داغ ترین ها :
پایان شایعات: مشخصات نهایی گلکسی زد فلیپ 6 افشا شد!

پایان شایعات: مشخصات نهایی گلکسی زد فلیپ 6 افشا شد!

قرار است هفته آینده شرکت سامسونگ نسل بعدی گوشی‌های تاشوی خود شامل گلکسی زد فلیپ 6 و گلکسی زد فولد 6 را در مراسم گلکسی آنکپد معرفی کند. خوشبختانه برای آشنایی با مشخصات سخت افزاری این گوشی‌ها لازم نیست تا هفته دیگر منتظر بمانیم. به لطف اطلاعات افشا شده می‌دانیم که در سه حوزه شاهد ارتقا‌های بزرگی خواهیم بود.

مشخصات تایید شده گلکسی زد فلیپ 6

از نظر ظاهری گلکسی زد فلیپ 6 شبیه نسل قبلی خود یعنی گلکسی زد فلیپ 5 خواهد بود و در زمینه طراحی تفاوت چندانی با هم نخواهند داشت. بلکه تغییرات بیشتر به سخت افزار و اجزای داخلی گوشی مربوط می‌شود.

به گفته Ishan Agarwal، افشاگر شناخته شده، گلکسی زد فلیپ 6 دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی (احتمالاً Dynamic AMOLED 2x) با وضوح +Full HD و نرخ نوسازی 120 هرتز است.

این گوشی از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3، 12 گیگابایت رم و حافظه داخلی 256 یا 512 گیگابایتی استفاده می‌کند. رم 12 گیگابایتی این دستگاه نسبت به رم 8 گیگابایتی مورد استفاده در گلکسی زد فلیپ 5 یک ارتقا محسوس به حساب می‌آید.

بر اساس این اطلاعات گوشی تاشوی آینده سامسونگ دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با دیافراگم F1.8 و دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض با دیافراگم F2.2 خواهد بود. همچنین در بالای صفحه نمایش داخلی، دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی با دیافراگم F2.2 قرار گرفته است.

دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی این گوشی از زوم اپتیکال 2 برابری برای عکس‌های تله فوتو و پرتره پشتیبانی خواهد کرد.

این گوشی دارای ابعاد 165 در 71.7 در 7.4 میلی متر است که با توجه به مشخصات گلکسی زد فلیپ 5 (165.1 در 71.9 در 6.9 میلی متر) کمی باریک‌تر و کشیده‌تر شده است و احتمالا گوشی خوش دست‌تری خواهد بود.

علاوه بر این، فرد افشا کننده اطلاعات ادعا می‌کند که تلفن تاشوی آینده سامسونگ از یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند و مجهز به شارژ سریع 35 واتی است. با این حال نباید خیلی خوش بین باشیم، چرا که احتمالا این گوشی هم مانند سایر پرچمداران سامسونگ از شارژ سریع 25 واتی استفاده می‌کند و شارژ سریع 35 واتی کمی از واقعیت دور است.

پردازنده جدیدتر قدرت پردازشی بیشتری در اختیار گلکسی z flip 6 قرار خواهد داد که در انجام بازی‌ها و دستورات مربوط به هوش مصنوعی بسیار کمک کننده خواهند بود. حافظه رم بیشتر احتمالا برای ویژگی‌های پیشرفته Galaxy AI که سامسونگ ممکن است در رویداد بعدی گلکسی آنپکد خود در 10 جولای (20 تیر ماه) رونمایی کند ضروری باشد.

Galaxy Z Flip 6 با اندروید 14 و One UI 6.1.1 در کنار قابلیت‌های جدید هوش مصنوعی Galaxy AI معرفی خواهد شد. به احتمال زیاد مانند سایر پرچمداران، این گوشی هم برای مدت 7 سال آپدیت اندروید و بروزرسانی‌های امنیتی را دریافت خواهد کرد.

سامسونگ ممکن است این گوشی را با گواهی IPX8، بلندگوهای استریو، قابلیت‌های Samsung Pay و حسگر اثر انگشت روی دکمه پاور معرفی کند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/zflip6-leaked-images/
ads
ads