داغ ترین ها :
آپدیت پیش‌روی iOS 18 به جنگ باگ‌های آیفون می‌آید!

آپدیت پیش‌روی iOS 18 به جنگ باگ‌های آیفون می‌آید!

اگر شما هم از زخم خورده‌های باگ‌هایی هستید که با آپدیت سیستم عامل آیفون به iOS18 سراغتان آمد، منتظر آپدیت جدید باشید؛ چرا که اپل قول داده تمام باگ‌ها قرار است برطرف شوند.

یکی از مشکلات مربوط به اپ پیام‌رسان iMassage است. این باگ باعث می‌شود که وقتی در آی‌مسیج عکسی از واچ فیس اپل واچ دریافت می‌کنید، گوشی شما با مشکل مواجه شود. برخی از کاربران گوشی های آیفون ۱۶ پرو و پرومکس گزارش داده‌اند که در پی این آپدیت، مشکلاتی برای صفحه نمایششان ایجاد شده است. این مشکل برای آیپدها هم پیش آمد؛ چرا که iPadOS 18 که برای نسخه‌های پرو آیپد آمده بود، دردسرهایی برای این محصولات ایجاد کرد. اپل برای جلوگیری از مشکلات، مجبور شد آپدیت iOS 18.0.1 را خارج از برنامه ارائه دهد.

طبق رسانه MacRumors این مشکلات در نسخه‌های قدیمی هم پیش می‌آمده و با این که اپل قصد داشت ماه آینده iOS 18.1 را عرضه کند، مجبور شد از آپدیتی جزئی تحت نام iOS 18.0.1 در طی هفته آینده رونمایی کند تا مشکلاتی را رفع نماید.

همانطور که گفتیم، آپدیت iOS 18.1 یک آپدیت جامع است که برخی ویژگی‌های Apple intelligence را شامل می‌شود. این هوش مصنوعی در گوشی‌های آیفون ۱۵ پرو و پرومکس و تمامی گوشی‌های سری آیفون ۱۶ اجرا می‌شود. این ۶ گوشی، همگی به رم ۸ مجهز هستند که کمترین ظرفیت رم برای پشتیبانی از هوش مصنوعی اپل است. در دسامبر، آپدیت iOS 18.2 شامل ویژگی‌های بیشتری از هوش مصنوعی خواهد بود.

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/ios18-0-1-update/
ads
ads