داغ ترین ها :
مواردی که به استفاده بهینه از آیفون 15کمک می‌کنند!

مواردی که به استفاده بهینه از آیفون 15کمک می‌کنند!

آیفون 15 جدیدترین پرچمدار اپل است که امکانات زیادی را ارائه می‌کند. این گوشی اولین سری دستگاه اپل محسوب می‌شود که نسخه پایه است و داینامیک آیلند دارد. مواردی که در ادامه درباره آن‌ها صحبت می‌کنیم برخی قابلیت‌های گوشی و برخی باگ‌هایی است که دانستن آن‌ها در استفاده بهینه از گوشی کمک زیادی می‌کند.

عمر باتری

با توجه به اخبار زیادی که درباره کاهش ناگهانی عمر باتری آیفون 14 منتشر شد افراد زیادی نگرانی درباره باتری گوشی جدید اپل داشتند. اپل برای این گوشی ویژگی توقف شارژ تا 80 درصد را اضافه کرده است. این به آن معناست که وقتی شارژ گوشی به 80 درصد برسد شارژ شدن باتری متوقف خواهد شد. این موضوع روی عمر باتری تاثیر زیادی دارد. اپل همچنین در iOS 18 قابلیت متوقف کردن شارژ را در 85٪، 90٪ یا 95٪ اضافه خواهد کرد.

دوربین

آیفون 15

برنامه دوربین در آیفون 15 بسیار رابط کاربری پسندی دارد و کار کردن با آن راحت است. سنسور زوم دو برابری این گوشی عملکرد بسیار مناسبی دارد و تصاویر با کیفیتی را به ثبت می‌رساند؛ همچنین ویدئوهای ضبط شده با آن نیز چشمگیر هستند. دوربین آیفون 15 تصاویر با کیفیت و بسیار نزدیک به واقعیت را به ثبت می‌رساند و می‌تواند شما را برای انجام امور عکاسی همراهی کند.

مواردی که با ارتقا بهتر می‌شوند

چند نکته وجود دارد که با برطرف کردن آن‌ها تجربه استفاده از آیفون لذتبخش‌تر می‌شود. مهمترین آن‌ها صفحه‌نمایش است. در صورتی که یکبار از صفحه‌نمایش بدون نقص S24 Ultra استفاده کنید متوجه می‌شوید که تفاوت‌های زیادی در این زمینه با آیفون 15 وجود دارد. علیرغم اینکه آیفون 15 به حداکثر روشنایی در فضای باز یعنی 2000 نیت می‌رسد هنوز هم دیدن محتوای صفحه در فضای باز در یک روز آفتابی به دلیل انعکاس‌های زیاد سخت است. 

نکته دیگری که ممکن است نظر افراد زیادی نیز با آن هم سو باشد سرعت شارژ پایین آیفون است. تقریبا 1 ساعت و 40 دقیقه طول می‌کشد تا آیفون 15 شارژ شود. در حالی که برخی دیگر از گوشی‌های پرچمدار با سرعتی بسیار سریع‌تر از این شارژ می‌شوند.

سوال و موضوع دیگر مهم در این بخش هوش مصنوعی است. قابلیت هوش مصنوعی و امکانات آن تنها در مدل‌های آیفون 15 پرو دیده می‌شود و نسخه‌های معمولی از این ویژگی بی بهره‌اند. انتظار می‌رود این موضوع نیز در آینده برطرف شود.

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/iphone15-optimized-usage/
ads
ads