داغ ترین ها :
شیائومی میکس فلیپ با نمایشگر بزرگ و پردازنده قوی معرفی شد!

شیائومی میکس فلیپ با نمایشگر بزرگ و پردازنده قوی معرفی شد!

شیائومی با معرفی Mix Flip اولین گوشی خود به فرم فلیپ را معرفی کرد.
برای شروع بهتر است سراغ نمایشگر بیرونی این محصول برویم. این نمایشگر با اندازه 4.1 اینچی با بزرگ‌ترین نمایشگر در این فرم فکتور یعنی موتورولا ریزر پلاس 2024 هم اندازه است و می‌تواند نیازهای اولیه کاربران را پاسخ دهد.

شیائومی این نمایشگر را All Around Liquid outer display می‌نامد. نمایشگر میکس فلیپ با نسبت اندازه 16:9 برای اجرای کامل برنامه‌ها یا استفاده از ویجت‌ها مناسب است.

باتری میکس فلیپ 4780 میلی آمپر ساعتی است که اگر چه بزرگ‌ترین باتری نیست اما به بزرگ‌ترین باتری گوشی‌های فلیپ بسیار نزدیک است و می‌تواند گزینه جذابی برای کاربران باشد. باتری این گوشی به کمک فناوری HyperCharge می‌تواند با سرعت 67 واتی شارژ شود که از بسیاری از پرچمداران سایر شرکت‌ها هم سرعت بالاتری خواهد داشت.

گوشی-میکس-فلیپ-شیائومی
با باز کردن گوشی Mix Flip به یک صفحه نمایش بزرگ‌تر با اندازه 6.86 اینچی می‌رسیم که OLED بوده و نرخ نوسازی 120 هرتزی دارد و حداکثر روشنایی آن به 3000 نیت می‌رسد.
قلب تپنده میکس فلیپ پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 است و از یک محفظه بخار 3500 میلی متر مربعی برای خنک کردن گوشی استفاده می‌کند که می‌تواند عملکرد پایدارتری برای کاربران فراهم کند.
دو دوربین 50 مگاپیکسلی درون صفحه نمایش بیرونی دستگاه قرار گرفته‌اند. دوربین اصلی یک لنز 50 مگاپیکسلی با f/1.7 و پیکسل‌های 1.0 میکرومتری و محدوده دینامیکی 13.5 استاپ است.
دوربین دیگر یک لنز 50 مگاپیکسل f/2.0 با فاصله کانونی 46 میلی متری یا زوم 2 برابری دارد. این دوربین دارای لنز با فوکوس متغیر است، به این معنی که می‌تواند تا 9 سانتی متر فوکوس کند.


با استفاده از لولای مکانیکی، می‌توانید از دوربین‌های شیائومی Mix Flip در هر زاویه‌ای بین 45 تا 135 درجه استفاده کنید.
شیائومی Mix Flip در 3 رنگ مشکی، سفید، بنفش و یک نسخه ويژه که پنل پشتی آن از رشته‌های نایلون ساخته شده است به بازار عرضه می‌شود.

xiaomi-mix-flip
گوشی میکس فلیپ را می‌توان در سه نسخه با مشخصات 16 گیگابایت/1 ترابایت، 12/512 گیگابایت و 12/256 گیگابایت، با شروع قیمت 5999 یوان (820 دلار) تهیه کرد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/xiaomi-mix-flip-with-big-screen/
ads
ads