داغ ترین ها :
۳۳۰ درصد رشد فروش لوازم خانگی در تکنولایف ( ترکیب استراتژی، قیمت رقابتی و پنج شیوه خرید قسطی)

۳۳۰ درصد رشد فروش لوازم خانگی در تکنولایف ( ترکیب استراتژی، قیمت رقابتی و پنج شیوه خرید قسطی)

فروش لوازم خانگی در تکنولایف طی 6 ماه اخیر  330 درصد رشد کرده است. این رشد حاصل استراتژی «قیمت رقابتی» و «همکاری مستقیم با کارخانه‌ها و تامین کنندگان» بوده است. فروش لوازم خانگی در تکنولایف از بهمن 1402 آغاز و طی 6 ماه 330 درصد رشد را به ارمغان آورده است.

فروش لوازم خانگی: به سود خریداران، به سود کارخانه‌ها 

حسین حیدر رئیس هیئت مدیره تکنولایف اظهار داشت:«با بررسی مدت زمان تحویل، ارتباط مستقیم با تامین کننده و همینطور بازخوردی که از کاربران گرفته‌ایم، از مرحله آزمایشی عبور کرده و با استراتژی قیمت رقابتی، همکاری با کارخا‌نه‌ها را دنبال ‌می‌کنیم.»

ترکیب استراتژی قیمت رقابتی و پنج شیوه خرید قسطی

با کاهش قدرت خرید مردم، تکنولایف علاوه بر استراتژی قیمت رقابتی، ۵ شیوه خرید اقساطی را در اختیار کاربر قرار داده‌ تا در خرید لوازم خانگی راحت و مختار باشد.

گسترش پشتیبانی با عبور از  ۱۳ هزار کالا در تکنولایف 

بخش لوازم خانگی در تکنولایف با ۷ بخش و ۵۳ دسته محصول، مسیری شفاف و مطمئن برای خرید کالاهای خانگی را در اختیار خریداران قرار می‌دهد.

بخش پشتیبانی تکنولایف پاسخگوی سوالات و نظرات کاربران بوده و همانند گذشته می‌توانند سوالات خود را از مرکز تماس تکنولایف با شماره‌های ۴۷۷۰۸۰۰۰-۰۲۱ و ۹۱۰۷۷۵۰۰- ۰۲۱ بپرسند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/technolife-sales-soared/
ads