داغ ترین ها :
بررسی ساعت هوشمند میبرو لایت 3 پرو

بررسی ساعت هوشمند میبرو لایت 3 پرو

میبرو برندی شناخته شده در زمینه تولید و ساخت ساعت‌های با کیفیت است. در صورتی که نیاز به خرید محصولی با کیفیت از این برند دارید در ادامه همراه ما باشید تا یکی از جدیدترین ساعت‌های تولید شده توسط این برند؛ یعنی میبرو لایت 3 پرو را بررسی کنیم.

میبرو لایت 3 پرو

ساعت هوشمند میبرو لایت Mibro Lite 3 Pro

خرید ساعت هوشمند میبرو لایت Mibro Lite 3 Pro

امتیاز

7
طراحی :
صفحه نمایش :
باتری :
اسپیکر :
کیفیت ساخت :
کیفیت صدا :
کیفیت مکالمه :
رابط کاربری :
عملکرد :

نقاط قوت

  • مقاوم در برابر آب تا عمق 50 متر
  • پشتیبانی از اعلان‌های فارسی
  • پشتیبانی از مکالمه
  • سنسورهای متنوع

نقاط ضعف

  • کیفیت متوسط صفحه‌نمایش
  • وابسته بودن برخی امکانات به برنامه

میبرو برند شناخته شده‌ای است که در زمینه تولید و طراحی ساعت هوشمند سابقه روشن و درخشانی دارد. اکثر محصولات این برند قیمت مناسبی دارند و در کنار آن قابلیت‌های یک ساعت همه چی تمام را ارائه می‌کنند. یکی از محصولات جدید و با کیفیت این برند ساعت میبرو لایت 3 پرو است که در ادامه قصد نقد و بررسی آن را داریم. در صورتی که به ساعتی با کیفیت نیاز دارید که قابلیت‌های زیادی داشته باشد و مدت زمان مناسبی شما را برای انجام امور مختلفی مانند ردیابی سلامت و پیگیری حالت‌های ورزشی همراهی کند در نقد و بررسی ساعت میبرو لایت 3 پرو همراه ما باشید.

آنباکس ساعت میبرو لایت 3 پرو

بررسی و جعبه گشایی ساعت هوشمند میبرو لایت ۳ پرو

هنگامی که جعبه میبرو لایت را باز می‌کنید داخل آن اقلام زیر را مشاهده می‌کنید:

  • شارژر مغناطیسی ساعت هوشمند
  • یک بند اضافه
  • دفترچه راهنما

با استفاده از بند اضافه قرار گرفته درون جعبه می‌توانید بدون نیاز به خرید بندی جدید در صورت خراب شدن بند فعلی یا نیاز به تنوع بدون هزینه کردن آن را استفاده کنید.

طراحی و صفحه‌نمایش

در شروع بررسی ساعت هوشمند میبرو لایت 3 پرو سراغ طراحی آن رفته‌ایم. این محصول ابعادی برابر با 44.7 در 44.7 در 11.9 میلی‌متر دارد. از نظر ابعاد این ساعت اندازه مناسبی دارد و برای هر مچ دستی مناسب محسوب می‌شود. گجت هوشمند میبرو دو نوع بند دارد که همانطور که گفتیم داخل جعبه قرار گرفته و انتخاب به استفاده بین این دو بند کاملا سلیقه‌ای محسوب می‌شود. این ساعت در دو مدل بند چرمی و سیلیکونی به فروش می‌رسد و جنس متفاوت بند تنها در وزن این محصول تاثیر گذار است.

مدل چرمی وزنی برابر با 57.15 گرم و مدل سیلیکونی وزنی برابر با 59 گرم دارد. مدلی که برای بررسی در اختیار ما قرار گرفته به صورت پیش فرض بند چرمی دارد و کاملا سبک است و اصلا احساس سنگینی یا اذیتی حس نخواهید کرد.

بند ساعت mibro lite 3 pro

بند ساعت 22 میلی‌متری است و قفل سگگی ساده نیز دارد؛ همچنین بند آن را در صورت نیاز می‌توانید تعویض کرده و با بند مورد نظرتان عوض کنید. در سمت راست ساعت اکشن باتن و مجیک باتن قرار دارند که می‌توانید با استفاده از آن‌ها وارد برنامه‌های مختلف شوید یا از آن خارج شوید. در قسمت پشتی آن نیز جایگاهی برای وصل کردن شارژر مغناطیسی قرار گرفته است.

ساعت هوشمند میبرو

میبرو برای بدنه این ساعت جنسی از آلومینیوم و PA در نظر گرفته که مقاومت نسبی خوبی در برابر ضربه و خط و خش دارد. میبرو ادعا کرده است که این ساعت تا 50 متر در برابر آب مقاوم است. با توجه به همین موضوع می‌توانید از آن برای برخی ورزش‌های آبی استفاده کنید و هنگام شنا و استحمام نیز نگرانی از بابت خراب شدن نداشته باشید.

در ادامه بررسی میبرو لایت 3 پرو نوبت به صفحه‌نمایش آن می‌رسد. این محصول صفحه‌نمایشی 1.32 اینچی از نوع امولد دارد که رزولوشن 466 در 466 پیکسل را نمایش می‌دهد. میزان روشنایی صفحه‌نمایش ساعت هوشمند میبرو به 1000 نیت می‌رسد. میزان روشنایی صفحه این ساعت کاملا مناسب است به طوری که حتی زیر نور خورشید نیز می‌توانید به راحتی از آن استفاده کنید؛ همچنین داخل تنظیمات ساعت و بخش Display and brightness گزینه‌ای وجود دارد که با استفاده از آن می‌توانید میزان روشنایی دلخواه برای صفحه را تنظیم کنید. ناگفته نماند در این بخش گزینه‌ای دیگری قرار گرفته که می‌توانید آن را روی حالت خودکار بگذارید. با فعال کردن حالت خودکار روشنایی صفحه با توجه به نور محیط تنظیم می‌شود و نیازی نیست تا شما کاری انجام دهید.

گزینه‌های شخصی سازی دیگری نیز در این بخش قرار گرفته که به شما امکانات متنوعی را می‌دهند. این صفحه‌نمایش از حالت AOD (صفحه‌نمایش همیشه روشن) نیز پشتیبانی می‌کند و در صورت نیاز می‌توانید آن را فعال یا غیر فعال کنید. این رابط کاربری شباهت زیادی به رابط کاربری به کار برده شده در ساعت شیائومی دارد.

سنسورها و حالات ورزشی

ساعت هوشمند این برند سنسورهای متنوعی دارد که می‌توانند برای کنترل سلامتی مفید باشند. این سنسورها اطلاعات مناسبی از وضعیت بدن در اختیارتان قرار می‌دهند. سنجش ضربان قلب، سنجش سطح اکسیژن خون، ارتفاع سنج و فشار سنج هوا همگی از مواردی هستند که با کمک سنسور می‌توانید آن‌ها را بسنجید. سنسورهای محصول نسبتا دقیق هستند و اطلاعات مناسبی را در اختیارتان قرار می‌دهند؛ همچنین با کمک این سنسورها می‌توانید موارد دیگر مانند کنترل وضعیت خواب، کنترل استرس، تمرین تنفس، پیگیری سلامت بانوان را نیز پیگیری کنید.

میبرو لایت 3 پرو از 150 حالت ورزشی متنوع پشتیبانی می‌کند که از جمله آن‌ها می‌توان به پیاده روی، دوندگی، دوچرخه سواری، شنا، طناب زنی، کوهنوردی و غیره اشاره کرد. این ساعت از GPS داخلی نیز پشتیبانی می‌کند. پشتیبانی از GPS شما را از گوشی بی نیاز می‌کند و می‌توانید حتی بدون داشتن گوشی نیز حرکات ورزشیتان را ثبت کنید و ساعت‌ها به ورزش کردن بپردازید و از کالری سوزانده شده، قدم‌های طی شده و غیره اطلاعات کافی به دست آورید.

رابط کاربری ساعت میبرو لایت ۳ پرو

بعد از بخش سنسورها در بررسی میبرو لایت ۳ پرو نوبت رابط کاربری و عملکرد آن می‌رسد. گجت هوشمند میبرو مانند همه ساعت‌های دیگر در سمت راست دکمه چرخشی دارد که با یکبار زدن روی آن منوی اصلی برنامه‌های ساعت باز می‌شود. در منوی اصلی گزینه‌هایی مانند پیگیری فعالیت‌های انجام شده، حرکات ورزشی، تاریخچه تماس، تاریخچه ورزش‌ها، سنجش ضربان قلب، سنجش اکسیژن خون، پیگیری وضعیت خواب، نمایش آب و هوا، اندازه‌گیری میزان استرس، موزیک، آلارم، ساعت جهانی، پیگیری سلامت بانوان، کنترل تنفس، پیدا کردن گوشی (Find Phone)، تنظیمات اصلی، قطب نما، تایمر، فشار سنج هوا، کرنومتر، ماشین حساب، یادآوری نوشیدن آب، تقویم، بازی تاس، NFC و دستیار صوتی قرار دارد.

سنسورهای ساعت هوشمند میبرو لایت ۳ پرو

با زدن روی هر یک از گزینه‌های ذکر شده وارد آن می‌شوید و به اطلاعات و کارکرد آن دسترسی خواهید داشت. هنگامی که دستتان را از سمت راست به چپ می‌کشید موزیک، فعالیت‌های روزانه، سنجش ضربان قلب، آب و هوا و پیگیری وضعیت خواب را در اختیارتان قرار خواهد داد. این حرکت دسترسی سریعی به عملکرد مورد نیازتان می‌دهد. هنگامی که دستتان را از چپ به راست می‌کشید نیز دسترسی‌های سریعی به قابلیت‌های آب و هوا، تایمر و غیره در اختیارتان قرار می‌گیرد. با کشیدن دستتان از بالا به پایین نیز به چراغ قوه، قفل صفحه، حالت Do not disturb، آلارم و تنظیمات دسترسی سریعی خواهید داشت؛ همچنین در این بخش می‌توانید میزان باتری باقیمانده ساعت را نیز مشاهده کنید و در آخر هنگامی که دستتان را از پایین به بالا می‌کشید اعلان‌ها و نوتیفیکیشن‌ها را مشاهده خواهید کرد.

اتصالات و مشخصات سخت افزاری

ساعت هوشمند میبرو لایت 3 پرو را می‌توانید از طریق بلوتوث نسخه 5.3 به انواع گوشی مبتنی بر اندروید و iOS وصل کنید. نکته قابل توجه در این بخش این است که برای استفاده بهتر از ساعت و دسترسی به برخی امکانات می‌توانید برنامه مخصوص ساعت Mibro Fit را نصب کنید. با این برنامه بعد از وصل شدن ساعت به گوشی می‌توانید به قابلیت‌های زیادی دسترسی پیدا کنید و دسترسی‌های ساعت را نیز مدیریت کنید؛ همچنین این برنامه واچ فیس‌های متنوعی را نیز در اختیارتان قرار می‌دهد که با توجه به سلیقه شخصی می‌توانید آن را تغییر دهید. حتی می‌توانید برخی از این واچ فیس‌ها را با بند ساعت هوشمند نیز ست کنید.

میبرو برای عملکرد بهتر و روان این محصول روی آن پردازنده دو هسته‌ای قرار داده است؛ همچنین 512 مگابایت حافظه داخلی دارد و 8 مگابایت نیز حافظه رم روی آن قرار داده شده است. با استفاده از این حافظه می‌توانید برنامه‌ها و بازی‌های متنوع را روی دستگاه نصب کنید و در صورت نیاز از آن‌ها استفاده کنید. از دیگر قابلیت‌های برجسته این محصول این است که از اعلان‌های فارسی نیز پشتیبانی می‌کند؛ بنابراین نیازی به چک کردن مداوم گوشی ندارید و به راحتی پیام‌های دریافتیتان را می‌توانید روی صفحه ساعت مشاهده کنید. در برخی گوشی‌ها لازم است تا این اعلان‌ها را حتما از طریق برنامه فعال کنید و اجازه دسترسی بدهید.

کیفیت مکالمه و برقراری تماس

callingwatch-mibro-lite-3-pro

همانطور که گفتیم این محصول با بلوتوث به گوشی‌های هوشمند وصل می‌شود و می‌توانید از تمامی امکانات آن استفاده کنید؛ همچنین روی بدنه ساعت میکروفون و اسپیکر قرار گرفته و بعد از وصل شدن گوشی و ساعت به یکدیگر می‌توانید بدون نیاز به گوشی به مکالمه کردن بپردازید. طی بررسی که روی محصول انجام دادیم کیفیت مکالمه آن مناسب است و صدا به راحتی به مخاطب منتقل می‌شود؛ همچنین اسپیکر آن نیز با کیفیت در نظر گرفته شده و صدای مخاطب را به وضوح می‌توانید بشنوید.

 

برای خرید ساعت هوشمند مکالمه دار از تکنولایف، روی لینک کلیک نمایید.

آیا ساعت میبرو لایت 3 پرو ارزش خرید دارد؟

میبرو لایت 3 پرو یکی از محصولات خوش قیمت و کاربردی این برند محسوب می‌شود که با توجه به قابلیت‌هایی مانند مقاومت در برابر آب تا عمق 50 متری، امکان برقراری مکالمه، اتصال به انواع گوشی مبتنی بر اندروید و iOS و پشتیبانی از اعلان‌های فارسی مجهز شده است. تمامی این ویژگی‌ها به محصولی با این بازه قیمتی ارزش خرید می‌بخشند و آن را به گزینه‌ای با ارزش خرید بالا تبدیل می‌کند. در صورت نیاز به محصولی اقتصادی که به قابلیت‌هایی متنوعی نیز مجهز شده باشد می‌توانید این محصول را خریداری کنید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra
به این مطلب امتیاز دهید
2 نفر به این مطلب امتیاز دادند.

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

  1. مهران

    ممنون از بررسی خوبتون
    ولی فعلا ک هیچ جا موجود ندارن سفارش بدیم

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/review/mibro-watch-3-pro-review/
ads
ads