داغ ترین ها :
انتظارات به پایان رسید! PS5 Pro امروز معرفی می‌شود!

انتظارات به پایان رسید! PS5 Pro امروز معرفی می‌شود!

کنسول PS5 Pro سونی امروز 10 سپتامبر (20 شهریور) معرفی می‌شود. به طور رسمی سونی یک همایش “technical presentation” به میزبانی مارک سرنی، معمار اصلی کنسول pS5 برنامه ریزی کرده است. سونی در یک شمارش معکوس در چنل خود امروز قصد معرفی این محصول را دارد و تا اواخر امسال نیز کنسول عرضه خواهد شد.

خبر ps5 pro

پیش‌سفارش‌های فروش PS5 Pro ممکن است بلافاصله پس از پخش زنده، بر اساس تاریخچه سونی در عرضه کنسول‌های جدید «Pro» انجام شود. به عنوان مثال، PS4 Pro درست پس از معرفی هشت سال پیش، به فروش رسید، در حالی که رویداد راه اندازی PS5 آن، 24 ساعت قبل از اینکه خرده فروشان ایالات متحده به صورت زنده پیش فروش را انجام دهند، به گیمرها اطلاع داده شد.

قیمت ps5 pro چقدر خواهد بود؟

این سوال هنوز پاسخ دقیقی ندارد و باید تا زمان کنفرانس منتظر آن ماند. با توجه به این واقعیت که سونی به تازگی قیمت تمام رنگ‌های کنترلر PS5 را در این هفته 5 دلار افزایش داد و ژاپن، بازار خانگی سونی، شاهد افزایش قابل توجه قیمت PS5 در ماه آگوست بود می‌توان با اطمینان حدس زد که PS5 Pro ارزان نخواهد بود. احتمالا قیمت PS5 Pro طبق بهترین پیش بینی‌ها 599 دلار خواهد بود. به عبارت دیگر احتمالا این محصول 100 دلار گرانتر از PS5 Slim خواهد بود. ممکن است اولین نگاه اجمالی به PS5 Pro در نمایشگاه بازی توکیو در تاریخ 26 سپتامبر داشته باشیم.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/ps5-pro-release-date/
ads
ads