داغ ترین ها :

برای جربان

امروز گوشی شیائومی ۱۳ اولترا معرفی شد. گوشی هوشمندی که ویژگی‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری فوق‌العاده‌ای دارد. مدیرعامل شیائومی درباره دوربین‌های این گوشی هوشمند می‌گوید:

مهم‌ترین ویژگی شیائومی ۱۳ اولترا، دوربین‌های این گوشی است. این گوشی همانند پرچم‌دارهای قبلی شیائومی از دوربین‌های لایکا استفاده می‌کند. از دوربین‌هایی روی این گوشی قرار گرفته که گشودگی زیادی در فاصله‌های کانونی مختلف دارند. این گوشی دوربین‌هایی از شرکت لایکا مجهز شده که ۵۰ میلیون پیکسل دارند و از گشودگی زیادی بهره می‌برند. این دوربین از عکاسی پی‌درپی، عکاسی در شب و فیلم‌برداری با وضوح تصویر 8K بهره می‌برد. چنین ویژگی‌هایی این گوشی هوشمند را به محصولی رویایی برای عکاسی تبدیل می‌کند. این گوشی هوشمند به چهار حسگر مجهز شده است. یکی از این حسگرها IMX989 است و سه حسگر دیگر IMX858 خواهند بود. دوربین اصلی از یک اینچی است و اندازه دیافراگم آن محدوده f/1.9 تا f/4 را پوشش می‌دهد. این قابلیت باعث می‌شود که بتوانید عکس‌های فوق‌العاده‌ای در شرایط نوری مختلف ثبت کنید.

 

دوربین سلفی این گوشی هوشمند از حسگر ۳۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کند که البته با ترکیب هر ۴ پیکسل به یک پیکسل عکس‌های ۸ مگاپیکسلی ارائه می‌کند.

از ویژگی‌های جذاب دوربین‌های شیائومی ۱۳ اولترا می‌توانیم به قابلیت‌های نرم‌افزاری آن‌ها هم اشاره کنیم.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%ac%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d9%86/
ads
ads