواند قدرت زوم بالا با حفظ کیفیت تصویر در زوم 1 ایکس را داشته باشد، اما قطعا کار شما را راه خواهد انداخت و عکس‌های گرفته شده با آن قابل اشتراک گذاری در فضای مجازی هستند. فقط توجه کنید که برای بررسی تبلت C8X GLX نباید از عکاس‌های حرفه‌ای کمک بگیرید، چرا که این دوربین اصلا برای عکاسی با ثبت و تفکیک رنگ با جزئیات بالا طراحی نشده است، پس در حد توان از آن انتظار داشته باشید و از این کیفیت برای رفع نیازهای خود استفاده کنید.
در ارتباط با دوربین سلفی هم باید به دوربینی 5 مگاپیکسلی اشاره کنیم که حضور این دوربین هم کاملا طبیعی است، چرا که کیفیت دوربین سلفی همواره از دوربین اصلی در بخش پشتی در تمام گوشی‌ها و تبلت‌ها کم‌تر است. شما با استفاده از دوربین جلویی این تبلت هم می‌توانید عکس‌های روزمره به نسبت خوبی را گرفته و درون گالری ذخیره کنید.

باتری، چقدر روشن باقی خواهد ماند؟

اگر در طی بررسی تبلت سی ایکس 8 GLX توجه کرده باشید، این تبلت به صفحه نمایشی 8 اینچی مجهز شده که برای روشن نگه داشتن این میزان از ابعاد نیاز به باتری با ظرفیت بالای 5000 میلی‌آمپر ساعت دارید که در ساخت این محصول دقیقا همین اتفاق افتاده است و شرکت GLX از یک باتری با ظرفیت 5100 میلی‌آمپر ساعت استفاده کرده برای کارکرد روزانه کاملا مناسب و کافی است و می‌تواند تا 16 ساعت استفاده مداوم و بالای 20 ساعت حالت آماده به کار (یعنی تبلت روشن باشد، اما به طور مداوم از آن استفاده نکنید) شما را همراهی کند. 
این میزان شارژدهی مانند اغلب گوشی‌های اقتصادی است. البته توجه کنید که هرچقدر ابعاد نمایشگر یک محصول بیشتر باشد، هرچقدر مدت زمان بیشتری اینترنت خط سیم کارت روشن یا وای فای باشد، هرچقدر بیشتر وبگردی در یوتوب داشته باشید تا محصول مجبور باشد به صورت همزمان که از اینترنت و قابلیت پخش تصویر و اسپیکرها استفاده کند، به باتری فشار بیشتری می‌آید و خالی شدن شارژ باتری با سرعتی کمی بیشتر از حالت استند بای (آماده به کار) کاملا طبیعی و قابل انتظار است، اما در مجموع این تبلت یار روزهای شلوغ و خلوت شما، فرزندتان، مادر پدر میانسال و پیرتان به طور کامل خواهد بود، بنابراین با توجه به این قیمت، برای خرید آن نیازی به شک نیست.

سایر قابلیت‌ها و مشخصات تبلت جی ال ایکس مدل c8x

لوازم جانبی تبلت glx c8x

•    قابلیت مکالمه به دلیل پذیرش سیم کارت
•    قابلیت انتقال انواع محتوا با بلوتوث
•    قابلیت پشتیبانی از اینترنت 2G ،3G ،4G
•    قابلیت USB OTG
•    قابلیت ارتقا حافظه داخلی

با توجه به اینکه تبلت جی ال ایکس مدل c8x کاملا شبیه به یک گوشی اقتصادی به ویژگی‌هایی مانند اسلات سیم کارت، دوربین پشتی و سلفی، اسپیکر و سایر قابلیت‌ها مجهز شده است، به راحتی می‌توانیم از اسم گوشی GLX C8X برای آن استفاده کنیم. این محصول گوشی ارزان قیمتی با صفحه نمایشی بزرگ‌تر از گوشی‌های پرچمدار برندهای معروفی مانند سامسونگ، اپل و شیائومی به حساب می‌آید، بنابراین از ارزش خرید خوبی برخوردار است. شما با استفاده از این تبلت می‌توانید مکالمه داشته باشید و در کنار تماس و ارسال پیام از اینترنت Data هم استفاده کنید.
اگر هیچ اپلیکیشن پیام رسانی روی تبلت نصب نکنید هم با استفاده از بلوتوث نسخه 4.2 می‌توانید عکس، فیلم و انواع فایل را انتقال دهید. البته در ارتباط با انتقال داده می‌توانید روی اتصال USB OTG به درگاه شارژ و انتقال داده به صورت مستقیم به فلش‌ها حساب باز کنید که قابلیتی کاربردی شمرده می‌شود.
اگر میزان حافظه داخلی 32 گیگابایتی تبلت GLX C8X شما را راضی نمی‌کند، می‌توانید با استفاده از کارت حافظه جانبی این میزان ذخیره سازی را تا 256 گیگابایت افزایش دهید.

ارزش خرید تبلت جی ال ایکس مدل c8x، این تبلت برای چه افرادی مناسب است؟

حال که در فکر استفاده از گوشی ارزان قیمتی با صفحه نمایشی بزرگ‌تر هستید، پس واجب است تا به سراغ خرید تبلت بیایید. در میان تبلت‌های ارزان قیمت، خرید تبلت جی ال ایکس c8x با توجه به قابلیت‌هایی که دارد، خریدی مقرون به صرفه و با ارزش به حساب می‌آید و می‌تواند برای کودکان و نوجوانان، دانشجویانی که فقط قصد انجام کارهایی مانند دریافت و ارسال جزوه و فایل‌های PDF و Word دارند و خانه داران، میانسالان و سالمندانی که در حد استفاده روزانه به گوشی نیاز دارند، گزینه خریدی قابل ارزش به حساب بیاید.

قیمت تبلت جی ال ایکس مدل c8x

با توجه به افزایش روزانه قیمت قطعات و محصولات حوزه دیجیتال، ارزان بودن قیمت تبلت جی ال ایکس مدل c8x باعث می‌شود تا افراد اعتماد به نفس خود را برای خرید تبلت از دست ندهند و از گوشی اقتصادی‌ با صفحه نمایشی 8 اینچی استفاده کنند و نیاز روزمره خود را رفع کنند.

نمایش معرفی محصول

نظرات کاربران

ترتیب:

کاربر ناشناس

به نسبت قیمت بسیار عالی باتری قوی واسه فیلم دیدن و بازی و کار عالیه پیشنهاد میکنم

نمایش بیشتر

باتری قوی

مناسب فیلم دیدن

قیمت مناسب

صفحه نمایش بزرگ

جانبی هاش عالی بودن و متنوع

این نظر برای شما مفید بود ؟

3
0

کاربر ناشناس

نسبت به قیمت عالیه

نمایش بیشتر

مناسب بازی

مناسب فیلم دیدن

باطری خوب

این نظر برای شما مفید بود ؟

2
0
1
2
3
4
5
5.0
2 نظر

نظر خود را در مورد این محصول بنویسید ...

تبلت جی ال ایکس مدل C8X ظرفیت 32 گیگابایت رم 3 گیگابایت-خاکستری

تبلت جی ال ایکس مدل C8X ظرفیت 32 گیگابایت رم 3 گیگابایت

خاکستری

تکنولایف

موجود در انبار تکنولایف ( ارسال فوری )

18 ماه گارانتی شرکتی

380,000تومان تخفیف

5,200,000

4,820,000

تومان

کاربران در کنارش خریده اند

محصولات مشابه

ارسال سریع در تهران و خارج از تهران

ارسال سریع در تهران و خارج از تهران

تحویل سریع به مشتریان

مشاوره و پشتیبانی

مشاوره و پشتیبانی

7 روز هفته

فروشگاه‌های زنجیره ای

فروشگاه‌های زنجیره ای

در بازار‌ موبایل 1، بازار موبایل 2، عرش آجودانیه، اپال و مطهری