داغ ترین ها :
بهترین ایده های خرید کادو سالگرد ازدواج برای همسر

بهترین ایده های خرید کادو سالگرد ازدواج برای همسر

سالگرد ازدواج یکی از روزهای مهم در زندگی هر زوج بوده و فرصتی است که یک زوج، بودن در کنار هم را جشن بگیرند. از آن‌جا که سالگرد ازدواج روز مهمی است، حساسیت انتخاب هدیه در چنین روزی هم بالاست. از آن‌جا که لوازم دیجیتالی مانند گوشی موبایل و تبلت تا لوازم برقی خانه جزء گزینه‌های محبوب برای هدیه‌ی این روز هستند، لیستی تهیه کرده‌ایم که به کمک آن می‌توانید هدیه سالگرد ازدواج خود را راحت‌تر تهیه کنید.

هدیه سالگرد ازدواج چی بخریم؟

اگر سالگرد ازدواج شما نزدیک است و برایتان سوال پیش آمده که هدیه سالگرد ازدواج چی بخرم، کافی است این مقاله را با دقت بررسی کنید. حتما با گزینه‌های جذابی روبرو خواهید شد.

ساعت هوشمند

یکی از اولین گزینه‌هایی که زوجین به‌عنوان هدیه سالگرد ازدواج برای همسر خود در نظر می‌گیرند ساعت مچی است. خوشبختانه تنوع ساعت‌های مچی در انواع هوشمند، ساعت دیجیتال و عقربه‌ای آنقدر زیاد است که اگر هر سال ساعت بخرید باز هم گزینه‌های جذاب و متنوعی پیش‌رو خواهید داشت. همچنین، تنوع قیمتی خوبی که این محصولات دارند دست شما را در انتخاب باز می‌گذارد. بنابراین چه دنبال هدیه سالگرد ازدواج ارزان برای مرد خانه یا خانم خانه باشید، چه یک هدیه‌ی لاکچری، آن را می‌توانید در میان ساعت‌ها پیدا کنید. 

 

انواع مدل های اپل واچ را می توانید از تکنولایف بخرید

 

اپل واچ سری ۸

خرید اپل واچ سری ۸ برای هدیه سالروز ازدواج

ساعت‌های هوشمند اپل برای کسانی که از گوشی‌ها و دیگر گجت‌های اپل استفاده می‌کنند یک هدیه ایده‌آل می‌تواند باشد. اپل واچ سری ۸، نسخه‌ی ۴۱ میلی‌متری برای افرادی که مچ دست ظریفی دارند مناسب است. این ساعت از طراحی زیبایی برخوردار است و در نگاه اول شمایل آن توجه شما را جلب می‌کند. نمایشگر اپل واچ سری ۸، ۱.۹ اینچ بوده و از نوع Retina LTPO OLED درست شده که به‌علت وضوح تصویر ۴۳۰ در ۳۵۲ مگاپیکسلی، روشنایی بسیار خوبی دارد و تمامی جزئیات را به‌خوبی نشان می‌دهد. سیستم عامل این ساعت watchOS 9.0 است که یک تجربه‌ کاربری بسیار جذاب با روانی بالا را رقم می‌زند و از کار کردن با آن حس بسیار خوبی خواهید گرفت. همچنین، سنسورهای مختلفی از جمله سنسور بررسی سطح اکسیژن خون، سنسور سنجش استرس، بررسی کیفیت خواب، و دیگر برنامه‌های سلامتی در این ساعت قرار گرفته است. اگر هم شریک زندگی‌تان اهل ورزش است، خوب است بدانید که این ساعت از تنوع مودهای ورزشی زیادی برخوردار است. باتری ۳۰۹ میلی‌آمپر ساعتی آن نیز به شما نوید شارژدهی ایده‌آل را می‌دهد و در صورت فول شارژ بودن، می‌توانید از ساعت به مدت ۱۸ ساعت استفاده کنید.

 

پیشنهاد مطالعه:
کادو تولد مردانه

 

ساعت عقربه‌ای آلن دلون AD382-1314

خرید ساعت آلن دلونی

 

همه‌ی افراد طرفدار ساعت های هوشمند نیستند. خیلی‌ها هنوز هم دوست دارند از ساعت‌های کلاسیک استفاده کنند. خوشبختانه این مدل ساعت‌ها هرگز از رده خارج نمی‌شوند و تا ابد طرفدار خواهند داشت. اگر به دنبال یک هدیه سالگرد ازدواج برای مرد هستید که طرفدار این سبک ساعت‌ها است، پیشنهاد ما به شما ساعت جذاب آلن دلون است. این ساعت هرگز از چرخه‌ی مد خارج نخواهد شد و در موقعیت‌های رسمی یا غیررسمی به‌کار می‌آید. فریم مشکلی ساعت در کنار بند استیل و صفحه‌ی سفید، ترکیب جذابی ساخته است. این ساعت از موتور کوارتز استفاده می‌کند و شیشه‌ی آن نیز از جنس سنگ معدنی است. بند ساعت نیز به‌صورت سگکی بسته می‌شود.

 

خرید ساعت آلن دلون AD382-1314

 

ساعت کاسیو دیجیتال A171WEMB-1ADF

هدیه سالگرد ازدواج برای آقا خرید ساعت کاسیو

انواع ساعت مچی مردانه و زنانه را می توانید از تکنولایف بخرید: ساعت مچی

 

ساعت‌های دیجیتالی دیگر گونه از ساعت‌های مچی هستند که طرفداران ساعت مچی به آن علاقه دارند و اگر همسر شما هم از این قبیل ساعت‌ها خوشش می‌آید، می‌تواند از دریافت چنین هدیه‌ای حسابی خوشحال شود. ساعت دیجیتال A171WEMB-1ADF از برند کاسیو یک ساعت جذاب با بند استیل و موتور کوارتز است که مناسب انواع کاربری رسمی و غیررسمی بوده و ظاهر مینیمال آن حسابی به دل می‌نشیند. وزن این ساعت تنها ۵۰ گرم است و روی دست سنگینی نخواهد کرد. همچنین تا عمق ۳۰ متر نسبت به آب مقاوم است.

 

خرید ساعت کاسیو A171WEMB-1ADF

 

مچ بند هوشمند امیزفیت Band 7

ساعت هوشمند آمیزفیت بند ۷

شاید انتخاب شما به‌عنوان هدیه سالگرد ازدواج برای همسر به جای خرید ساعت هوشمند، یک مچبند هوشمند باشد که کار ساعت را هم انجام می‌دهد. شاید هم به‌جز ساعت هوشمند دوست دارد یک مچ بند هم داشته باشد. مچ بند امیزفیت مدل بند ۷ یک نمایشگر مستطیلی به اندازه‌ی ۱.۴۷ اینچ دارد و با گوشی‌های اندرویدی و آیفون به‌راحتی سازگار می‌شود. جنس سیلیکونی بند سبکی زیادی را به ارمغان آورده و موقع استفاده از آن در موقعیت‌های مورزشی اصلا مزاحمتی برای شما نخواهد داشت. این مچ بند در برابر آب و گرد و غبار تا حد خوبی مقاوم است و قیمت بسیار جذاب آن، می‌تواند آن را به یک هدیه‌ی دیجیتالی فوق‌العاده تبدیل کند.

 

خرید مچ بند امیزفیت Band 7

 

 

خرید ساعت اسپرت در تکنولایف: قیمت ساعت ورزشی

هدفون و هندزفری

هندزفری‌های وایرلس و هدفون‌ها هم مدتی است که در دسته‌ی پرطرفدارترین آیتم‌ها به‌عنوان هدیه، به‌خصوص کادوی سالگرد ازدواج جای گرفته‌اند. اگر همسرتان به‌واسطه‌ی کار زمان زیادی را پای تماس‌های تلفنی می‌گذارد، یا برای گوش دادن به موسیقی و فیلم دیدن نیاز به یک هدفون باکیفیت دارد، خوب است به فکر تهیه‌ی این وسیله‌ی جذاب بیفتید. هدفون‌ها هم همچون ساعت‌ها قیمت‌های بسیار متنوعی دارند که حتما می‌توانید در میان آن‌ها گزینه‌‌ی مورد نظر خود را برای هدیه سالگرد ازدواج برای زن یا مرد پیدا کنید.

 

انواع هدفون و هندزفری بی سیم را می توانید از تکنولایف بخرید: هندزفری بلوتوثی

 

هندزفری سامسونگ Galaxy Buds 2

گلکسی بادز دو به عنوان کادوی سالروز ازدواج

گلکسی بادز ۲ یک هدفون بی‌سیم بسیار شیک و جذاب است که رنگ‌بندی متنوع و زیبایی هم دارد. این هدفون با گجت‌هایی که اندروید ۷ به بالا دارند سازگار است و برای مکالمه، گیمینگ، تماشای فیلم یا گوش دادن به موسیقی بسیار مناسب است. همچنین با بهره‌بری از قابلیت نویز کنسلینگ، موقع استفاده هرگونه صدایی از بیرون خاموش می‌شود و از کیفیت صدای بدون نویز لذت خواهید برد. این وسیله کمی نیاز به مراقبت دارد و از آن‌جا که فقط در برابر تعرق بدن مقاوم است، باید مراقب باشید که خیس نشود و هر جایی با آن نروید. 

عملکرد باتری در شرایط مختلف فرق می‌کند. اگر نویز کنسلینگ را فعال کنید می‌توانید ۵ ساعت موسیقی گوش کنید یا نزدیک ۴ ساعت مکالمه داشته باشید. اگر هم کیس را به همراه داشته باشید تا ۲۰ ساعت امکان استفاده از گلکسی بادز ۲ خود را خواهید داشت.

 

خرید هندزفری Galaxy buds 2

 

هدفون زیلوت B570C

زیلوت B570

برای طرفداران هدفون‌ها، زیلوت مدل B570C یک انتخاب هوشمندانه و بدون پشیمانی خواهد بود که بسیار هم خوش قیمت است. پس اگر برای همسر خود دنبال هدیه سالگرد ازدواج ارزان بودید، این هدفون می‌تواند انتخاب بسیار خوبی باشد.

هدفون زیلوت از بدنه‌ای از جنس پلاستیک و فلز ساخته شده و ۳۰۰ گرم وزن دارد. آن را با تمامی گوشی‌ها می‌توانید استفاده کنید و از آن‌جا که در برابر عرق و رطوبت مقاومت خوبی دارد، استفاده از آن راحت خواهد بود. تل هدفون، از مقاومت خوبی برخوردار است و می‌توانید اندازه‌ی آن را تنظیم کنید تا روی سر فیکس شود. دکمه‌های روی هدفون نیز، امکان مدیریت تماس و  مدیریت صدای موزیک را به کاربر می‌دهد.

 

خرید هدفون زیلوت B570C

 

هندزفری اپل AirPods Pro 2021

خرید ایرپاد پرو ۲۰۲۱ برای هدیه ساگرد ازدواج

هندزفری ایرپادز پرو ۲۰۲۱ انتخاب اول آیفون‌داران است. ویزگی‌های این ایرپاد آن‌قدر جذاب است که می‌تواند آن را به یک هدیه‌ی ایده‌آل و جذاب برای پارتنر شما تبدیل کند. این هندزفری از متریال سازگار با محیط زیست ساخته شده و در برابر پاشیده شدن آب و عرق بدن مقاوم است. نویز کنسلینگ فعال، امکان کنترل محتوای در حال پخش با لمس، حالت Transparency به‌منظور شنیدن صدای محیط و سازگاری با سیری تعدادی از قابلیت‌های این ایرپاد است که می‌تواند شما را وسوسه کند این هندزفری بی‌سیم را تهیه کنید.

 

خرید هندزفری Airpods Pro 2021

 

گوشی موبایل

تلفن همراه هوشمند و غیرهوشمند جزء هدایایی هستند که قبل از هر چیزی فکرتان سمت آن‌ها می‌رود؛ به‌خصوص اگر همسر شما نیاز به یک گوشی جدید داشته باشد. خوشبختانه با هر بودجه‌ای شما می‌توانید یک گوشی رضایت‌بخش تهیه کنید.

 

گوشی اپل iPhone 13 Pro Max 

هدیه سالگرد ازدواج برای زوج ، گوشی آیفون

کوشی آیفون ۱۳ پرومکس با این که گران شده، هنوز هم پرطرفدار و پرفروش است. آیفون هم انصافا ویژگی‌های جذابی را به این ساعت خود اختصاص داده است. این گوشی نسبت به ۱۲ پرومکس از دوربین بهتری برخوردار است و نرخ نوسازی تصویر آن هم بهبود پیدا کرده و به ۱۲۰ هرتز رسیده است. ابعاد نمایشگر این گوشی ۶.۷ اینچ است و از وضوح تصویر ۱۲۸۴ در ۲۷۷۸ پیکسلی بهره می‌برد. نوع نمایشگر، Super Retina XDR OLED است و روشنایی تصویر، جزئیات تصویر و کیفیت نمایش رنگ‌ها بسیار خوب است. در این گوشی از تراشه‌ی A15 Bionic استفاده می‌شود و آن را تبدیل به یکی از سریع‌ترین گوشی‌های اپل کرده. دوربین انی گوشی، دیگر ویژگی آن است که شما را به خرید وسوسه می‌کند و کمک می‌کند تا لحظات خود را به‌زیبایی هرچه بیشتر ثبت کنید. دوربین جلوی آیفون ۱۳ پرو مکس ۱۲ مگاپیکسل است که از لنز واید ۲۳ میلی متری با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 استفاده می‌کند. در پشت دوربین نیز از ۴ ماژول دوربین استفاده شده که دوربین اول مجهز به لنز واید و سنسور لرزش‌گیر است، دوربین دوم از لنز تله‌فوتو و قابلیت فوکوس خودکار برخوردار است، دوربین سوم دارای لنز اولتراواید ۱۳ میلی‌متری است و دوربین چهارم سنسور تشخیص عمق تصویر را داراست. این گوشی همچنین دارای ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۶ گیگابایت رم است.

 

خرید گوشی iPhone 13 Pro Max

 

 

سامسونگ گلکسی S23 Ultra

گلکسی s23 اولترا

جدیدترین پرچم‌دار سامسونگ با ویژگی‌های جذاب وارد بازار شد و می‌تواند یک انتخاب بسیار خوب برای کادوی روز سالگرد ازدواج یا هر مناسبت دیگری باشد. همچنین رنگ‌بندی آن انقدر جذاب است که انتخاب را سخت خواهد کرد.

 

انواع مدل های گوشی سامسونگ را با بهترین قیمت از تکنولایف بخرید: لیست قیمت گوشی سامسونگ

 

سامسونگ برای این گوشی جذاب ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۱۲ گیگابایت هم رم در نظر گرفته است. سایز نمایشگر ۶.۸ اینچ از نوع Dynamic AMOLED 2X است و با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۳۰۸۸ پیکسل تجربه کاربری خوبی را رقم می‌زند. پردازنده‌ی گوشی، اسنپ دراگون ۸ نسل ۲ است و به‌عنوان پردازنده گرافیکی، سامسونگ از Adreno 740 استفاده کرده که انواع محتوای گرافیکی را به‌خوبی نمایش می‌دهد و می‌توانید بازی‌های سنگین را هم روی گوشی اجرا کنید. دوربین جلوی گوشی، یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی است و دوربین اصلی، یک سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی با قابلیت زوم خودکار و گشودگی دیافراگم F/1.7 است که در ثبت عکس در نور روز، نور شب، و هر موقعیت دیگری عملکردی فوق‌العاده دارد.

 

خرید گوشی سامسونگ S23 Ultra

 

سامسونگ گلکسی A14

galaxy A14

اگر گوشی‌های پیشین از نظر شما قیمت بالایی دارند، خوب است با گلکسی آ۱۴، یکی از جدیدترین گوشی‌های میان‌رده سامسونگ آشنا شوید. این گوشی در بین هم‌رده‌های خود یک گوشی ایده‌آل است و اگر گوشی خوش قیمت اندرویدی می‌خواهید، آن را به شما معرفی می‌کنیم. 

این گوشی در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای، سبز و زرشکی راهی بازار شده است که بدنه‌ی پشت آن از جنس پلاستیک فشرده است و دوربین سه گانه را در خود جای داده است. این گوشی مجهز به ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و ۴ گیگابایت رم است و این مسئله را موقع خرید باید در نظر داشته باشید تا اگر به حافظه بیشتری احتیاج دارید، هوشمندانه خرید کنید. البته امکان ارتقا حافظه با استفاده از کارت حافظه وجود دارد. در جلوی گوشی از یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی استفاده شده و دوربین اصلی در پشت گوشی از یک سنسور ۵۰ مگاپیکسل واید بهره می‌برد، در کنار آن یک دوربین ۵ مگاپیکسلی با لنز اولتراواید و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی با لنز ماکرو قرار گرفته که عملکرد خوبی با توجه به قیمت گوشی دارد اما اگر به‌دنبال یک گوشی مناسب برای عکاسی حرفه‌ای هستید، باید سراغ گزینه‌های گرانتر بروید. 

 

خرید گوشی گلکسی A14

 

پاوربانک

اگر همسر شما همیشه با کمبود شارژ و خاموش شدن گوشی روبرو است، بد نیست این مشکل را با خرید یک پاوربانک برای او حل کنید. فراوانی و تنوع پاوربانک‌ها در بازار کار شما را راحت کرده و می‌توانید به‌سادگی یک پاوربانک خوب با ظرفیت باتری عالی تهیه کنید. بیایید نگاهی به آن‌ها بیندازیم.

 

انواع پاور بانک را می توانید از تکنولایف بخرید

 

پاوربانک شیائومی Redmi PB200LZM

هدیه سالگرد ازدواج چی بخرم

این پاوربانک از برند شیائومی با ظرفیت ۲۰ هزار میلی آمپر ساعت تا مدت‌ها می‌تواند شارژ موبایل و تبلت شما را تامین کند. البته با وزن آن نزدیک به ۵۰۰ گرم است و با ابعاد ۱۵۰ در ۷۳ در ۲۷، باید فکری برای جای آن بکنید و نمی‌توانید آن را در کیف یا جیب حمل کنید. این پاوربانک از بدنه‌ای پلاستیکی و مقاوم ساخته شده و دو پورت دارد که به کمک آن می‌توانید انواع گوشی و تبلت را شارژ کنید. این دستگاه همچنین قابلیت تامین شارژ همزمان دو دستگاه را هم دارد. پاوربانک Redmi PB200LZM از برند محبوب شیائومی در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین پاوربانک‌های موجود در بازار ایران است.

 

خرید پاوربانک شیائومیRedmi PB200LZM

 

پاوربانک تسکو TP 803

هدیه سالگرد ازدواج ارزان برای مرد

 

اگر بخواهید یک پاوربانک ساده به‌عنوان هدیه تهیه کنید که همیشه همراه داشته باشید و شارژ گوشی را در مواقع ضروری تامین کنید، این پاوربانک با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت و توان خروجی ۱۰.۵ وات نیاز شما را برطرف می‌کند. وزن این وسیله ۱۰۶ گرم است و به‌راحتی می‌توانید آن را با خود حمل کنید.

 

خرید پاروبانک TP 803

 

سشوار و ماشین اصلاح

اگر قصد تهیه یک هدیه سالگرد ازدواج خوب برای خواهر یا همسر خود دارید، می‌توانید یک سشوار خوب و باکیفیت به او هدیه بدهید. سشوار مسافرتی هم می‌تواند هدیه‌ی خوبی باشد. ماشین اصلاح نیز می‌تواند یک هدیه سالگرد ازدواج برای برادر یا مرد خانه باشد. 

 

انواع سشوار و ماشین اصلاح را می توانید از تکنولایف بخرید

 

سشوار میگل GHD 201

سشوار میگل به عنوان هدیه سالگرد ازدواج برای خواهر

این سشوار میگل یک سشوار مناسب با توان بالا محسوب می‌شود که به‌راحتی موها را حالت داده و صاف می‌کند. این دستگاه به یک سیم ۲.۵ متری مجهز بوده و وزن آن ۵۴۰ گرم است. توان ۲۰۰۰ واتی دستگاه موها را در زمانی کوتاه خشک کرده و به شکلی که می‌خواهید درمی‌آورد. همچنین سری‌های مختلف دستگاه برای حالت‌دهی در شکل‌های مختلف به شما کمک می‌کنند. سرعت دستگاه را هم می‌توانید تنظیم و کنترل کنید.

 

خرید سشوار میگل GHD 201

 

سشوار مسافرتی پارس خزر 861p

آیا سشوار برای سالروز ازدواج مناسب است؟

سشوار مسافرتی پارس خزر یک دستگاه سبک و جمع‌وجور است که می‌تواند همراه خوبی در سفرها و روزهایی که دور از خانه هستید باشد. این دستگاه کمتر از نیم کیلو وزن دارد و به‌راحتی در ساک مسافرتی جای می‌گیرد. این سشوار با توان مصرفی ۱۱۰۰ وات می‌تواند هدیه‌ی مناسبی باشد.

 

خرید سشوار مسافرتی پارس خزر861 p

 

ماشین اصلاح مو میگل GBC 5

ماشین اصلاح برای هدیه آقایان

ماشین اصلاح میگل مدل GBC 5 مناسب اصلاح موی بدن، سر و صورت است و این کارآیی بالا، آن را تبدیل به هدیه‌ی مناسب و ایده‌آلی می‌کند. این دستگاه از تیغه‌ی استیل ضدزنگ درست شده و ۱ کیلوگرم وزن دارد. دستگاه با باتری کار می‌کند و ۱۲۰ دقیقه کار می‌دهد. همچنین به سری‌های مختلفی مجهز است که به کمک آن‌ها راحت‌تر اصلاح کنید.

 

خرید ماشین اصلاح GBC 5

 

اسپیکر و پارتی باکس

اگر مهمانی بخشی از زندگی شماست، اسپیکر و پارتی باکس را در لیست آیتم‌هایی که به‌عنوان هدیه در نظر می‌گیرید، بگذارید. این دستگاه‌ها کیفیت مهمانی را بالاتر می‌برند و به کمک آن‌ها لذت موسیقی بیشتر می‌شود. 

 

انواع اسپیکر و پارتی باکس را با بهترین قیمت از تکنولایف بخرید: اسپیکر

 

اسپیکر بلوتوثی خانگی جی بی ال Party Box 310

اسپیکر جی بی ال 310 برای مهمانی سالگرد ازدواج

این پارتی باکس با باس و اکوی مناسب، از ملزومات هر مهمانی است! باتری باکیفیت که تا ۱۸ ساعت کار می‌دهد، مقاومت خوب در برابر پاشش آب با گواهی IPX4 و توان خروجی ۲۴۰ وات در محدوده عملکردی ۱۰ متر، ویژگی‌هایی هستند که این دستگاه را در نگاه شما خاص می‌کنند. همچنین، دو درایو نوری در این محصول استفاده شده که با توجه به موزیک تغییر شکل و رنگ می‌دهند و حس و حال مهمانی را بیشتر می‌کنند.

 

خرید پارتی باکس جی بی ال Party Box 310

 

اسپیکر بلوتوثی پرتابل زیلوت P1

اسپیکر زیلوت

این اسپیکر کپسولی و پرتابل دسته‌ای در بالای خود دارد که به‌راحتی آن را حمل کنید و هرکجا که خواستید ببرید. این دستگاه هم با سیم و هم بدون سیم کار می‌کند و پورت‌های مختلف USB و AUX و همینطور بلوتوث به آن متصل می‌شوند. بدنه‌ی آن از پلاستیک مرغوبی ساخته شده که بسیار مقاوم است. این اسپیکر پرتابل تا ۱۰ متر محدوده عملکرد دارد و توان خروجی آن ۲۰ وات است. همچنین، همراه اسپیکر یک میکروفون هم هست که اگر دوست داشتید آواز هم بخوانید. باتری اسپیکر تا ۴ ساعت جواب می‌دهد و بعد از آن می‌توانید آن را با باتری ۸۰۰۰ میلی آمپری شارژ کنید.

 

خرید اسپیکر زیلوت P1

 

اسپیکر بلوتوثی هیسکا B44

خرید speaker hiska B44

اگر دنبال مدل کوچکتری بودید که قیمت پایین‌تری هم داشته باشد، پیشنهاد ما به شما اسپیکر بلوتوثی پرتابل هیسکا است. این دستگاه تنها ۳۰۵ گرم وزن دارد و با تمامی دستگاه‌های بلوتوث‌دار سازگار است. می‌توانید آن را در خانه استفاده کنید یا به پیک نیک ببرید و لحظات دور از خانه را سرشار از موسیقی کنید. این وسیله ی کوچک هم با سیم و هم بدون سیم کار می‌کند؛ البته لازم است برای استفاده‌ی وایرلس آن را ۲ ساعت شارژ کنید تا به مدت ۴ ساعت بتوانید استفاده کنید. توان خروجی B44 برابر با ۵ وات است و بین ۱۰۰ تا ۲۰ هزار هرتز محدوده فرکانس پاسخگویی آن است.

 

خرید اسپیکر هیسکا B44

 

لپ تاپ و تبلت

گزینه‌های دیگری که به‌عنوان کادوی سالروز ازدواج پیش‌رو دارید، خرید تبلت و لپ تاپ است. لپ تاپ‌های کاربری عمومی روزمره، لپ تاپ‌های مناسب کارهای حرفه‌ای مانند طراحی و گیمینگ مدل‌هایی هستند که با توجه به نیاز همسر خود می‌توانید برای او تهیه کنید. لپ تاپ‌ها نیز در رنج قیمتی و کارایی متفاوتی هستند که در ادامه با برخی از ان‌ها اشنا می‌شوید.

لپ تاپ ایسوس R465FA-EB028

خرید لپ تاپ ایسوس R465FA-EB028

اگر به دنبال یک لپ‌تاپ اقتصادی هستید که برای وبگردی، فیلم دیدن، شرکت در کلاس و خلاصه استفاده‌ی غیر حرفه‌ای مناسب باشد، این لپ‌تاپ می‌تواند نیاز شما را رفع کند. 

 

بهترین مدل های لپ تاپ و مک بوک را می توانید از تکنولایف بخرید

 

لپ تاپ ایسوس مدل R465FA-EB028 سک لپ تاپ ۱۴ اینچی با پنل مات IPS است که از وضوح تصویر فول اچ دی بهره برده و با نرخ نوسازی ۶۰ هرتز عملکرد بسیار خوبی در رده قیمتی خود دارد. این دستگاه مجهز به ۴ گیگابایت رم DDR4 و ۱ ترابایت حافظه داخلی HDD و ۱ ترابایت هم حافظه‌ی SSD است. ایسوس برای این لپ تاپ از پردازنده‌ی Core i3 مدل 10110U استفاده می‌کند و پردازنده‌ی گرافیکی آن مدل UHD Graphics  620 اینتل است که جوابگوی کارهای گرافیکی سبک است. این لپ تاپ از یک باتری ۲ سلولی استفاده می‌کند که ظرفیت ۳۷ وات ساعتی دارد.

 

خرید لپ تاپ R465FA-EB028

 

مک بوک ایر اپل مدل MLXW3 M2

لپ تاپ مک بوک ایر ۲۰۲۲

مک بوک ایر ام ۲ هم مانند دیگر مک بوک‌ها یک لپ تاپ نازک و سبک است که از قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای برخوردار است و عملکرد آن قطعا راضی‌تان خواهد کرد.

بدنه ‌ی این دستگاه از جنس آلیاژ و آلومینیوم ساخته شده و وزن آن ۱.۲۴ کیلوگرم است. این وزن کم به شما اجازه می‌دهد بتوانید لپ تاپ را با خود حمل کنید و اصلا هم اذیت نشوید. نمایشگر این مک بوک ۱۳.۶ اینچ است که از نمایشگر liquid retina ساخته شده و رزلوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۶۴ پیکسل دارد. کیفیت تصویر در این لپ تاپ بسیار بالاست و با پشتیبانی از تکنولوژی True tone به شما این امکان را می‌دهد که رنگ‌ها و تصاویر را دقیق ببینید. 

مک بوک ایر ام ۲ از سری پردازنده‌ی Apple M2 مدل Core-8 استفاده می‌کند که یک پردازنده‌ی ۸ هسته‌ای است و ۲۰ مگابایت هم کش پردازنده دارد. پردازنده‌ی گرافیکی این لپ تاپ از سری اپل، مدل M2 8-core است که لپ تاپ را برای کارهای گرافیکی مانند ادیت ویدیو ایده‌آل می‌کند. لپ تاپ برای این دستگاه خود ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی SSD در نظر گرفته و رم ان نیز ۸ گیگابایت است.

 

خرید لپ تاپ MLXW3 M2

 

تبلت سامسونگ Galaxy Tab S6 Lite

پرفروش ترین تبلت های سامسونگ

شاید S6 Lite در نظرتان یک تبلت گران قیمت باشد اما از آن‌جا که یکی از جدیدترین ساخته‌های سامسونگ است و امکانات بهتری نسبت به مدل‌های پیشین دارد، می‌توانیم به آن کمی حق بدهیم. این تبلت از اندروید ۱۲ استفاده کرده و حدود نیم کیلو وزن دارد. این وزن می‌تواند دست را در صورت استفاده طولانی مدت خسته کند. این تبلت در ظرفیت‌های ۱۲۸ و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی ساخته شده و برای رم آن نیز ۴ گیگابایت حافظه در نظر گرفته شده است. قلم این دستگاه، آن‌قدر خوب و روان است که نوید یک تجربه کاربری خوب را می‌دهد و می‌توانید با آن کارهای گرافیکی انجام دهید یا یادداشت بردارید. اسپیکرهای لپ تاپ قوی هستند و برای فیلم دیدن یا موسیقی گوش کردن، از وضوح و کیفیت صدای بالایی بهره خواهید برد. کیفیت دوربین دستگاه نیز ۸ مگاپیکسل است اما همانطور که انتظار دارید، از نظر کیفیتی عکاسی با آن به پای دوربین گوشی نمی‌رسد.

 

خرید تبلت Galaxy Tab S6 Lite

 

تبلت مایکروسافت Surface Pro 9

تبلت سرفیس پرو ۹

مایکروسافت پرو ۹ یک تبلت ایده‌آل و رویایی برای طراحان و تمامی افرادی است که کارهای گرافیکی مانند تصویرسازی با تبلت خود انجام می‌دهند. این تبلت جذاب به یک نمایشگر ۱۳ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۲۸۸۰ پیکسلی مجهز است که ۱۲۰ هرتز نرخ نوسازی دارد. دالبی ویژن و تکنولوژی کنترل رنگ هوشمند، چشم‌ها را نوازش می‌دهد و موقع کار با تبلت تجربه رضایت بخشی خواهید داشت. این تبلت ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۱۶ گیگابایت هم رم دارد و با این‌که دوربین ۱۰ مگاپیکسلی آن چندان رضایت‌بخش نخواهد بود، اما قابلیت فیلمبرداری با کیفیت ۱۰۸۰p و 4K را هم دارد.

 

خرید تبلت Surface Pro 9

 

کنسول و لوازم جانبی گیمینگ

هدیه سالگرد ازدواج جذاب برای آقا، می‌تواند تجهیز گیمینگ و سرگرمی باشد. اگر همسر شما گیمر باشد، توصیه می‌کنیم که اول تجهیزات گیمینگ را بررسی کنید. شاید بتوانید هدایای هیجان‌انگیزی برای او پیدا کنید. از اقلام گیمینگ می‌توانیم به لپ تاپ گیمینگ، انواع کنسول بازی، دسته‌ی بازی، موس گیمینگ و مانیتور گیمینگ اشاره کنیم.

 

جدیدترین مدل های موس گیمینگ و انواع موس بی سیم را می توانید از تکنولایف بخرید

 

ایکس باکس سری اس

ایکس باکس سری اس

ایکس باکس سری اس از نظر قیمتی مقرون‌به‌صرفه‌تر از دیگر کنسول‌های مایکروسافت است و اگر دنبال هدیه سالگرد ازدواج ارزان برای آقا هستید که از قضا گیمر هم هست، می‌توانید این کنسول را تهیه کنید. ابعاد این ایکس باکس ۱۵۱ در ۶۵ در ۲۷۵ میلی متر است و کمتر از ۲ کیلوگرم وزن دارد. پردازنده‌ی ۸ هسته‌ای Zen 2 و پردازنده گرافیکی RDNA 2 به اجرای هر چه بهتر بازی‌ها کمک می‌کند. خوب است بدانید که این کنسول درایو دیسک ندارد ولی اگر از گیم پس استفاده کنید، می‌توانید به دریایی از بازی‌های متنوع دسترسی پیدا کنید. این دستگاه با یک دسته به فروش می‌رسد اما چنان چه لازم داشته باشید می‌توانید دسته‌های آن را هم جداگانه خریداری کنید.

 

خرید ایکس باکس سری اس

 

انواع کنسول بازی و لوازم گیمینگ را می توانید از تکنولایف بخرید: کنسول بازی

 

مانیتور گیمینگ هواوی MateView

مانیتور گیمینگ در بازار چند است؟

در صورت در اختیار داشتن بودجه‌ی کافی، پیشنهاد ما به شما این است که همسر گیمر خود را با یک مانیتور جذاب و لاکچری مانند مات ویو سورپرایز کنید. این مانیتور ۳۴ با پنل مات خمیده بسیار برای گیمینگ، کارهای طراحی و گرافیکی و همینطور ادیت ویدیو مناسب است و رزولوشن Wide Quad HD آن با نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز تجربه‌ی کار با این مانیتور را دوچندان می‌کند. با خرید این دستگاه، علاوه بر مانیتور شما صاحب یک ساندبار استریو هم می‌شوید که باعث غرق شدن در صدای بازی و یک تجربه کاربری فوق‌العاده می‌شود. 

 

خرید مانیتور گیمینگ هواوی MateView

 

کیبورد گیمینگ پرووان PKC15

کیبورد گیمینگ پرووان برای هدیه سالگرد تولد به آقا

یک کیبورد گیمینگ جذاب با نور پس‌زمینه دیگر هدیه‌ای است که باید در نظر داشته باشید. برای یک کاربر گیمر، کیبورد عادی با گیمینگ خیلی متفاوت است و منجر به دسترسی راحت کاربر به دکمه‌های مختلف بوده و از خستگی دست موقع بازی کردن طولانی مدت جلوگیری می‌کند. قیمت یک کیبورد گیمینگ هم بسیار اقتصادی و به صرفه است. این کیبورد ۵۸۰ گرم وزن دارد، با سیم کار می‌کند و با سیستم عامل‌های لینوکس، ویندوز و مک بوک سازگاری دارد.

 

خرید کیبورد گیمینگ PKC15

 

جدیدترین مدل های کیبورد گیمینگ و انواع کیبورد کامپیوتر را می توانید از تکنولایف بخرید

 

لوازم خانه و آشپزخانه

یک دسته‌ی دیگر از هدایای متداول برای سالروز ازدواج، لوازم برقی خانه و آشپزخانه است. البته، توصیه می‌کنیم این قبیل هدایا را برای همسر خود خریداری نکنید اما اگر به مهمانی سالگرد ازدواج دوستی دعوت شده‌اید، لوازم خانگی به عنوان هدیه سالگرد ازدواج برای دوست، هدیه سالگرد ازدواج برای خواهر یا هدیه سالگرد ازدواج برای برادر می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

چای ساز میگل GTS 301

چای ساز میگل برای هدیه سالروز ازدواج

اگر مصرف چای در خانه شما بالاست و در طول روز چندین بار چای دم می‌دهید، خوب است به فکر خرید یک چای ساز باشید. چای ساز میگل شکل شبیه به یک سماور است که بدنه‌ی آن از شیشه و پلاستیک ساخته شده و می‌توانید آب را حین جوشیدن ببینید. یک قوری شیشه‌ای هم در بالای آن جای می‌گیرد. ظرفیت کتری ۲.۵ الی ۳ لیتر است و با توان ۱۵۰۰ وات کار می‌کند. درون قوری یک فیلتر ضدزنگ برای تفاله چای در نظر گرفته شده که در برابر حرارت بسیار مقاوم است و برای شستن آن هم مشکلی نخواهید داشت.

 

خرید چای ساز GTS 301

 

ساندویچ ساز کاخلر KH-212

خرید ساندویچ ساز کاخلر ۲ نفره

ساندویچ ساز یکی از وسایل پراستفاده در آشپزخانه شده است چرا که خیلی از افراد فرصت درست کردن غذاهای پردردسر را ندارند و به کمک این دستگاه در زمانی کوتاه می‌توانند یک ساندویچ لذیذ و فوری را حاضر کنند. صفحه‌های این ساندویچ ساز به‌راحتی جدا می‌شوند و از جنس تفلون نچسب درست شده‌اند برای همین به‌راحتی می‌توانید ساندویچ‌ها را از صفحه جدا کنید. همچنین، علاوه بر درست کردن اسنک، می‌توانید از صفحه گریل آن هم استفاده کرده و غذاهای کبابی و رژیمی تهیه کنید. این دستگاه به راحتی شسته می‌شود و یا حداکثر توان مصرفی ۱۱۰۰ وات در زمانی کوتاه غذا را آماده می‌کند.

 

خرید ساندویچ ساز کاخلر KH-212

 

بخارشوی ویداس VIR-7588

بخارشوی ویداس

بخارشوی یکی دیگر از هدایایی است که برای کادو سالگرد ازدواج برای زوج می‌توانید در نظر بگیرید. وجود یک بخارشوی در کنار جاروبرقی، در هر خانه‌ای ضروری است. بخارشوی ویداس VIR-7588 برای شست‌وشوی زمین و دیوار و همینطور شیشه مناسب است و با توان ۲۰۰۰ وات، در زمانی کوتاه محدوده مورد نظر را تمیز می‌کند و برق می‌اندازد. مخزن آب این دستگاه ظرفیت ۱.۵ لیتری دارد و در عرض تنها ۱۰ دقیقه، بخار لازم برای کار نظافت تامین می‌شود. بدنه‌ی این دستگاه از جنس پلاستیک مستحکم است و با کمک سه چرخ، می‌توانید آن را به‌راحتی روی زمین بکشید.

 

خرید بخارشوی ویداس VIR-7588

 

پلوپز ۲ نفره پارس خزر RC-61TS

پلوپز پارس خزر RC61TS

یکی دیگر از گزینه‌هایی که برای هدیه سالروز ازدواج به یک زوج می‌توانید در نظر داشته باشید، پلوپز است. پلوپز دونفره‌ی پارس خزر با توان مصرفی ۳۵۰ وات، خیلی زود پلوی مورد نظر را آماده می‌کند و هیچ زحمت خاصی برای آشپز ندارد. این دستگاه ساختار ساده‌ای دارد و از یک ظرف تفلون نچسب ساخته شده. یک درجه نیز روی بدنه قرار گرفته و با چرخاندن آن مراحل پخت برنج آغاز می‌شود. 

 

خرید پلوپز RC-61TS

 

آبمیوه گیری پارس خزر Avocado

آبمیوه گیری آووکادو پارس خزر

آیتم دیگری که به عنوان هدیه می‌توانید در نظر داشته باشید، آبمیوه گیری است. به کمک این وسیله می‌توانید عصاره انواع میوه و سبزیجات را بگیرید و از نوشیدن آبمیوه‌های متنوع لذت ببرید. این آبمیوه‌گیری تک کاره با توان ۴۳۵ وات کار می‌کند و با دو سرعت متفاوت، میوه‌های نرم و سفت را به‌راحتی آب می‌گیرد. طراحی دستگاه به گونه‌ای است که به راحتی می‌توانید قطعات را جدا کرده و بشویید. دهانه‌ای که برای این آبمیوه‌گیری در نظر گرفته شده به اندازه کافی باز است و خیلی از میوه‌ها را بدون تکه تکه کردن هم می‌توانید داخل آن قرار دهید. جنس بدنه ظرف از پلاستیک محکم است و با پایه‌ها ضدلغزش، ایستایی خوبی پیدا کرده است.

 

خرید آبمیوه‌گیری پارس خزر Avocado

 

جمع بندی

همانطور که در طی مقاله متوجه شدید، اگر بخواهید برای هدیه سالگرد ازدواج سراغ لوازم دیجیتال بروید، گزینه‌های زیادی دارید. از موبایل و ساعت هوشمند گرفته تا لوازم برقی خانه، همه می‌توانند هدایای مناسبی باشند و تنوع قیمتی باعث می‌شود به راحتی بتوانید گزینه‌ای به قیمت مورد نظر خود پیدا کنید.

سوالات متداول

آیا ساعت هوشمند به عنوان کادوی سالگرد ازدواج هدیه مناسبی است؟

ساعت‌های هوشمند از تنوع بسیار خوبی برخوردار هستند و در دسته‌ی محبوب‌ترین هدایای دیجیتالی برای مناسبت‌های مختلف از جمله هدایای سالگرد ازدواج قرار می‌گیرند. از آن‌جا که تنوع مدل‌ها زیاد است، به‌راحتی می‌توانید گزینه‌ای مناسب سلیقه‌ پیدا کنید.

بهترین هدیه سالگرد ازدواج برای آقا چیست؟

چنانچه همسر شما گیمر است، توصیه می‌کنیم سراغ تجهیزات گیمینگ بروید. همچنین، لوازمی چون ماشین اصلاح، ساعت هوشمند، هندزفری بلوتوثی و گوشی موبایل گزینه‌های محبوبی هستند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

  1. خانم

    اینا دیگه چه کادوهایین ؟

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%87%d8%af%db%8c%d9%87-%d8%b3%d8%a7%d9%84%da%af%d8%b1%d8%af-%d8%a7%d8%b2%d8%af%d9%88%d8%a7%d8%ac/
ads
ads