داغ ترین ها :
گوشی وان پلاس ایس 5 و ایس 5 پرو روی میز بازجویی!

گوشی وان پلاس ایس 5 و ایس 5 پرو روی میز بازجویی!

وان پلاس یکی از آن برندهای پرکاری است که گوشی‌های هوشمند آن در 2 سال اخیر توانسته‌اند طرفداران تقریبا زیادی را نسبت به سایر برندهای فعال در حوزه تکنولوژی به خود جذب کنند. برای مثال در بخش هندزفری توانست با تولید هندزفری وان پلاس بادز 3 به شهرت و محبوبیتی فوق‌العاده دست پیدا کند که در تکنولایف به صورت تخصصی به بررسی آن پرداختیم و شما می‌توانید بررسی one plus buds 3 را به راحتی در چند دقیقه مطالعه کنید. حال با توجه به اخباری که در دنیای تکنولوژی منتشر شده، متوجه شده‌ایم که قرار است در آینده‌ای نه چندان دور از گوشی‌های OnePlus Ace 5 و Ace 5 Pro رونمایی شود  که امروز در این خبر قصد داریم تا بخشی از مشخصات آن‌ها را با شما به اشتراک بگذاریم. این بخش از اطلاعات و مشخصات گوشی‌های وان پلاس آیس 5 و وان پلاس آیس 5 پرو به صورت اخبار پراکنده به گوش ما رسیده و احتمال درستی آن‌ها به 100 درصد نمی‌رسد؛ اما تکنولایف همواره در حال آپدیت خبرهای منتشر شده است.

مشخصات وان پلاس آیس 5 و وان پلاس آیس 5 پرو

اولین خبری که بیش از هر خبر دیگری باعث شد تا چشم‌های دنیای تکنولوژی به سمت گوشی‌های جدید وان پلاس بچرخد، تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 است. در حقیقت استفاده کمپانی OnePlus از این چیپست پرتوان برای گوشی OnePlus Ace 5 اتفاقی هیجان انگیز و امید بخش است که نوید توان بالای این گوشی هوشمند را پیش از معرفی رسمی و عرضه جهانی به کاربران خود می‌دهد. اگر به یاد داشته باشید؛ این کمپانی با اینکه گوشی OnePlus Ace 3 را در اولین ماه میلادی از سال 2024 (سال جاری) به دنیا معرفی کرد؛ اما برای آن از چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 استفاده کرد؛ بنابراین استفاده از چیپست Snapdragon 8 Gen 3 جهشی ارزشمند به حساب می‌آید.

مشخصات وان پلاس آیس 5 و وان پلاس آیس 5 پرو

در همین راستا بهتر است بگوییم؛ دقیقا در همان روزهایی که دنیای تکنولوژی به این فکر می‌کرد که استفاده از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 برای نسخه پایه خواهد بود یا نسخه پرو، Digital Chat Station تایید کرد که از این چیپست قرار است در ساخت گوشی وان پلاس آیس 5 یعنی همان نسخه پایه استفاده شود؛ همچنین Digital Chat Station اعلام کرد که به احتمال خیلی زیاد شاهد به کار رفتن تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 در گوشی Ace 5 Pro خواهید بود که این خبر فوق‌العاده است و در صورتیکه 100 درصد واقعیت داشته باشد، می‌تواند بهترین خبر برای کاربرانی باشد که علاقه به استفاده از گوشی‌های هوشمند با بالاترین میزان پردازش و عملکرد را دارند.

معجزه کمپانی وان پلاس در بخش باتری؛ حداقل 6000 میلی‌آمپر ساعت! این عالی نیست؟

در روزهایی که به دنبال اخبار تکمیل کننده مشخصات وان پلاس آیس 5 و وان پلاس آیس 5 پرو هستیم؛ چه خبری می‌تواند بهتر از این باشد که باتری‌های گوشی‌های وان پلاس آیس 5 و 5 پرو حداقل ظرفیتی 6000 میلی‌آمپر ساعتی خواهند داشت؟ این خبر می‌تواند به کاربرانی که در وسوسه خرید آیس 5 هستند، امید بازدهی بالای باتری را بدهد و به تنهایی یکی از دلایل خرید به حساب بیاید.

سایر مشخصات گوشی OnePlus Ace 5 و Ace 5 Pro

  • فریم فلزی
  • حسگر اثر انگشت اپتیکال
  • صفحه نمایش OLED با پشتیبانی از کیفیت تصویر 1.5K

دوربین گوشی وان پلاس آیس 5 و وان پلاس آیس 5 پرو

دوربین گوشی وان پلاس آیس 5 و وان پلاس آیس 5 پرو

تنها خبری که درمورد دوربین این 2 گوشی تازه نفس داریم، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی است. در ارتباط با رزولوشن 2 دوربین دیگر خبر دست اولی روی میز تحقیق و بررسی ما قرار ندارد؛ اما به احتمال فراوان خبری از دوربینی با لنز تله فوتو پریسکوپ نخواهد بود.

زمان، تاریخ و نحوه عرضه و رونمایی Ace 5 Pro و Ace 5

در میان انواع احتمالات موجود برای گوشی‌های وان پلاس آیس 5 و وان پلاس آیس 5 پرو خبری از همه بیشتر راست به نظر می‌رسد که حقیقت داشتن آن زیاد نمی‌تواند خوشایند افراد ساکن در کشورهایی غیر از چین باشد. به طور قطع این خبر ناراحت کننده‌ای خواهد بود که گوشی هوشمندی با احتمال مجهز شده به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 تنها در بازار چین عرضه شود؛ اما متاسفانه به دلیل سابقه کمپانی‌های چینی مانند وان پلاس، نمی‌تواند خبری دور از انتظار یاغیرقابل باور باشد. در ارتباط با مدل پایه یعنی گوشی وان پلاس Ace 5 هم این احتمال وجود دارد که این گوشی در سطح بین المللی به OnePlus 13R تغییر نام داده و در کنار OnePlus 13 عرضه شود.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/oneplus_ace_5_ace_5_pro_specs_leak-news/
ads
ads