داغ ترین ها :
نقد و بررسی گوشی گلکسی A06 سامسونگ

نقد و بررسی گوشی گلکسی A06 سامسونگ

زمانی که بودجه محدود و پایینی در اختیار دارید، نباید از خرید گوشی هوشمند نا امید شوید؛ چرا که گوشی‌های اقتصادی‌ای مانند گلکسی A06 سامسونگ دقیقا به همین هدف طراحی و ساخته شده‌اند. با مطالعه بررسی گوشی گلکسی A06 سامسونگ در بلاگ تکنولایف می‌توانید با نمونه عکس‌های گرفته شده، ویدیو، اسکرین شات از بخش‌های مختلف گوشی و نقد و بررسی کامل بخش‌های سخت افزاری و طراحی به طور کامل آشنا شوید و با آگاهی کامل برای خرید آن اقدام کنید.

گوشی گلکسی A06 سامسونگ 2024

خرید گوشی گلکسی A06 سامسونگ 2024

امتیاز

5.7
دوربین :
طراحی :
صفحه نمایش :
باتری :
اسپیکر :
کیفیت ساخت :
ارگونومی :
رابط کاربری :
عملکرد :

نقاط قوت

  • صفحه نمایش بزرگ مناسب تماشا فیلم و سریال و انواع محتوا
  • خوش دست به همراه وزن پایین
  • دوربین سلفی مناسب در بین گوشی‌های سری A0
  • مجهز به جک 3.5 میلی‌متری صدا
  • مجهز به 2 اسلات سیم کارت و یک اسلات رم
  • قدرت مات کردن مناسب در عکاسی با دوربین سلفی

نقاط ضعف

  • سرعت پایین شارژ
  • کیفیت پایین عکاسی در شب
  • سرعت پایین اجرای برنامه‌ها

اقیانوس گوشی‌های هوشمند آنقدر عمیق است که دقیقا در زمانی که تصور می‌کنید با تمامی مدل‌ها آشنایی دارید، با مدلی جدید‌تر آشنا می‌شوید. کمپانی کره‌ای سامسونگ در تابستان 2024 و یک ماه پس از معرفی گوشی‌های تاشو Z Fold 6، Z Flip 6، گلکسی رینگ، گلکسی بادز 3، گلکسی بادز 3 پرو و گلکسی واچ اولترا تصمیم به رونمایی از گوشی اقتصادی و ارزان قیمت گلکسی A06 در 2 حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایت و رم 4 و 6 گیگابایت گرفت که در این مقاله قصد داریم تا آن را زیر ذره بین ببریم. مطالعه نقد و بررسی گوشی گلکسی A06 سامسونگ به شما کمک می‌کند تا در زمان‌هایی که بودجه کمی در اختیار دارید، بتوانید با آگاهی مناسب برای خرید گوشی هوشمند اقدام کرده و در پایان بهترین خرید را برای خود رقم بزنید.

 

برای خرید گوشی با بهترین قیمت از تکنولایف، روی لینک کلیک نمایید.

آنباکس گلکسی A06 سامسونگ، تغییرات جعبه به چشم می‌آید

جعبه گشایی گوشی همواره اولین بخش از نقد و بررسی آن است که در بررسی گوشی A06 قصد داریم به سراغش برویم. در این قسمت از نقد و بررسی با جعبه‌ای سفید روبه‌رو هستید که به شکل کشویی باز می‌شود و درون آن گوشی A06 به همراه سوزن مخصوص سیم کارت و کابل شارژر USB Type C به Type C قرار دارد. سیاست حذف آداپتور شارژ یکی از بدترین سیاست‌های ممکنی است که در چند سال اخیر کمپانی‌های اپل و سامسونگ در حال به‌کار بردن آن در طراحی جعبه گوشی هستند و با توجه به سودی که برای کمپانی‌ها دارد، این داستان ادامه‌دار خواهد بود، چرا که در نقد و بررسی گوشی گلکسی A15 و نقد و بررسی گلکسی A25 سامسونگ هم با همین ماجرا روبه‌رو بودیم و به احتمال فراوان در آینده هم باز با آداپتور شارژی روبه‌رو نخواهیم بود.

طراحی و کیفیت ساخت؛ خوش دست و سبک!

طراحی گوشی آ صفر ۶ سامسونگ

اطلاعات ریاضی و کاغذی این گوشی ارزان قیمت به این صورت است که در ابعادی 167.3 در 77.3 در 8 میلی‌متر طراحی شده و وزنی معادل 189 گرم دارد. ضخامت 8 میلی‌متری لبه‌های گلکسی a06 نشان دهنده ارتقا طراحی و خوش دست‌تر بودن این گوشی است؛ چرا که در مقایسه با سال گذشته، گوشی اِی 06 نسبت به ضخامت 8.4 میلی‌متری گوشی a15 (گوشی اقتصادی سال 2023) و 8.3 میلی‌متری گوشی موبایل a25 (گوشی اقتصادی- میان رده سامسونگ در سال 2023) ضخامت کم‌تری دارد و در دست گرفتن آن برای زمان طولانی کار راحت‌تری است. این گوشی هوشمند اقتصادی که در آگوست 2024 متولد شده به معنای واقعی گوشی سبکی به حساب می‌آید و برای دانش آموزان و افراد سن بالا گزینه بسیار مناسبی جهت خرید است. هنگام در دست گرفتن Samsung Galaxy A06 سنگینی خاصی را احساس نمی‌کنید و استفاده از آن در طولانی مدت هم کار آسانی خواهد بود که این ویژگی از جمله مزیت‌های گلکسی a06 به شمار می‌رود.

هنگامی که دست خود را روی پنل پشتی این گوشی می‌کشید، متوجه طراحی شیار مانند آن که می‌شوید که از لیز خوردن گوشی در دست جلوگیری می‌کند. در این بخش می‌توان گفت که تقریبا طراحی مشابه این پنل پشتی را قبل‌ترها در گوشی گلکسی A25 دیده‌ایم.

کمپانی‌ها همواره برای کاهش قیمت گوشی‌های اقتصادی (گاهی هم میان رده) خود از پلاستیک به عنوان متریال سازنده پنل پشتی و قاب دورتادور استفاده می‌کنند که این اتفاق در گوشی آ 06 هم رخ داده است. تکلیف جنس سازنده پنل جلویی تمامی گوشی‌ها هم که مشخص است، چرا که به جز شیشه از جنس دیگری نمی‌توانند استفاده کنند.

در گوشی‌های میان رده و بالارده‌ای مانند گلکسی A35 5G یا گلکسی A55 5G روی بدنه لایه‌ای محافظ قرار گرفته که از وارد شدن خط و خش به گوشی جلوگیری می‌کند. این مسئله با توجه به قیمت نسبتا قابل توجه گوشی‌ها نیز توجیه پذیر است. با این حال، گوشی اقتصادی مانند این گوشی که به بررسی آن پرداخته‌ایم، با توجه به قیمت پایینی که دارد، فاقد این ویژگی است و در نگهداری آن باید مراقب باشید و به فکر خرید گلس گوشی باشید تا صفحه را به‌خوبی حفظ کند.

در بخش طراحی نقد و بررسی A06 سامسونگ در سال 2024 متوجه به جای ماندن اثر انگشت‌های دست روی پنل پشتی و نمایشگر می‌شوید که این اتفاق شاید در نگاه اول نقطه ضعف به حساب بیاید؛ اما در حقیقت اتفاقی رایج و همیشگی است که روی پنل گوشی‌های هوشمند زیادی مشاهده می‌شود و تقریبا می‌توان گفت ارتباطی به قیمت گوشی ندارد. اگر هم در فکر رفع این مشکل هستید، بهتر است بدانید که با خرید قاب و گلس گوشی به طور کامل از دست آن رها می‌شوید.

 

بهترین گوشیها تا این بازه قیمتی را بشناسید:
گوشی تا ۱۰ میلیون

 

دکمه‌ها و اسلات سیم کارت

به طور کل 2 دکمه Power و Volume در قسمت بالایی طراحی کی آیلند روی لبه راستی گوشی آ 06 قرار دارند. روی لبه سمت چپ هم فقط اسلات سیم کارت قرار دارد که پیش‌تر راجع به وجود داشتن سوزن آن در جعبه صحبت کرده‌ایم. برای تکمیل بررسی بخش طراحی با استفاده از سوزن برای باز کردن درگاه اقدام می‌کنیم تا به شما نمایش دهیم که روی آن درگاه، بخش SIM1، SIM2 و بخش سوم هم microSD قرار دارد، بنابراین شما می‌توانید از هر 3 قسمت به طور همزمان استفاده کنید.

بررسی گوشی a05 samsung

روی لبه بالایی فقط میکروفون و روی لبه پایینی میکروفون، درگاه شارژ تایپ سی و از همه مهم‌تر جک 3.5 میلی‌متری صدا قرار دارد. حذف نشدن جک 3.5 میلی‌متری صدا جهت استفاده از هندزفری‌ سیمی در کنار هندزفری‌های بلوتوثی از جمله مزیت‌های طراحی گوشی گلکسی A 06 به حساب می‌آید.

 

اگر قصد خرید هندزفری بلوتوثی دارید، بهترین مدل‌ها را در تکنولایف می‌توانید پیدا کنید.

کی آیلند، طراحی مورد علاقه جدید سامسونگ برای طراحی لبه‌ها

گوشی‌های گلکسی آ 25 و گلکسی آ 15 اولین گوشی‌های سامسونگ در زمستان 1402 (دسامبر 2023) بودند که لبه سمت راست آن‌ها میزبان طراحی Key Island شد. بعد از این 2 گوشی، لبه راستی گوشی‌های گلکسی A55 و گلکسی A35 هم به همین طراحی مجهز شدند و حال گلکسی آ 06 پنجمین گوشی از این برند است که روی لبه سمت راستی خود به این طراحی مزّین می‌شود. طراحی کی آیلند علاوه‌بر نوظهور بودن باعث خوش دست‌تر شدن گوشی و لیز نخوردن آن هنگام استفاده از دکمه‌های پاور و ولوم صدا می‌شود.

چینش دوربین روی پنل پشتی؛ نه به ماژول!

بررسی تخصصی و کامل گوشی a06

اگر طراحی گوشی‌های 2023 و 2022 و قبل‌تر سامسونگ را به یاد داشته باشید؛ یکی از عادت‌های همیشگی این برند، قرار دادن دوربین‌ها درون ماژولی مستطیلی بود که به تدریج تصمیم به حذف آن گرفت و تقریبا می‌توان گفت که گوشی گلکسی S21 FE آخرین مدل از این برند است که دوربین‌‎های آن به همراه ماژولی پله‌ای روی پنل پشتی قرار گرفته‌اند. 2 دوربین گلکسی A06 سامسونگ هم روی پنل پشتی به شکل عمودی قرار دارند که در سمت راست آن‌ها فلش LED دیده می‌شود. روی لبه جلویی یا همان نمایشگر هم دیگری خبری از ناچ قطره‌ای برای دوربین سلفی نیست و دوربین سلفی هم به شکل یگانه‌ای در قسمت بالایی نمایشگر قرار دارد.

صفحه نمایش: عریض، روشن، قابل قبول در دنیای ارزان قیمت‌ها

صفحه نمایش یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر گوشی هوشمند به حساب می‌آید که با کیفیت بودن آن می‌تواند یک تنه دلیل مهمی برای خرید آن محصول به حساب بیاید. گوشی گلکسی آ صفر شش سامسونگ شاید گوشی پرچمدار، قاتل پرچمدار یا میان رده‌ای نباشد؛ اما صفحه نمایشی بزرگ‌تر از گوشی‌های قاتل پرچمدار Galaxy S21 FE 5G و S23 FE و حتی میان رده‌هایی مانند Galaxy A35 و Galaxy A55 با اندازه 6.6 اینچ دارد. در اصل ابعاد 6.7 اینچی نمایشگر Samsung Galaxy A06 باعث می‌شود تا افراد برای خرید آن به عنوان دستگاهی برای پخش فیلم و انواع محتوای تصویری و ویدیویی و وبگردی در طول روز وسوسه شوند.

جدیدترین گوشی اقتصادی سامسونگ

در قلب نمایشگر این گوشی از پنل PLS LCD به‌کار رفته است که از جمله مزایای آن می‌توان به هزینه تولید پایین‌تر و مصرف کم‌تر باتری در میزان روشنایی ثابت نسبت به سایر نمایشگرها اشاره کرد. در ادامه لازم به ذکر است که تراکم پیکسلی این نمایشگر بزرگ حدودا 262 پیکسل بر هر اینچ است که در مقایسه با گوشی موبايل سامسونگ مدل Galaxy A05 4G تغییری مشاهده نمی‌شود. تراکم پیکسلی مولفه‌ای است که هرچقدر بیشتر باشد، نشان دهنده میزان جزئیات بیشتر در نمایشگر است. یکی از اشتباه‌ترین کارهای ممکن این است که ویژگی‌های صفحه نمایش یک گوشی ارزان قیمت را با گوشی رده بالاتری مقایسه کنید؛ چرا که در این صورت دیگر مزیت‌های گوشی اقتصادی به چشم شما نخواهد آمد. در این بخش همچنان باید گفت که گوشی Samsung Galaxy A06 رزولوشنی برابر با 720 در 1600 پیکسل دارد که کیفیتی کافی برای کارهای روزمره است. اگرچه که بالا بودن میزان رزولوشن باعث می‌شود تا از کار کردن با گوشی لذت بیشتری ببرید و از تماشا کردن آن خسته نشوید؛ اما فراموش نکنید که گلکسی A06 گوشی ارزان قیمتی است که صرفا به هدف گذران روزها و انجام فعالیت‌های آسان تولید شده و نمی‌توان از نمایشگر آن توقع‌های بیشتری داشت.

خوشبختانه هنگام کار کردن و بررسی گلکسی A06 سامسونگ با گزینه Adaptive Brightness روبه‌رو می‌شوید که به شما اجازه می‌دهد تا اندازه‌گیری و انتخاب میزان روشنایی نمایشگر گوشی را به خود گوشی بسپارید و از قابلیت تشخیص خودکار آن به نفع خود استفاده کنید. با فعال کردن این گزینه در بخش Display از Settings متوجه می‌شوید که این تنظیمات به خوبی وظیفه خود را انجام می‌دهد و به قول معروف دست شما را در نور کم در پوست گردو قرار نمی‌دهد. از دیگر مزایای صفحه نمایش گلکسی Samsung A06 می‌توان به این نکته اشاره کرد که کار کردن با آن در نور مستقیم خورشید و تاریکی مطلق شب کاملا راحت است و چشم‌های شما را اذیت نخواهد کرد؛ البته اگر هم عادت دارید که به شکل دستی بخش نور گوشی هوشمند خود را کنترل کنید، می‌توانید از اسلایدر قابل حرکت (سمت چپ و راست) با کشیدن انگشت روی نمایشگر استفاده کنید.

برای قسمت آخر از بررسی این بخش هم می‌توانیم به رفرش ریت غیرقابل تغییر اشاره کنیم. نرخ نوسازی 60 هرتزی گوشی‌های اقتصادی سری A0 به شکل دستی یا اتوماتیک قابل تغییر نیستند و در تنظیمات نمایشگر آن‌ها گزینه‌ای به اسم Motion smoothness مانند گوشی‌های سری A وجود ندارد که امری کاملا طبیعی است و نقطه ضعف برای گوشی با این قیمت به حساب نمی‌آید. در مجموع با توجه به اینکه با گوشی رده بالا یا حتی متوسطی هم روبه‌رو نیستید؛ انتظار سرعت بالا و نبود هرگونه لگ و کندی واقعا انتظار زیادی است؛ اما این گوشی شما را در لحظات حساس هم رها نخواهد کرد.

رابط کاربری و تنظیمات: کار روی زمین نمی‌ماند!

زمانی که به قصد بررسی گوشی a06 گوشی را از روی میز برمی‌دارید، کاملا متوجه شباهت آیکون‌ها و برنامه‌ها با سایر گوشی‌های سامسونگ می‌شوید که تمام آن‌ها به دلیل رابط کاربری One UI.6.1 و اندروید 14 است. این گوشی به تمامی اپلیکیشن‌های گوگل، سامسونگ هلث (Health)، سامسونگ ممبر (Members)، نتفیلیکس، پلی استور، Gaming Hub، Notes و سامسونگ فیری (Samsung Free) مانند سایر گوشی‌های سامسونگ مجهز شده و از این نظر تفاوتی با مدل‌های بالاتر ندارد، تنها در سرعت اجرای برنامه‌ها در حد چند ثانیه تفاوت دارد که ایراد فراوانی هم نمی‌توان گرفت! چون این گوشی ارزانترین گوشی 2024 سامسونگ به شمار می‌رود؛ پس طبیعی است که سرعتی پایین‌تر از بقیه دوستان سامسونگی‌اش داشته باشد.

اگر هم بعد از خرید این گوشی قصد خرید ساعت هوشمند ارزان قیمت داشته باشید؛ می‌توانید اپلیکیشن ساعت هوشمند را وصل کرده و از طریق بلوتوث آن را به گوشی متصل کنید. در ارتباط با ساعت‌ هوشمند سامسونگ هم که می‌توانید از اپلیکیشن Wearable (خودکار نصب شده) استفاده کنید. برای اتصال هر هندزفری بلوتوثی (سامسونگ یا غیر سامسونگ) هم تنها نیاز است تا از بلوتوث استفاده کنید. برای وصل شدن با سایر گوشی‌های اندرویدی هم می‌توانید از قابلیت Quick Share استفاده کنید. برای پیدا کردن این برنامه یا هر برنامه دیگری کافی است تا اسم آن بخش از تنظیمات یا اپلیکیشن را داخل نوار سرچ بالای گوشی در صفحه Home جست‌وجو کنید؛ برای مثال داخل نوار بنویسید Quick Share تا صفحه Quick Share settings برای شما نمایش داده شود.

سخت افزار: به تراشه سخت نگیرید!

گوشی Samsung Galaxy A06 به تراشه اقتصادی Helio G85 از کمپانی مدیاتک (Mediatek) با معماری 12 نانومتری مجهز شده است. اگر می‌خواهید این تراشه را با سایر تراشه‌های موجود در دنیا مقایسه کنید؛ باید بگوییم که در میان 180 تراشه‌ای که در جهان روی گوشی‌های مختلف قرار می‌گیرد، تراشه هلیو جی 85 رتبه 135 را دارد؛ یعنی با بهترین تراشه دنیا (رتبه 1) 134 جایگاه فاصله دارد که در حقیقت همین عدد گویای همه چیز است؛ البته روی همین تراشه هم پردازنده گرافیکی Mali-G52 MC2 سوار شده تا در بخش نمایش تصاویر به شما کمک کند.

بهتر است پیش از خرید گوشی ارزان حتما با کارهایی که می‌توانید با آن انجام دهید، آشنا باشید؛ برای همین در ادامه قرار است به شما این لیست را ارائه دهیم.

اگر شما روزانه برای تماس گرفتن و sms دادن از گوشی استفاده می‌کنید یا اینترنت آن را روشن می‌کنید و از اپلیکیشن‌های مجازی استفاده می‌کنید، گلکسی a06 کاملا مناسب شماست. اگر هنگام رانندگی به اپلیکیشن مسیریابی نیاز دارید، این گوشی جوابگو نیاز شما خواهد بود؛ در ارتباط با تماشا فیلم و سریال به صورت آنلاین یا آفلاین باز هم مشکلی نخواهد داشت؛ اما در صورتیکه قصد بازی کردن داشته باشید، نباید انتظار سرعت اجرای خوب یا لود بازی در کسری از ثانیه را داشته باشید، چون ناامید خواهید شد. سامسونگ این گوشی را برای بازی کردن یا استفاده از اپلیکیشن‌های سنگین مانند ادیت عکس با گرافیک بالا طراحی نکرده؛ بنابراین بیش‌تر از توان از او کار نکشید و به تراشه‌اش سخت نگیرید تا از پرداخت هزینه ناامید نشوید.

 

انواع گوشی دانش اموزی را از طریق این لینک تهیه کنید.

دوربین؛ مناسب نور روز با سلفی!

اگر پیش از بررسی و نقد گوشی A 06 به مطالعه مشخصات دوربین آن مشغول شوید؛ متوجه می‌شوید که به غیر از دوربین اصلی و یک حسگر عمق سنج این فرزند سامسونگ چیز دیگری در بساط ندارد و شاید تنها 2 دوربین شما را کاملا ناامید کند؛ اما در حقیقت روی دوربین سلفی و پرتره آن می‌توانید حساب باز کنید و عکس‌های به نسبت قابل قبولی را دریافت کنید.

دوربین اصلی گوشی a06 که عکس‌ها را با لنزی عریض به ثبت می‌رساند، رزولوشنی برابر با 50 مگاپیکسل دارد؛ اما هنگامی که عکاسی می‌کنید متوجه می‌شوید که این 50 مگاپیکسل با 50 مگاپیکسل گوشی‌هایی مانند گلکسی اس 23 اف ای، گلکسی آ35 و گلکسی آ55 زمین تا آسمان فرق دارد و دلیل این تفاوت هم به مولفه‌های زیادی مانند تراشه برمی‌گردد. بله درست خواندید چرا که تراشه موظف به استفاده از هوش مصنوعی مخصوصی جهت ویرایش عکس پس از ثبت در گالری جهت دریافت نور و رنگ مناسب از محیط است و در بخش سخت افزار هم که گفتیم، نمی‌توان از این تراشه انتظاری داشت! دوربین دوم حسگری 2 مگاپیکسلی عمق سنج دارد و به این هدف قرار داده شده تا دوربین به شکل بهتری فاصله سوژه تا لنز را تشخیص دهد که این اتفاق را می‌توانید در عکس‌های گرفته شده مشاهده کنید.

عکس 50 مگاپیکسلی

عکس 12 مگاپیکسلی

دوربین سلفی

دوربین سلفی هم دوربینی 8 مگاپیکسلی است که در نور روز کیفیت خوبی را به شما هدیه می‌دهد؛ در شب هم پیشنهاد می‌کنیم تا حتما برای سلفی گرفتن به جای فعال کردن Night mode از فلش گوشی و همان روش‌های قدیمی استفاده کنید.

سلفی پرتره

سلفی‌های پرتره را در نورهای مختلف روز می‌توانید مشاهده کنید. عکسی در قطار مترو گرفته شده، کم‌ترین میزان شفافیت را دارد و عکسی که در نور روز در پارک به ثبت رسیده، بهترین کیفیت از دوربین سلفی است. کاملا مشخص است که دوربین سلفی این گوشی در حالت پرتره می‌تواند به راحتی هر آنچه که در پشت سوژه اصلی قرار دارد را مات کند و این از مزیت‌های دوربین سلفی گلکسی A06 ارزان قیمت به شمار می‌آید.

سلفی بدون حالت پرتره

سلفی بدون حالت پرتره گوشی آ 06 هم شما را از عکاسی نا امید نخواهد کرد و بهترین عملکرد خود را در نور سفید و نور خورشید به نمایش می‌گذارد.

عکاسی در شب

پیشنهاد روشن کردن فلش برای دوربین سلفی پیشنهاد مناسبی است؛ شما می‌توانید برای دوربین پشتی از Night mode استفاده کنید؛ مخصوصا اگر نور ماشین یا لامپ در محیط قرار دارد و فضای اطراف به طور کامل تاریک نیست! اگر از فلش استفاده کنید، نور در تصویر پخش می‌شود و تصاویر نامفهوم خواهند بود.

قدرت پرتره

قدرت مات کردن (blur) دوربین سلفی برای سوژه‌های پشت سر شما بیشتر از مات کردن دوربین اصلی برای جدا کردن سوژه‌های غیر انسانی از سایر المان‌های موجود در عکس است؛ بنابراین بهتر است بیشتر روی پرتره سلفی حساب باز کنید و در صورت تمایل به گرفتن عکس پرتره با دوربین اصلی حتما تا جایی که می‌توانید به سوژه نزدیک شوید تا نتیجه بهتری بگیرید.

در تمامی عکس‌های پرتره دوربین اصلی تنها یک سمت از سوژه (سمت راست) را مات می‌کند و این تمام توان دوربین است. در 2 عکس زیر می‌توانید قدرت بلر کردن را مشاهده کنید.

زوم: 2 برابری، 4 برابری، 10 برابری

اگر هنگام عکاسی کیفیت را از روی 50 مگاپیکسل روی 12 مگاپیکسل قرار دهید، می‌توانید از زوم 2x، 4x و 10x استفاده کنید؛ چرا که زوم کردن روی عکاسی با کیفیت 50 مگاپیکسل قفل است.

فیلم برداری

از آنجایی که در دوربین سلفی و پشتی خبری از حسگر لرزشگیر ois نیست، پس نمی‌توانید انتظار حذف تمام لرزش‌ها و تکان خوردن‌های دست را هنگام راه رفتن در فیلم برداری داشته باشید. شما می‌توانید با کیفیت فول اچ دی با نرخ 60 فریم بر هر ثانیه یا با کیفیت hd با نرخ 30 فریم بر هر ثانیه به فیلم برداری با این گوشی بپردازید. ویدیو فیلم برداری شده توسط تکنولایف هم با کیفیت FHD با سرعت 60 فریم بر ثانیه است.

باتری و سرعت شارژ

کابل شارژ گوشی a06

در قسمت بررسی باتری a06 با باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی روبه‌رو هستید که برای شارژ شدن نیاز به کابل شارژ تایپ سی به تایپ سی درون جعبه خودش را دارد؛ با توجه به 2 سر تایپ c بودن شارژر حداقل نیاز به آداپتور 25 واتی سامسونگ را دارید. با استفاده از کابل اصلی و آداپتور 25 واتی حدود 118 تا 125 دقیقه طول می‌کشد تا گوشی به طور کامل شارژ شود که مدت زمان کمی در مقایسه با 100 دقیقه گوشی‌های میان رده به حساب نمی‌آید.

بررسی ارزش خرید: گلکسی a06 بخرم یا نه؟ گوشی آ 06 مناسب چه کسی است؟

گوشی آ صفر شش سامسونگ که گوشی نوپایی به حساب می‌آید، به جرات می‌توان گفت که اقتصادی‌ترین گوشی هوشمندی است که تا به حال دیده‌اید. این گوشی را می‌توانید برای افرادی تهیه کنید که سن و سال بالایی دارند یا برعکس کودک هستند و نهایت استفاده آن‌ها تماشا کارتون و فیلم است گزینه مناسبی به حساب می‌آید. در مجموع اگر هدف نهایی شما عکاسی درست و حسابی یا بازی کردن نیست، گلکسی a06 گوشی راضی کننده‌ای خواهد بود.

البته اگر بودجه شما همین قدر است و عکاسی برای شما بخش مهم‌تری است، می‌توانید روی خرید گوشی موبایل Galaxy A15 4G ظرفیت 128 گیگابایت رم 4 گیگابایت حساب باز کنید تا عکس‌های با کیفیت‌تری را در اختیار داشته باشید. اگر قصد خرید این گوشی جذاب و اقتصادی را دارید، روی دکمه‌ی خریدی که مشاهده می‌کنید کلیک نمایید.

خرید گوشی گلکسی A06 سامسونگ

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra
به این مطلب امتیاز دهید
1 نفر به این مطلب امتیاز دادند.

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/review/the-review-of-galaxy-a06-samsung/
ads
ads