داغ ترین ها :
گوشی‌های تاشو جدید شیائومی در کارخانه‌ای هوشمند تولید می‌شوند!

گوشی‌های تاشو جدید شیائومی در کارخانه‌ای هوشمند تولید می‌شوند!

گوشی‌های تاشو به مرور در بازار موبایل جایگاه بهتری پیدا می‌کنند و شرکت‌های بزرگ‌تری نیز پا به این عرصه می‌گذارند. شیائومی گوشی‌های تاشو خود را با نام میکس فولد تولید می‌کند و نسل قبلی این محصول با نام میکس فولد ۳ فقط مخصوص بازار چین تولید شده بود و راهی بازار جهانی نشد، تصمیمی که ظاهرا برای میکس فولد ۴ تغییر کرده و مدیرعامل و بنیان‌گذار شیائومی (لی جون) اعلام کرده که این گوشی عرضه جهانی خواهد شد.

در کنار Mix Fold 4، شرکت شیائومی قرار است گوشی تاشوی دیگر خود با نام Mix Flip را نیز معرفی کند، دستگاهی که شبیه به گلکسی زد فلیپ ۵ تا می‌شود. البته مشخص نیست که این مدل نیز عرضه جهانی می‌شود یا خیر و احتمال دارد این مدل مخصوص بازار چین باشد. جالب است که لی جون به صورت آنلاین اعلام کرده که این گوشی‌ها اولین دستگاه‌هایی خواهند بود که از کارخانه هوشمند جدید شیائومی در چانگپینگ، پکن تولید می‌شوند.

این کارخانه 81,000 متر مربع مساحت دارد و قادر به تولید 10 میلیون گوشی پرچمدار در سال است. شیائومی سرمایه‌گذاری 2.4 میلیارد یوان (حدود 330 میلیون دلار) انجام داده و در ویبو به طور مفصل توضیح داده که چه تغییراتی در این کارخانه ایجاد شده تا آن را به شکل هوشمند و ویژه‌ای درآورد.

کارخانه دارای پلتفرم تولید هوشمند است که می‌تواند تصمیمات مستقلی برای بهبود فرآیندها اتخاذ کند. شیائومی به طور دقیق توضیح داده که این هوشمند بودن کارخانه مواردی مانند تشخیص مشکلات تجهیزات و حتی انجام خریدهای خودکار مواد اولیه و قطعات را شامل می‌شود.

نظر شما در مورد گوشی‌های تاشو شیائومی چیست؟ اگر این دو مدل عرضه جهانی شوند، شما به سراغ خرید آن‌ها می‌روید؟ به نظر شما تولید این گوشی‌ها توسط کارخانه‌ای هوشمند منطقی است؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/xiaomi-mix-fold-4-and-mix-flip/
ads
ads