داغ ترین ها :
بررسی گلکسی واچ اولترا؛ سورپرایز کهکشانی جدید مجهز به گلکسی AI!

بررسی گلکسی واچ اولترا؛ سورپرایز کهکشانی جدید مجهز به گلکسی AI!

دنیای ساعت هوشمند گلکسی واچ اولترا به لطف ویژگی‌هایی که کمپانی کره‌ای سازنده‌اش در آن قرار داده، ساعت هوشمندی با ارزش خرید بالا به حساب می‌آید. سامسونگ ادعا کرده که Galaxy watch ultra به هوش مصنوعی گلکسی AI مجهز شده و تا به حال مدلی بهتر از آن توسط این برند تولید نشده است. پیشنهاد می‌کنیم تا برای یک بار هم که شده، به مطالعه بررسی ساعت هوشمند گلکسی واچ اولترا بپردازید و با این مقاله از تکنولایف با قابلیت‌های این کهکشانی برتر 2024 آشنا شوید.

ساعت هوشمند گلکسی واچ اولترا

خرید ساعت هوشمند گلکسی واچ اولترا

امتیاز

8.2
طراحی :
صفحه نمایش :
باتری :
اسپیکر :
کیفیت ساخت :
ارگونومی :
کیفیت صدا :
کیفیت مکالمه :
رابط کاربری :
عملکرد :

نقاط قوت

  • مجهز به هوش مصنوعی گلکسی AI
  • نمایشگر بزرگ با رزولوشن بالا
  • طراحی جدید و منحصر به فرد
  • مناسب برای ورزش حرفه‌ای مانند شنا، کوهنوردی، صخره نوردی، بدنسازی و دو میدانی
  • مجهز به حسگرها و سنسورهای دقیق
  • روشنایی بالای صفحه نمایش،نمایشگر با بهترین نوردهی در طول شبانه روز

نقاط ضعف

  • تنها در سایز 47 میلی‌متر طراحی و عرضه شده است

در دنیایی که برندهای معروف در رقابت برای عرضه بهترین گجت‌ها و گوشی‌های هوشمند هستند، به‌نام‌ترین برند کره‌ای با رونمایی از ساعت هوشمند گلکسی واچ اولترا به جنگ تن به تن با اپل واچ اولترا 2 می‌رود. این بار کمپانی سامسونگ با مجهز کردن ساعت هوشمند 2024 به هوش مصنوعی سامسونگ، تحول عظیمی در دنیای تکنولوژی ایجاد کرده و زیبایی را به دنیای تکنولوژی هدیه می‌دهد. اگر شما هم مشتاق آشنایی بیشتر با این گجت همه فن حریف هستید، پس تا پایان نقد و بررسی گلکسی واچ اولترا همراه ما در تکنولایف باشید.

آنباکسینگ! سامسونگ چه چیزی در جعبه قرار داده است؟

در جعبه گلکسی واچ اولترا چه میبینید؟

اولین بخش نقد و بررسی گلکسی واچ اولترا جذاب، جعبه گشایی آن است:

در داخل جعبه، ساعت و بندهای آن را می‌بینیم که خودتان باید بندها را به ساعت وصل کنید. در جعبه‌ی دیگری که داخل جعبه اصلی قرار گرفته نیز می‌توانید شارژر مگنتی و همینطور دفترچه راهنما را مشاهده کنید.

دلبری طراحی مخصوص و جدید سامسونگ روی ساعت هوشمند گلکسی واچ اولترا

اگر تا به حال طرفدار طراحی گرد ساعت هوشمندهای کمپانی کره‌ای سامسونگ بوده‌اید؛ اما در کنار آن دوست داشتید تا چشم‌هایتان کمی با طراحی‌های متفاوت هم گره بخورد، پس به طور قطع با مشاهده عکس‌های منتشر شده گلکسی واچ اولترا به آرزویتان می‌رسید. طراحی ساعت هوشمند galaxy watch ultra با گلکسی واچ سری 6، سری 5، سری 4، قبل‌تر و حتی گلکسی واچ 7 که دقیقا در یک روز در کنار خودش از آن رونمایی شده، تفاوت آشکاری دارد! در حقیقت در نقد و بررسی galaxy watch ultra به شما ثابت خواهد شد که سامسونگ علاوه‌بر طراحی در متریال سازنده این کهکشانی هم تغییرات مثبت و متفاوتی مانند استفاده از طراحی برتر cushion design 6 قرار داده است.

گلکسی واچ اولترا سامسونگ را در تکنولایف بخرید

کمپانی کره‌ای کهکشانی پسند در سال 2024 ساعت هوشمند گلکسی واچ اولترا را با فریمی مربعی به همراه گوشه‌هایی صیقل داده شده و نیم دایره‌ای راهی بازار می‌کند. فریم تیتانیومی دورتادور این ساعت هوشمند نمایشگری شیشه‌ای با پوششی از جنس محافظ کریستال (Sapphire crystal) را در بر گرفته که طراحی دایره‌ای شکل آن نگاه‌ها را به سمت خود برمی‌گرداند و روی گردن آن هم یک گردنبند تیره با خطوطی به رنگ نارنجی (cushion design 6) قرار داده تا علاوه‌بر کاربردی که دارد، به زیبایی ساعت هوشمند بیشتر از قبل بیافزاید.

ساعت هوشمند galaxy watch ultra در ابعاد 47.4 در 47.4 در 12.1 میلی‌متر طراحی شده و وزنی برابر با 60.5 گرم دارد. زمانی که ساعت را روی دست قرار می‌دهید، سنگینی نسبی آن را احساس می‌‎کنید که باز هم می‌توان ادعا کرد که سامسونگ به نسبت Apple Watch Ultra 2 در بخش طراحی و وزن محصول، یک سر و گردن بهتر عمل کرده و ساعت هوشمند اولترای این کمپانی گزینه بهتری برای خرید به نسبت مدل اولترا 2 در میان خانواده اپل واچ است؛ البته در مجموع این ساعت هوشمند، گجت پوشیدنی سبک یا کوچک و جمع‌وجوری به حساب نمی‌آید. بنابراین اگر روی استفاده کردن و خرید محصولات و ساعت‌های باریک و ظریف حساس هستید، بهتر است تا در مورد خرید galaxy watch ultra کمی بیشتر فکر و تحقیق کنید یا به خرید گلکسی واچ 7 فکر کنید.

در ادامه نقد و بررسی گلکسی واچ اولترا لازم است بدانید که ساعت گلکسی واچ اولترا با 3 فریم متفاوت به رنگ‌های خاکستری، سفید و نقره‌ای راهی بازار می‌شود؛ همچنین از آنجایی که سامسونگ با یک تیر 2 نشان را هدف می‌گیرد، 3 دکمه قرار گرفته روی لبه سمت راست، در کنار کاربرد فراوانی که دارند و میانبرهایی که در طی مسیر دسترسی به برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های متفاوت ایجاد می‌کنند، باعث جلوه بیشتر ساعت هوشمند روی مچ دست می‌شوند. دکمه وسطی به شکل گرد با نام Quick Button است و در بالا و پایین آن هم دکمه‌های میانبر و برگشت به صفحه قبلی قرار دارند.

نقد و بررسی کامل گلکسی واچ اولترا

سامسونگ در ادامه ادعا می‌کند، در صورتی که قصد تعویض بند درون جعبه را دارید، می‌توانید از میان بندها با رنگ‌های نارنجی، خاکستری تیره، سفید و سبز استفاده کنید. این بندها به شما کمک می‌کنند تا شما متناسب با رنگ فریم تیتانیومی حق انتخاب بیشتری برای زیباتر کردن و جلوه بخشی به ساعت هوشمند خود داشته باشید. در پایان از نقد و بررسی galaxy watch ultra هم لازم است تا به جایگاه اسپیکرها و میکروفون‌ها اشاره کنیم. سنسورها روی بخش پشتی سرامیکی قرار دارند و اسپیکرها و میکروفون‌ها هم روی لبه کناری سمت چپ و راست قرار دارند.

صفحه نمایش فوق روشن و تمام!

نمی‌توان گفت که در طی بررسی گلکسی واچ اولترا به این نتیجه می‌رسید که انتهای نقطه قوت این ساعت هوشمند، تنها صفحه نمایش است؛ اما به جرات می‌توان گفت که ویژگی‌ها و قابلیت‌های این ساعت هوشمند به تنهایی می‌تواند یکه تاز میدان رقابت باشد و بدون کمک سایر قابلیت‌ها، باعث پیروز شدن گلکسی واچ اولترا باشد.

این ساعت هوشمند صفحه نمایشی به ابعاد 1.5 اینچی دارد که رزولوشن تصویری برابر با 480 در 480 پیکسل داشته و تمام پیام‌ها، اعلان‌‎ها، اپلیکشن‌ها و هر آنچه که قابل مشاهده است را با بهترین وضوحی که در ساعت‌های هوشمند تا به امروز تجربه کرده‌اید، نشان می‌دهد. صفحه نمایش Super AMOLED تراکم پیکسلی 327 ppi دارد و روشنایی آن تا 3000 نیت هم می‌رسد. در مدت بررسی کاملا متوجه ادعای حقیقی سامسونگ خواهید شد، چرا که ساعت هوشمند گلکسی واچ اولترا در هر میزان نور با توجه به هوش مصنوعی‌ای که دارد، کاملا میزان نوری متناسب را تحویل می‌دهد و دغدغه شما را برای کم و زیاد کردن نور و بررسی سطح دید در نور مستقیم آفتاب و تاریکی مطلق به حد صفر می‌رساند.

بررسی کامل واچ اولترا سامسونگ
هرچقدر هم صفحه نمایش قابلیت داشته باشد، کاربرد ویژگی Always-on display چیز دیگری است. برای روشن یا خاموش کردن این بخش از ویژگی باید به Settings رفته و روی آیکون Display ضربه بزنید. سایر تغییرات موجود برای صفحه نمایش مانند روشن شدن نمایشگر با تکان دادن مچ دست حتی در زمان خاموش بودن قابلیت Always-on display، روشن شدن نمایشگر در زمان لمس و مدت زمان روشن ماندن نمایشگر از 15 ثانیه تا 1 دقیقه، همگی در همین آیکون قرار دارند و شما با مراجعه به این بخش می‌توانید قسمت عظیمی از تنظیمات صفحه نمایش را تغییر دهید.

در ارتباط با واچ فیس هم کاملا طبق انتظاری که دارید، گلکسی واچ اولترا حرف‌های زیادی را برای گفتن دارد. برای تغییر واچ فیس کافیست تا دست خود را روی صفحه نمایش نگه داشته و پس از احساس ویبره روی مچ دست، باید صفحه را از چپ به راست اسکرول کنید تا با واچ فیس‌های جدید آشنا شوید. خوشبختانه سامسونگ در بخش Watch face به خوبی عمل کرده و واچ فیس‌های موشن و کارتونی جالبی را در کنار مدل‌های ثابت قرار داده است.

حسگرها، سنسورهای سلامت سنجی و ورزشی

دقت بالای حسگرهای سامسونگ در ساعت هوشمندهای قبلی این برند همچنان پس از گذشت سال‌ها (از گلکسی واچ 4 به سمت سال 2024)، از جمله ویژگی‌های شاخص این دسته از گجت‌های پوشیدنی به شمار می‌رود که در سال جاری کمپانی سازنده نسخه اولترا با استفاده از هوش مصنوعی در Galaxy watch ultra به قدرت و اعتمادی بالاتر در زمینه کیفیت ساخت دست پیدا می‌کند.
برای دسترسی به حسگرها و سنسورهای دقیق این ساعت هوشمند باید ابتدا صفحه Home را از سمت پایین به سمت بالا اسکرول کرده و روی آیکون سامسونگ هلث (Samsung Health) ضربه بزنید و از بالای صفحه تا پایین از حسگرهای متنوع استفاده کنید.

در نقد و بررسی بررسی گلکسی واچ اولترا متوجه سنسورهایی مانند تعیین سطح انرژی در طول روز با نام Energy score، آیکون Daily activity با نمایش تعداد قدم‌های شمارش شده، حداکثر زمان فعال بودن و کالری سوزانده شده خواهید شد. در ادامه اسکرول کردن همان صفحه به پایین هم با حسگرهایی مانند پایش سطح خواب در شب، چرخه عادت ماهیانه بانوان طبق تقویم، میزان آب نوشیده شده در روز، تعداد ضربان قلب، تعیین سطح استرس و مانیتورینگ سطح اکسیژن خون روبه‌رو خواهید شد. برای مثال با دست کردن واچ اولترا و خوابیدن می‌توانید سطح کیفیت خواب سبک، خواب عمیق و کل مدت زمانی که دراز کشیده‌اید را بررسی کنید.

خرید ساعت هوشمند سامسونگ در تکنولایف

با استفاده از اپلیکیشن Samsung health monitor هم می‌توانید به صورت تخصصی و دقیق‌تر با سطح فشار خون، وضعیت خواب و نمودار کاردیوگرام قلب آشنا شوید که البته برای استفاده از آن‌ها باید اپلیکیشن تخصصی پزشکی سامسونگ را برای گوشی هوشمند اندرویدی خود از گوگل پلی دانلود کنید. برای دانلود کردن هم تنها نیاز به ضربه زدن روی صفحه ساعت دارید تا برنامه‌های مورد نیاز مانند Health Tracker، Blood Sugar و Dr.Blood به راحتی روی گوشی باز شده و به شما نمایش داده شوند.

مکالمه، وضوح اسپیکر و دیگر هیچ!

اگر در بررسی ساعت galaxy watch ultra به دنبال قابلیت با ارزش دیگری از این برند کره‌ای هستید، می‌توانید به قابلیت مکالمه آن چشم بدوزید. اسپیکرهایی که روی بدنه ساعت کیفیت بالایی دارند و هنگام مکالمه صدای مخاطب را با وضوح بالایی به گوش شما می‌رسانند. اگر هم در جای شلوغ‌تری هستید و نیاز به صدای بلندتری دارید، می‌توانید صدا را با کشیدن انگشت روی صفحه نمایش ساعت بالا ببرید.

 

انواع ساعت هوشمند برای مکالمه را در تکنولایف می‌توانید پیدا کنید.

پشتیبانی از زبان فارسی و راحتی کار! هوش مصنوعی در پاسخ دادن کمک خواهد کرد!

قطعا یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های افراد فارسی زبان استفاده از ساعت هوشمند با منو فارسی است. سامسونگ یکی از آن دسته برندهایی است که با پشتیبانی از زبان فارسی و ایجاد کیبورد فارسی در ساعت برای تایپ و پاسخ دادن پیام‌ها مانند SMS پیش قدم بوده و همچنان از این استراتژی استفاده می‌کند. تمامی نوتیفیکیشن‌های فارسی گوشی شما روی ساعت هوشمند گلکسی واچ اولترا به خوبی نمایش داده می‌شود و مانند ساعت هوشمندهای دیگر کلمات بهم دیگر نمی‌چسبند.

در ارتباط با پاسخ دادن با کمک گلکسی AI هم می‌توان به این صورت این قابلیت را مطرح کرد که گلکسی AI ساعت هوشمند در صورت تشخیص دادن موضوع و نحوه چت شما در برنامه Messages می‌تواند به شما جواب‌های مناسبی پیشنهاد دهد تا از آن‌ها برای پاسخ دادن به مخاطب استفاده کنید.

سیستم عامل گلکسی واچ اولترا

همانطور که انتظار می‌رود، گلکسی واچ اولترا سامسونگ هم ساعت هوشمندی اندرویدی است که به سیستم عامل اندروید Wear OS 5 مبتنی بر One UI Watch 6 مجهز شده و با نسخه‌های بالاتر از اندروید 10 هم سازگاری دارد. در حال حاضر اکثر گوشی‌های اندرویدی موجود در بازار حداقل به اندروید 10 مجهز هستند، بنابراین نیازی به نگرانی نیست و مشکلی بابت اتصال وجود نخواهد داشت. تمامی زیبایی و روان بودن گلکسی واچ اولترا بر پایه همین One UI Watch 6 است.

تراشه و توان پردازشی، گلکسی واچ اولترا به چه قدرتی تکیه می‌کند؟

ساعت هوشمند اولترای سامسونگ به چیپست Exynos W1000 مجهز شده که روی این تراشه 5 هسته‌ای هم پردازنده گرافیکی Mali-G68 قرار دارد. سامسونگ با قرار دادن دست این 2 پردازنده در دست هم باعث شده تا تمامی اپلیکیشن‌ها و برنامه‌ها به‌راحتی روی واچ اولترا اجرا شوند؛ بنابراین زیرساخت لذت بردن از این ساعت هوشمند در گرو این انتخاب از کمپانی سازنده است.

هماهنگ کردن و کیف کردن! Sync با اکانت ثابت روی گوشی

تخصصی ترین بررسی ساعت هوشمند سامسونگ

اگر گوشی اندرویدی هوشمند خود را از طریق سامسونگ اکانت (اگر گوشی شما از برند سامسونگ است) یا گوگل اکانت با galaxy watch ultra ست کنید، از هماهنگی و انتقال تمام داده‌ها به صورت کامل لذت خواهید برد. همچنین ساعت هوشمند برای دسترسی به اسامی مخاطبین و شماره تلفن آن‌ها، هنگام اتصال درمورد سیم کارت هم از شما اجازه خواهد گرفت. شاید باور نکنید؛ اما با استفاده از بخش مخاطبین می‌توانید به طور کامل و مستقل از حضور گوشی با دیگران تماس گرفته یا پیام دهید. در مجموع مخاطبین به صورت کامل همراه با عکس‌های پروفایلشان در اختیار شما هستند! البته توجه داشته باشید که باید از پیش گوشی با گوگل اکانت سینک شده باشد.

کوهنوردی، شنا، ورزش حرفه‌ای!

اگر تا به حال بررسی دیگری در حوزه بررسی ساعت هوشمند سامسونگ مطالعه کرده باشید، پس به طور قطع با مقایسه بخش مقاومت در برابر آب و پشتیبانی از حالت‌های مختلف ورزشی با تفاوت عظیم این نسخه با نسخه سال‌های قبل مواجه خواهید شد.

سامسونگ به وضوح اعلام کرده که این ساعت هوشمند می‌تواند به دلیل مقاومت بالای بدنه، مجهز بودن به تیتانیوم گرید 4 و صفحه نمایش پوشیده شده از کریستال در کوهنوردی، صخره نوردی، طبیعت گردی و شنا بهترین همراه شما باشد. برای مثال پیش از شنا کردن می‌توانید قابلیت Water lock را از طریق Features از بخش Advanced در Settings فعال کنید و بعد از قفل شدن صفحه نمایش و اطمینان از تغییر نکردن هیچ آیکون و تنظیماتی در اثر ورود به آب، به راحتی تا عمق 100 متر شنا کنید (چرا که طبق ادعای سامسونگ، ساعت هوشمند اولترا از عمق 10ATM آب پشتیبانی می‌کند) و در پایان برای خروج آب هم، دکمه بالایی لبه سمت راست را به مدت 2 دقیقه مداوم نگه دارید (طبق دستور عمل ساعت، این دکمه Home button نام دارد) تا ساعت هوشمند اولترا از این حالت بیرون بیاید و صفحه نمایش پذیرای تاچ و لمس انگشت باشد.

کنترل ساعت با اشارات دست!

یکی از بهترین قابلیت‌های گلکسی واچ اولترا که به شما نشان می‌دهد تا کار کردن و کنترل موزیک و تماس و سایر برنامه‌ها با گلکسی واچ اولترا راحت‌تر است، قابلیت دابل پینچ گلکسی واچ اولترا 2024 است. البته باید ابتدا در برنامه Settings رفته و قابلیت Double pinch را روشن کنید تا بتوانید با کمک انگشت اشاره و انگشت شست دست پوشیده شده به ساعت، تماس انجام شده را پاسخ دهید؛ همچنین با استفاده از Double pinch طبق ادعای سامسونگ می‌توانید آلارم ساعت هوشمند را هم سایلنت کنید.

اگر به صفحه نمایش ساعت هوشمند نگاه کنید، صفحه نمایش متوجه این توجه خواهد شد و با روشن کردن نمایشگر و نمایش واچ فیس به شما نشان می‌دهد که متوجه نگاه شما به صفحه نمایش است؛ همچنین درصورتیکه صفحه نمایش خاموش باشد و تنها مچ دست را تکان دهید، نمایشگر روشن خواهد شد! البته توجه داشته باشید که تک تک این قابلیت‌ها به فعال سازی در بخش تنظیمات نیاز دارند.

دقیق‌ترین GPS را از گلکسی واچ اولترا 2024 بخواهید! اتصال به WiFi

سامسونگ با استفاده از GPS دو فرکانسه، دقیق ترین GPS را تحویل می‌دهد. ساعت Galaxy Watch Ultra با هر دو فرکانس L1 و L5 شما را با دقت ردیابی می‌کند. خوشبختانه می‌توانید ساعت هوشمند اولترا را به وای فای هم متصل کنید.

دکمه Quick Button

ساعت هوشمند سامسونگ را از تکنولایف خریداری کنید

دکمه Quick Button دکمه وسطی است که روی لبه راستی قرار دارد و با فشار دادن آن به برنامه‌‎های ورزشی دست پیدا می‌کنید. با فشار دادن دکمه کوییک باتن به داخل به برنامه‌های ورزشی پیاده روی، دومیدانی، دوچرخه سواری، کوهنوردی، شنا در استخر، شنا در آب آزاد، تردمیل، دوچرخه ثابت، بدنسازی و گرم سازی بدن وارد شوید.

باتری؛ شارژر با حداقل توان 25 وات

همواره آخرین بخش از هر بررسی، باتری و توان روشن ماندن صفحه نمایش است. در طی نقد و بررسی گلکسی واچ اولترا به این جمع بندی می‌رسید که باتری 590 میلی‌آمپر ساعتی این ساعت هوشمند می‌تواند با خاموش بودن حالت Always-on display در بخش Display از Settings نزدیک به 40 تا 48 ساعت روشن باقی بماند؛ اما در صورتیکه حالت Always-on display را روشن کنید، این میزان روشنایی کاملا به نصف می‌رسد و می‌توانید روی یک روز بازدهی روی آن حساب باز کنید.

شارژر گلکسی واچ اولترا یکی از آن دسته موضوعاتی است که نگاه‌های زیادی را به سمت خود جلب می‌کند. در حقیقت استفاده کمپانی سامسونگ از شارژر مگنتی برای شارژ شدن این محصول، کاملا انتظاری طبیعی بود، اما قسمت جالب ماجرا اینجا است که سر دیگر کابل شارژ ساعت galaxy watch ultra از نوع Type C است، بنابراین برای شارژ کردن ساعت نمی‌توانید از آداپتور شارژهایی که به درگاه USB Type A مجهز شده‌اند، استفاده کنید. در واقع برای شارژ کردن ساعت هوشمند نسخه اولترا سال 2024 تنها 2 انتخاب دارید. درصورتیکه آداپتور 25 واتی یا آداپتور 45 واتی سامسونگ را داشته باشید، دیگر همه چیز مهیا خواهد بود! در صورت استفاده از آداپتور 25 وات به 2 ساعت زمان برای شارژ 0 تا 100 نیاز دارید؛ همچنین توجه هم داشته باشید که پر شدن باتری از شارژ 0 تا 30 به زمانی کم‌تر از 30 دقیقه نیاز دارد؛ در حالی که همین باتری برای تکمیل شارژ از 30 درصد تا 100 درصد به زمانی در حدود 1 ساعت و 30 دقیقه تا 1 ساعت و 40 دقیقه نیاز دارد.

چرا گلکسی واچ اولترا بخرم؟ کلام آخر و حسن ختام

اگر ورزشکار حرفه‌ای هستید یا استفاده از لوکس‌ترین ساعت هوشمندهای دنیا از هدف‌ها و علاقه‌مندی‌های شما است، یا درصورتیکه گوشی اندروید دارید و همواره تا پیش از رونمایی 10 جولای سامسونگ علاقه داشتید تا اپل واچ اولترا 2 را به گوشی خود متصل کنید، پس برای خرید گلکسی واچ اولترا دلیلی برای تعلل کردن وجود ندارد. با توجه به رنج قیمت ساعت هوشمند و توان خرید اکثر مردم جهان، گلکسی واچ اولترا نمی‎‌تواند ساعت هوشمندی برای تمام کاربران دنیا باشد و اگر کمی دقت کنید، هدف کمپانی سامسونگ هم دقیقا همین است، بنابراین در صورتی که محدودیت بودجه ندارید و پرداخت به اندازه قیمت اپل واچ برای شما کاملا طبیعی و تعریف شده است، پس با اطمینان کامل می‌توانیم به شما خبر دهیم که خرید گلکسی واچ اولترا بهترین خرید شما در دنیای گجت‌ها و ساعت‌های هوشمند خواهید بود.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra
به این مطلب امتیاز دهید
4 نفر به این مطلب امتیاز دادند.

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/review/review-galaxy-watch-ultra-samsung-2024/
ads
ads