داغ ترین ها :
زمان انتشار بازی Warhammer 40,000 – Space Marine 2 مشخص شد!

زمان انتشار بازی Warhammer 40,000 – Space Marine 2 مشخص شد!

Focus Interactive زمان انتشار بازی مورد انتظار Warhammer 40,000: Space Marine 2 را اعلام کرد. این بازی در تاریخ 9 سپتامبر (19 شهریور) برای عموم در دسترس خواهد بود؛ همچنین این کمپانی اعلام کرده بازیکن‌هایی که نسخه‌های ویژه (نسخه طلایی، نسخه فوق‌العاده، نسخه کلکسیونی) را پیش خرید کنند از تاریخ 5 سپتامبر ساعت 11 صبح (برای کنسول پلیرها) و ساعت 4 بعد از ظهر همان روز (برای کامپیوترهای شخصی) می‌توانند زودتر از بقیه به بازی دسترسی پیدا کنند.

Warhammer 40,000: Space Marine 2 جدیدترین نسخه این بازی محسوب می‌شود که 13 سال پس از نسخه قبلی خود عرضه خواهد شد. این بازی دو حالت PVE و PVP نیز خواهد داشت که می‌توانید تک نفره یا چند نفره نیز آن را بازی کنید.

 

برای خرید انواع کنسول بازی و سیستم گیمینگ می‌توانید از همین صفحه اقدام کنید

خط داستانی از جایی شروع می‌شود که اولین نسخه در آن جا به پایان رسید و متوقف شد، کاپیتان تایتوس که قبلا توسط تمپلارهای سیاه دستگیر شده بود اکنون با تهدید جدیدی از سوی Hive Fleet Leviathan مواجه است. این روایت همچنین نقش تفنگداران فضایی Primaris را بررسی می‌کند، سربازان پیشرفته‌ای که در ابتدا برای نبرد با نیروهای Chaos ساخته شدند و اکنون برای مبارزه با Tyranids تغییر کاربری داده شده‌اند. Warhammer 40K Space Marine 2 حالت چند نفره co-op را برای حداکثر سه بازیکن ارائه می‌دهد. این حالت به بازیکنان اجازه می‌دهد تا با هم به مبارزه دشمنان بروند. کاپیتان تیتوس، قهرمان داستان، بار دیگر به عنوان شخصیت اصلی این بازی معرفی می‌شود. Space Marine 2 با حالت‌های گیم‌پلی متنوع و خط داستانی جذاب خود قصد دارد ثابت کند که تغییرات بزرگ و زیادی را نسبت به نسخه‌های قبلی دارد که ارزش خرید دارد.

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/space-marine2-release-date/
ads
ads