داغ ترین ها :
شیائومی رقیبی جدید برای تسلا معرفی کرد!

شیائومی رقیبی جدید برای تسلا معرفی کرد!

غول فناوری چینی، شیائومی، با رونمایی از SU7 اولترا، هیولای برقی خود، آماده‌ تسلط بر جاده‌ها شده است. این خودروی پرقدرت که قرار است در نیمه اول سال 2025 به بازار عرضه شود، تجربه‌ای بی‌نظیر از رانندگی را هم در پیست و هم در جاده‌های عمومی ارائه می‌دهد.

شیائومی رقیبی جدید برای تسلا معرفی کرد!

SU7 اولترا بر اساس مدل SU7 ساخته شده و از بسیاری از مشخصات این ماشین، برخوردار خواهد بود. این خودرو به سه موتور برقی مجهز خواهد بود که دو موتور در عقب و یکی در جلو قرار دارند. این ترکیب قدرتمند، خروجی حیرت‌انگیز 1548 اسب بخار را تولید می‌کند که شتاب صفر تا صد کیلومتر بر ساعت را در تنها 1.97 ثانیه و صفر تا دویست کیلومتر بر ساعت را در 5.98 ثانیه ممکن می‌سازد. سرعت بالای این خودرو در نسخه مفهومی به بیش از 350 کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

برای تأمین انرژی این هیولای برقی، شیائومی از باتری Qilin II شرکت CATL استفاده کرده که قابلیت شارژ سریع را دارد. سیستم ترمز قدرتمند با کالیپرهای شش پیستونه و سیستم بازسازی انرژی ترمز، این خودرو را به طور کامل کنترل‌پذیر می‌کند.

اگرچه نسخه تولیدی از بدنه‌ تمام کربنی مدل مفهومی بهره نخواهد برد، اما شیائومی وعده داده است که این خودرو از نظر قیمت مناسب‌تر خواهد بود. با این وجود، انتظار می‌رود که قیمت SU7 اولترا نسبت به نسخه استاندارد بالاتر باشد.

با توجه به مشخصات فنی و عملکرد فوق‌العاده‌ SU7 اولترا، این خودرو می‌تواند رقیب جدی برای خودروهای برقی پرقدرت بازار مانند زیکر 001 FR باشد که با قیمت‌های بالاتری به فروش می‌رسند.

شیائومی با معرفی SU7 اولترا، نشان داده است که قصد دارد در بازار خودروهای برقی نیز حرف اول را بزند و با ارائه محصولاتی با عملکرد بالا و قیمت رقابتی، سهم بازار خود را افزایش دهد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/xiaomi-introduced-a-new-rival-to-tesla/
ads
ads