داغ ترین ها :
گلکسی زد فولد ۶ در مقابل هواوی میت XT حرفی برای گفتن ندارد!

گلکسی زد فولد ۶ در مقابل هواوی میت XT حرفی برای گفتن ندارد!

ساعاتی پس از رونمایی از سری آیفون ۱۶، هواوی با رونمایی از گوشی Mate XT، اولین گوشی دو تاشو جهان، به اپل دهان‌کجی کرد. با این که این گوشی نزدیک به ۳ هزار دلار قیمت دارد، تقریبا ۴ میلیون نفر نسبت به آن ابراز علاقه نشان داده و توجه کرده‌اند. می‌توان گفت، این کمپانی چینی استانداردهای جدیدی برای گوشی تاشو تعریف کرده است.

درحالی‌که سامسونگ مشغول سیخونک زدن به اپل و مسخره کردن آن بابت نساختن گوشی تاشو بود، هواوی موبایلی عرضه کرد که به جای یک بار، دوبار تا می‌شود. در حالی که این گوشی سه نمایشگر دارد، اختلاف ضخامت آن با Z Fold 6 به اندازه یک تار مو است.

گوشی هواوی تاشو در مقابل سامسونگ تاشو

طبق مشخصات، هواوی میت ایکس تی در حالت تا شده ۱۲.۸ میلی متر است. زد فولد ۶ طبق مشخصات ۱۲.۱ میلی متر است؛ اما آن‌طور که در عکس‌ها دیده می‌شود، اختلاف خاصی با گوشی هواوی ندارد.

اینطور به‌نظر می‌رسد که میت ایکس تی یک گوشی فوق پیشرفته و جذاب است که فولد ۶ در برابرش یک گوشی باستانی و قدیمی به نظر می‌رسد و انگار که سامسونگ، در برابر این گوشی حرفی برای گفتن ندارد! این در حالی‌ست که گوشی‌های سامسونگ واقعا عیب و ایرادی ندارند؛ اما نظر کاربران کاملا به گوشی جدید جلب شده و معتقدند گوشی‌های جدید سامسونگ چیز متفاوتی نسبت به نسل قبل برای ارائه نداشتند!

به‌نظر می‌رسد که سامسونگ فعلا قصد تولید گوشی دو تاشو نداشته باشد؛ اما طبق شایعات، مشغول آماده‌سازی یک گوشی تاشو اما ظریف‌تر با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی است. گویا این گوشی، فقط در کره و چین عرضه خواهد شد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/zfold6-feels-old-next-to-huawei-mate-xt/
ads
ads