داغ ترین ها :
دسترسی به پوشه Locked در  Google Photos آسان‌تر می‌شود!

دسترسی به پوشه Locked در Google Photos آسان‌تر می‌شود!

گوگل به تازگی برای اپلیکیشن Google Photos آپدیت‌های مفیدی ارائه کرده است. در این آپدیت نحوه دسترسی کاربران اندروید و iOS به پوشه قفل شده یا همان Locked Folder تغییر کرده است. تا پیش از این آپدیت، Locked Folder در بخش Utilities قرار دارد و برای دسترسی به چندین بار ضربه زدن و باز کردن تب نیاز داشت، اما الان به صورت پوشه‌ای جداگانه در تب Library در کنار پوشه Favorites، Archive و Trash قرار دارد.

هدف گوگل از آپدیت Locked Folder در Google Photos چیست؟

هدف گوگل از این به‌روزرسانی، دسترسی سریع‌تر و راحت‌تر کاربران به «پوشه قفل شده» است،. پوشه قفل شده در حقیقت همان جایی است که کاربران می‌توانند عکس‌ها و ویدیوهای خصوصی را ذخیره کنند. البته شاید شما هم به این نکته فکر کنید که جایگاه قبلی Locked Folder که درون بخش Utilities قرار داشت، خودش به تنهایی می‌توانست به عنوان یک مزیت برای کاربران آگاه به حریم خصوصی محسوب شود. با این حال به نظر می‌رسد که گوگل بیشتر در نظر داشته تا دسترسی آسان به پوشه را در این به‌روزرسانی در اولویت قرار داده و علاوه‌بر این موضوع، این چینش فولدرها را با نسخه وب هم هماهنگ می‌سازد.

سایر تغییرات آپدیت پوشه Locked در Google Photos

علاوه بر جابه‌جایی پوشه قفل شده، Google Photos با انتقال بسیاری از عملکردهای آن به صفحه «plus» در app bar، قسمتی از Utilities را نیز سازماندهی مجدد کرده است. این تغییر و تحولات شامل گزینه‌هایی مانند ایجاد آلبوم‌های جدید و میانبرهای اشتراک‌گذاری همراه با وارد کردن عکس‌ها از مکان‌های دیگر است. (creating new albums و the shortcuts for sharing with a partner و importing photos from other places)

این آپدیت و سر و سامان دادن باعث می‌شود تا برنامه رابط کاربری بهتر و روان‌تری داشته باشد و استفاده از آن نسبت به قبل راحت‌تر شود، همچنین پیدا کردن و استفاده از ویژگی‌های مختلفی را برای کاربران آسان‌تر می‌کند که قبلاً پیدا کردن و دسترسی به آن‌ها به اندازه حالا راحت نبوده است.

آپدیت جدید Google Photos برای کدام نسخه اندروید و iOS راه اندازی می‌شود؟

به‌روزرسانی و سازماندهی مجدد جایگاه پوشه قفل شده و Utilities در هر دو دستگاه Android (نسخه 6.89) و iOS در دسترس است، به همین دلیل کاربران می‌توانند نسخه برنامه خود را بررسی کرده و در صورت لزوم آن را آپدیت کنند تا از این تغییرات لذت ببرند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/locked-folder-more-accessible-in-google-photo/
ads
ads