داغ ترین ها :
جزئیات کامل دوربین Google Pixel 9 معلوم شد!

جزئیات کامل دوربین Google Pixel 9 معلوم شد!

انتظار می رود گوگل چهار گوشی هوشمند پیکسل 9 را در 13 آگوست (23 مرداد) عرضه کند. طی برخی از اخبار به بیرون درز پیدا کرده اطلاعات زیادی درباره دوربین این دستگاه‌ها فاش شده است. اطلاعات ارائه شده توسط Android Authority، حسگرها و لنزهای دوربین پشتی پیکسل 9، پیکسل 9 پرو، پیکسل 9 ایکس ال و حتی پیکسل 9 پرو فولد را نشان می‌دهد.

اطلاعات درز پیدا کرده اطلاعات کاملی از دوربین سلفی و دوربین اصلی فاش کرده و بیانگر این موضوع است که گوگل در حال ایجاد تغییر اساسی در دستگاه‌هایش است. در هر صورت سنسور اصلی گوشی‌ها همانی بود که در سری پیکسل 8 نیز استفاده شده و این موضوع شامل Pixel Fold نیز می‌شود.

سنسورها بار دیگر توسط سونی یا سامسونگ ساخته شده‌اند و گوشی‌های پرو دارای یک دوربین 50 مگاپیکسلی IMX858 در پنل جلو و پشت هستند. سنسور IMX386 که برای عکاسی تصاویر فوق عریض استفاده می‌شد کنار گذاشته شد و این به معنی تغییرات زیاد و اساسی در وضوح تصویر و کیفیت آن خواهد بود.

در اینجا حسگرهای جدید در برابر سنسورهای سال قبل آمده است:

مشخصات جدید گوشی های پیکسل

این منبع همچنین فاش کرد که ممکن است گوگل در نهایت امکان ضبط ویدیوی 8K را نیز فعال کند. تراشه Tensor G3 و سنسور GNK سامسونگ توانایی انجام این کار را دارند و احتمالا گوگل بالاخره امسال در این راستا قدم‌هایی بردارد. انتظار می‌رود هر چهار گوشی پیکسل 9 در مقایسه با پرچمداران سال گذشته گرانتر باشند.

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/pixel-9-camera-specs-leaked/
ads
ads