داغ ترین ها :
گوشی Moto G Power 5G معرفی شد

گوشی Moto G Power 5G معرفی شد

امروز شاهد معرفی گوشی موتورولا آن هم با مشخصات سخت‌افزاری مناسب و قیمت عالی بودیم. در ادامه به مشخصات گوشی موتو جی پاور 5G اشاره می‌کنیم.

مشخصات موتو جی پاور 5G

گوشی موتو جی پاور 5G به صفحه نمایش ۶٫۵ اینچی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز شده است. صفحه نمایشی از نوع IPS LCD که وضوح تصویر آن به Full HD + می‌رسد. باید بگوییم که گوشی موتو جی پاور 5G به تراشه دایمنسیتی ۹۳۰ مجهز شده است.

تراشه گوشی موتو جی پاور 5G

از دیگر ویژگی‌های گوشی Moto G Power 5G می‌توانیم به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و شارژ سریع ۱۵ وات اشاره کنیم؛ اما شارژ عرضه شده به همراه این محصول ۱۰ وات است.

صفحه نمایش گوشی موتو جی پاور 5G

گوشی موتو جی پاور 5G به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی مجهز شده و در کنار دوربین اصلی هم دو دوربین ۲ مگاپیکسلی برای عکاسی پرتره و ماکرو دیده می‌شود. این گوشی هوشمند با اندروید ۱۳ راهی بازار می‌شود و از رابط کاربری MyUX استفاده می‌کند.

گوشی Moto G Power 5G به شش گیگابایت رم مجهز شده و با ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار می‌شود. البته که می‌توانید میزان حافظه داخلی گوشی را با کارت حافظه ارتقا دهید. باید بگوییم که این گوشی از جک ۳٫۵ میلی‌متری خروجی صدا استفاده می‌کند.

گوشی موتو جی پاور 5G در رنگ‌های مشکی و سفید راهی بازار می‌شود. این گوشی با ۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۳۰۰ دلار راهی بازار می‌شود.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-moto-g-power-5g-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%b4%d8%af/
ads
ads