داغ ترین ها :
تلاش متا برای اختراع ماشین زمان با عینک AR!

تلاش متا برای اختراع ماشین زمان با عینک AR!

مارک زاکربرگ مدیر عامل متا، در مصاحبه اخیر خود اعلام کرد که این شرکت تقریباً آماده است تا از عینک‌های AR خود رونمایی کند.

متا چه زمانی از عینک AR رونمایی خواهد کرد؟

زاکربرگ مطمئنا اعلام کرد که به محض امتحان کردن عینک AR دنیا را طور دیگری خواهید دید، همچنین در جلسه اخیر AMA (ask me anything) در اینستاگرام، اندرو باسورث که مدیر ارشد فناوری متا است، با اعتماد به نفس از این عینک به عنوان «ماشین زمان» یاد کرد. درست است که بیشتر حرف‌ها و کلمات در سخنرانی مارک زاکربرگ جنبه تبلیغاتی و مارکتینگی دارد، اما به هر حال اینطور که به نظر می‌رسد، عینک AR ورای تصورات کنونی ماست، مخصوصا که در مورد این عینک، کیتلین کالینوفسکی (Caitlin Kalinowski) رئیس سخت‌افزار عینک‌های AR متا می‌گوید که این عینک میدان دید بسیار وسیع‌تری از انتظار مردم دارد و قطعا شما را هنگام استفاده شگفت زده خواهد کرد.

دستاورد دیگر متا در کنار عینک AR چیست؟

زاکربرگ در مصاحبه AMA به مچ بند عصبی متا هم اشاره کرد. از سخنرانی زاکربرگ می‌توان متوجه شد که ممکن است این محصول جدید آنقدرها هم که تصور می‌کنیم، پیچیده نباشد. علاوه‌بر مطالب گفته شده، در این سخنرانی مشخص شد که عینک AR در مرحله ساخت بهتر و پیشرفته‌تری نسبت مچ بند متا به نظر می‌رسد. زاکربرگ هیچ حرفی در خصوص یکسان بودن روز و تاریخ رونمایی از مچ بند و عینک AR نزد و ما کاملا احتمال می‌دهیم که متا از اهر دو آن‌ها در یک روز رونمایی کند.

طبق اطلاعاتی که از فعالیت‌های زاکربرگ و به طور کلی سرمایه گذاری‌های متا داریم؛ کاملا مشخص است که حجم زیادی از این سرمایه گذاری در صنعت XR (Extended Reality) قرار دارد. همچنین تا امروز اثبات شده که علاوه بر ساخت برخی از بهترین هدست‌های واقعیت مجازی موجود در بازار این شرکت به آزمایش چیزهای جدید و بهبود خدمات خود ادامه می‌دهد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/time-wheel-with-ar/
ads
ads