داغ ترین ها :
سامسونگ از Galaxy Ring و هندزفری‌های جدیدش رونمایی کرد! مشخصات بادز 3 و بادز 3 پرو اینجاست!

سامسونگ از Galaxy Ring و هندزفری‌های جدیدش رونمایی کرد! مشخصات بادز 3 و بادز 3 پرو اینجاست!

بالاخره انتظارها به پایان رسید و به تاریخ طلایی 10 جولای و ساعت 16:30 رسیدیم تا در مراسم رسمی سامسونگ با مشخصات گلکسی رینگ، گلکسی بادز 3 و گلکسی بادز 3 پرو آشنا شویم.

مشخصات Galaxy Ring

گلکسی رینگ 2024 سامسونگ

عکس از رونمایی سامسونگ 10 جولای 2024

  • رنگ

گلکسی رینگ سامسونگ در رنگ‌های مشکی، نقره ای و طلایی عرضه خواهد شد. هر 3 آن‌ها رنگ‌های چشم‌گیری دارند و می‌توانند طیف گسترده‌ای از کاربران را به سمت خود بکشانند.

  • ابعاد

گلکسی رینگ در سایزهای 5 تا 13 در ایالات متحده موجود خواهد شد. ابعاد کوچکترین حلقه گلکسی سایز 5 در حدود 7.0 میلی‌متر در 2.6 میلی‌متر است و وزن آن هم به 2.3 گرم می‌رسد در حالی که سایز 13 وزنی بیشتر در حدود 3 گرم دارد.

  • جنس و متریال ساخت

سامسونگ برای ساخت تمام گلکسی رینگ‌هایش (در هر ابعادی) از آلیاژ تیتانیوم درجه 5 استفاده کرده است.

  • طراحی حلقه

حلقه به صورت مقعر طراحی شده است. این حلقه به شکلی است که از کناره‌ها انگار دو طرف حلقه به وسط آن چسبیده است.

ویژگی‌ها و قابلیت های گلکسی رینگ! سامسونگ چه کرده است!

قابلیت های گلکسی رینگ

عکس از رونمایی سامسونگ 10 جولای 2024

  • حلقه گلکسی جدید سامسونگ، انگشتری تکمیل است که در ساخت آن از مجموعه کاملی از معیارهای سلامتی است. این حلقه می‌تواند به طرز معجزه آسایی عمل کند و اطلاعات دقیقی از وضعیت سلامتی شما را اطلاع دهد. برای مثال برای تشخیص ضربان قلب از طریق حسگر نوری PPG و حسگر داخلی مرتبط با دمای پوست استفاده می‌کند.
  • از جمله بزرگ‌ترین مزیت‌های این حلقه سامسونگ می‌توانیم به طراحی کم حاشیه آن اشاره کنیم. دست کردن این حلقه اصلا کار سختی نیست و وزن سبک آن باعث می‌شود که برای خوابیدن هم نیازی به درآوردن آن نداشته باشید، پس می‌توانید به صورت 24 ساعته آن به دست داشته باشید و روی ردیابی خواب با حلقه گلکسی هم به طور کامل حساب باز کنید. گلکسی رینگ در طول خواب حتی خروپف شما را هم تحلیل می‌کند. این حلقه در طول خواب مولفه‌هایی مانند تأخیر خواب (sleep latency)، تعداد ضربان قلب و سطح تنفس را هم به خوبی ثبت و تحلیل می‌کند.
  • تمام سنسورهای ردیابی سلامت، باتری‌ها و پین‌های شارژ در  زیر لایه‌ای از رزین اپوکسی پنهان شده‌اند. Galaxy Ring از طریق بلوتوث LE 5.4 به گوشی شما متصل می‌شود و برای اتصال نیاز دارد تا گوشی حتما یکی از گوشی‌های Samsung Galaxy باشد یا نسخه اندروید آن حتما بالاتر از اندروید 11 باشد. به یاد داشته باشید که شما به یک حساب سامسونگ و برنامه Samsung Health هم نیاز دارید. لطفا حواستان باشد که کاربران نیازی به خرید اشتراک اضافی ندارند.

با Galaxy Ring عکاسی کنید!

شما می‌توانید از انگشت شست و اشاره خود برای کنترل گوشی گلکسی خود استفاده کنید. اگر گلکسی رینگ را در دست داشته باشید، با تکان دادن انگشت اشاره یا انگشت شست می‌توانید از قابلیت عکاسی یا رد کردن زنگ هشدار استفاده کنید. همچنین فراموش نکنید که این حلقه هوشمند با Samsung Find هم سازگاری کامل دارد و می‌تواند از چراغ‌های LED داخلی خود برای چشمک زدن در هنگام جابجایی استفاده کند.

با گلکسی رینگ به راحتی شنا کنید!

گلکسی رینگ سامسونگ به گواهینامه مقاومت در برابر آب و گرد و غبار یعنی استاندارد IP68 مجهز شده و شما می‌توانید تا عمق 10ATM روی آن حساب باز کنید.

باتری و سطح شارژ گلکسی رینگ!

عکس از رونمایی سامسونگ 10 جولای 2024

اندازه‌های کوچکتر گلکسی رینگ (اندازه‌های 5 تا 7) دارای سلول‌های باتری 17 میلی‌آمپر ساعتی هستند که با یک بار شارژ تا 6 روز مس‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. سایزهای 8 تا 11 هم دارای باتری‌های 18 میلی‌آمپرساعتی هستند که با یک بار شارژ از آن‌ها هم می‌توانید تا 6 روز استفاده کنید، در حالی که مدل‌های سایز 12 و 13 دارای باتری‌های 22.5 میلی‌آمپرساعتی هستند و حداکثر تا 7 روز قابل استفاده هستند که این میزان از شارژ فوق‌العاده است.

گلکسی رینگ چگونه شارژ می‌شود؟ پای کیس شارژ در میان است!

گلکسی رینگ دارای کیس شارژی بسیار زیبا است که از دور تصور می‌کنید که درون این کیس قرار است با یک جفت هدفون بی‌سیم روبه‌رو شوید. کیس شارژ گلکسی رینگ دارای یک باتری 361 میلی آمپر ساعتی است که می‌تواند با یک بار شارژ، حلقه را 20 بار شارژ کند.

مشخصات هندزفری‌های سری Galaxy Buds3

گلکسی بادز 3 و گلکسی بادز 3 پرو با طراحی جدید و ویژگی‌هایی بهبود یافته به دنیا معرفی می‌شوند.

اگر قصد دارید تا برای طراحی گلکسی بادز 3 و بادز 3 پرو از عبارت‌هایی که برای ایرپادهای اپل به کار می‌برید، استفاده کنید، بهتر است دست از این کار بکشید، زیرا سامسونگ اعلام کرده که گستردگی جدیدی که روی بدنه هندزفری می‌بینید، stems یا همان ساقه نیست، بلکه blades است. فراموش نکنید که بادزها به هوش مصنوعی مجهز شده‌اند و به راستی چه از این بهتر؟

کاربرد تیغه‌های خوش تراش هندزفری‌های سری Galaxy Buds3

شما می‌توانید این تیغه‌های خوش تراش را برای کنترل موزیک و پخش آن لمس کنید. نحوه کار با بادزها به این صورت است که برای تنظیم صدا نیاز دارید تا انگشت خود را به بالا و پایین بکشید.

اسپیکرهای گلکسی بادز 3 پرو

هندزفری Galaxy Buds3 Pro به بلندگوهای 2 گانه با تویترهای مسطح 6.1 میلی‌متری و درایورهای دینامیک 10.5 میلی‌متری مجهز شده است. خوشبختانه کدک SSC در این مدل به‌روز شده و کیفیت صدا دو برابر کیفیت صدای گلکسی بادز نسل‌ها قبلی است.

هوش مصنوعی اینجاست! در قلب گلکسی بادزها

درون هر دو هندزفری مدل پایه و مدل پرو از هوش مصنوعی Galaxy AI برای ترجمه استفاده شده است. با استفاده از حالت Listening بادزها می‌توانید با گوشی گلکسی خود صحبت کنید و به سخنرانی‌هایی که به زبان خارجی هستد، گوش دهید تا آن‌ها را به زبان مادری شما ترجمه کند.

قابلیت ANC، قابلیت جذاب Galaxy Buds3 Pro

هندزفری Galaxy Buds3 Pro به قابلیت حذف نویز فعال مجهز شده است و میکروفون‌های آن با ویژگی‌هایی مانند کنترل نویز فعال، تشخیص آژیر و تشخیص صدا به طور مداوم محیط را زیر نظر دارند.

اپلیکشن را نصب کنید تا گلکسی بادز شخصی سازی شود!

اگر به طراحی گلکسی بادز 3 و گلکسی بادز 3 پرو دقت کنید، روی تیغه تراش خورده آن یک لاین پردازش نور قرار دارد که شما می‌توانید با دانلود و نصب کردن اپلیکیشن Wearable رقص نور تیغه‌ها را شخصی سازی کنید.

صدا را با شفاف‌ترین حالت ممکن به گوش مخاطب برسانید!

گلکسی بادز 3 پرو

عکس از رونمایی سامسونگ 10 جولای 2024

سامسونگ اعلام کرده درصورتیکه با گلکسی بادز 3 پرو در محیطی شلوغ قرار دارید و مجبور به ادامه دادن مکالمه هستید، اصلا نگران نباشید، چرا که فناوری ماشین لرنینگ به‌کاررفته در بادزها باعث می‌شوند تا صدای شما با پشتیبانی قابلیت Super-Wideband با فرکانس 16 کیلوهرتز به گوش مخاطب انتقال پیدا کند! این فرکانس دقیقا 2 برابر فرکانس یک بادز معمولی است.

مشخصات گلکسی بادز 3، بادز فرزند مقرون به صرفه خانواده

هندزفری Samsung Galaxy Buds3 یک درایور داینامیکی 11 میلی‌متری دارد و به قابلیت ANC و EQ هم مجهز شده است. طراحی گلکسی بادز به حدی راحت است که می‌توانید تا ساعت‌ها از آن استفاده کنید و خسته نشوید.

باتری کیس گلکسی بادز 3 و گلکسی بادز 3 پرو

هر دو بادز به کیس شارژی با ظرفیت 515 میلی‌آمپر ساعت مجهز شده‌اند. البته باتری 53 میلی‌آمپر ساعتی هر بادز نسخه پرو کمی از بزرگ‌تر از باتری‌های بادز 3 معمولی است. درصورتیکه فناوری ANC در هندزفری روشن باشد، هر بادز می‌تواند تا 6 ساعت به فعالیت خودش ادامه دهد که در مجموع با کمک کیس شارژ می‌توانند تا 26 ساعت به طور مداوم روشن باقی بمانند. این مشخصات برای بادز 3 برابر با باتری 48 میلی‌آمپر ساعتی است که درصورت روشن بودن ANC این اعداد به 5 ساعت به تنهایی و 24 ساعت با کمک کیس شارژ می‌رسند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

2 نظر

  1. حسین

    رینگ چه زمانی برای فروش قرار میگیره در تکنولایف؟

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به حسین

      سلام زمان دقیقی نمیشه عنوان کرد بسته به واردکننده ها داره
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/samsung-unpacked-july-2024-galaxy-ring-and-galaxy-buds3-series/
ads