داغ ترین ها :
رنگبندی S24 FE سامسونگ فاش شد!

رنگبندی S24 FE سامسونگ فاش شد!

سامسونگ در حال کار روی گلکسی S24 FE است و انتظار می‌رود این گوشی تا اواخر سال جاری عرضه شود. بر اساس گزارش‌های جدید منتشر شده S24 FE قرار است در رنگ‌های مشکی، خاکستری، آبی روشن، سبز و زرد برای خرید در دسترس باشد.

انتظار می‌رود رنگ مشکی پرفروش‌ترین رنگ این گوشی باشد. به هر حال طبق اخبار منتشر شده مطمئن هستیم که سامسونگ برای این گوشی رنگ‌های فانتزی نیز در نظر دارد. سال گذشته نیز Galaxy S23 FE در رنگ‌های سبز، کرم، بنفش، نیلی، گرافیت و نارنجی عرضه شد. نکته جالب این است که برای S24 Fe دو رنگ مشکی و خاکستری در نظر گرفته شده و احتمالا رنگ خاکستری برای افرادی است که تمایل دارند گوشی بین رنگ تیره و روشن داشته باشند.

سامسونگ گلکسی s24 fe

در ماه گذشته Galaxy S24 FE با چیپست Exynos 2400 همراه با 8 گیگابایت رم در پایگاه داده Geekbench مشاهده شد. طبق اخبار احتمالا این گوشی نسخه‌هایی با 12 گیگابایت رم نیز خواهد داشت. شایعات درباره تاریخ انتشار این محصول زیاد است و برخی از افراد حدس می‌زنند که این گوشی تابستان امسال عرضه خواهد شد و برخی دیگر بر این باورند که S24 FE اواخر امسال معرفی خواهد شد. انتظار می‌رود زمانی که عرضه شود، همان دوربین اصلی گلکسی S24، S23 و S23 FE، صفحه نمایش 6.1 اینچی AMOLED، 128 یا 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی و باتری 4500 میلی آمپر ساعتی را داشته باشد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/s24fe-leaked/
ads
ads