داغ ترین ها :

ویدیو تست گیمینگ گوشی s24

گوشی کامپکت s24 سامسونگ آن قدر خوش دست و با کیفیت است که نمی‌توان از آن هیچ ایرادی در هیچ زمینه‌ای گرفت. بنابراین از نظر گیمینگ نیز عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود نشان می‌دهد و کاربر خود را حسابی راضی نگه می‌دارد. در ویدیو تست گیمینگ گوشی s24 سامسونگ می‌بینیم که چقدر روان بازی اجرا می‌شود و برای لودینگ بازی هیچ ایرادی وجود ندارد و سرعت عالیست. البته که از پرچمدار سال ۲۰۲۴ سامسونگ نمی‌توانیم انتظار چیزی دیگر را داشته باشیم.

این گوشی جذاب و خوش دست کره ای مجهز به تراشه اگزینوس ۲۴۰۰ است. این تراشه ۱۰ هسته‌ای با همراه پردازنده گرافیکی Xclipse 940 اصلا شما را ناامید نمی‌کند و گرافیک بازی را در بالاترین کیفیت دریافت خواهید کرد که لذتی دوچندان به شما تقدیم می‌کند.

اگر گوشی گلکسی اس ۲۴ سامسونگ مد نظر شماست، قطعا به شما توصیه می‌کنیم که در خرید آن شک نکنید؛ چرا که بهترین گوشی سال را به سبد خرید خود اضافه کرده‌اید که برای کلیه فعالیت‌های حرفه‌ای مانند گیمینگ و عکاسی، عملکردی بسیار رضایت‌بخش دارند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/video/%d9%88%db%8c%d8%af%db%8c%d9%88-%d8%aa%d8%b3%d8%aa-%da%af%db%8c%d9%85%db%8c%d9%86%da%af-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-s24/