داغ ترین ها :
عرضه بازی Little Nightmares 3 تا 2025 به تعویق افتاد!

عرضه بازی Little Nightmares 3 تا 2025 به تعویق افتاد!

بر خلاف انتظار Little Nightmares 3 امسال عرضه نخواهد شد و توسعه دهندگان اعلام کرده‌اند که انتشار این بازی تا سال آینده به تعویق افتاده است. توسعه دهنده Supermassive Games اعلام کرده است که این تاخیر برای اطمینان از کیفیت و جذاب بودن بازی است و قصد دارند تا گیمی بدون نقض عرضه کنند.

توسعه دهندگان همچنین وعده داده‌اند که احتمالا در تابستان امسال تریلرهای بیشتری از این بازی منتشر خواهد شد. در بیانیه تاخیر آمده است: «تیم‌های Supermassive Games و Bandai Namco Europe سخت برای ارائه بهترین تجربه ممکن برای ورود بعدی در فرنچایز کار کرده‌اند.» این شرکت اعلام کرده که کیفیت بازی برای آن‌ها نسبت به زمان عرضه اولویت دارد؛ همچنین گفته‌اند که تا قبل از این تاریخ انتشار مشخصی ارائه نکرده بودند و تنها قول انتشار بازی را در سال جاری داده بودند.

 

برای خرید دسته بازی و کنسول بازی از تکنولایف، کافی است روی لینکها کلیک کنید.

تاریخ انتشار little nightmare 3

اکنون با عقب انداختن بازی به سال 2025 هنوز مشخص نیست که Little Nightmares 3 چه زمانی عرضه خواهد شد. احتمال دارد تاریخ دقیق انتشار همراه با اخبار و تریلری که در تابستان امسال عرضه می‌شود  مشخص شود. Little Nightmares 3 اولین بازی از این سری خواهد بود که شامل بخش co-op (چند نفره) می‌شود. البته توجه کنید که بخش چندنفره بازی Couch Co-op است. در هر حال نباید انتظار داشت که این موضوع نیز باعث ایجاد تاخیر در عرضه شود؛ همچنین کارگردان بازی حس می‌کند که این بخش شبیه رویه داستانی و سیاست‌های شرکت نیست.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/little-nightmare-3-postponed/
ads
ads