داغ ترین ها :
حذف اکانت توییتر چگونه است؟ 0 تا 100 دیلیت اکانت توییتر

حذف اکانت توییتر چگونه است؟ 0 تا 100 دیلیت اکانت توییتر

توییتر یکی از پرطرفدارترین اپلیکیشن‌های پیام رسان است که شاید در سال‌های اخیر کمی دسترسی به آن سخت شده باشد؛ اما همچنان کاربران خود را دارد و حتی بسیاری از افراد آن را برنامه‌ای بسیار جالب‌تر و سرگرم کننده‌تر از اینستاگرام و فیس بوک می‌دانند. اگر شما به هر دلیلی تصمیم به حذف حساب تويتر از طریق ساده‌ترین و سریع‌ترین روش‌ها را دارید، تا پایان این مقاله از تکنولایف همراه ما باشید.

 

برای خرید گوشی در مدل‌ها و برندهای مختلف، مانند گوشی آیفون وارد سایت تکنولایف شوید.

چند روش دیلیت اکانت توییتر داریم؟

برای حذف اکانت توییتر می‌توانید از چند دستگاه مختلف امتحان کنید و نیازی نیست تا برای حذف حساب توییتر حتما از گوشی خاص (آی او اس یا اندروید) یا برای مثال تبلت و لپ تاپ خاصی استفاده کنید. بعد از خرید گوشی هوشمند یا هر وسیله‌ای که به اینترنت وصل شود، می‌توانید برای دیلیت اکانت در توییتر اقدام کنید.

اگر تا به حال برای ورود به توییتر از اپلیکیشن استفاده نمی‌کردید و اتفاقا به جای آن از نسخه تحت وب استفاده می‌کردید، پس از همان طریق تحت وب هم می‌توانید وارد حساب شوید تا برای همیشه خارج شوید. البته در نظر داشته باشید که حتی در صورتیکه عادت به استفاده از اپلیکیشن داشتید، اما یک باره در موقعیتی قرار گرفته‌اید که نیاز داشتید تا به صورت سریع دیلیت اکانت توییتر کنید و همه چیز را به اتمام برسانید، می‌توانید در این شرایط باز هم اگر به اپلیکیشن دسترسی نداشتید، با به خاطر داشتن رمز عبور و اطلاعات مورد نیاز مانند نام کاربری می‌توانید از طریق سایت و سایر گوشی‌ها و سیستم‌ها اقدام کنید.

برای حذف حساب تويتر و ساخت اکانت توییتر به چه برنامه‌هایی نیاز دارید؟

حذف حساب تويتر و ساخت اکانت توییتر

برای اینکه از برنامه توییتر بتوانید استفاده کنید، در مرحله اول به برنامه تغییر دهنده آی پی (IP) نیاز دارید تا لوکیشن شما تغییر پیدا کند و برنامه برای شما باز شود، زیرا در غیر این صورت اپلیکیشن توییتر یا سایت توییتر روی دستگاه شما باز نخواهد شد.

برای حذف اکانت تویتر به جز یک سیستم (برای مثال می‌تواند گوشی آیفون یا هر گوشی اندرویدی باشد)، اینترنت فعال، برنامه تغییر دهنده IP و به‌یادآوری نام کاربری (ID) و یک پسورد (حتی اگر آن را به یاد نداشته باشید هم شاید مسیر ورود به برنامه کمی طولانی شود؛ اما تغییر نمی‌کند)؛ به چیز دیگری نیاز ندارید.

 

 

آیا دیلیت اکانت توییتر ایکس روش های متفاوتی دارد؟

در جواب این سوال باید بگوییم که بله.

شما برای اینکه دیگر به فعالیت در توییتر نپردازید و ارتباط خود را به عنوان یک کاربر با این برنامه قطع کنید، نیاز دارید تا حساب خود را در توییتر غیرفعال کنید تا به پلتفرم توییتر اثبات شود که قصد فعالیت در توییتر را ندارید؛ اما در حقیقت موضوع اینجاست که این حذف کردن اکانت در توییتر می‌تواند در 2 حالت اتفاق بیفتد؛ برای همین نیاز است با طرز دیلیت اکانت توییتر دائمی و موقت آشنا باشید.

دیلیت اکانت توییتر دائمی

زمانی که وارد حساب کاربری می‌شوید تا مراحل دیلیت اکانت توییتر را طی کنید، توییتر در لحظه درخواست را می‌پذیرد و از حساب خارج می‌شود؛ اما برای دائمی شدن حذف حساب تويتر باید تا 30 روز به هیچ عنوان وارد حساب نشوید تا توییتر متوجه شود که قصد حذف دائمی حساب را برای همیشه دارید.

دیلیت اکانت موقت توییتر

توییتر به کاربران خود می‌گوید درصورتیکه از حساب کاربری خارج شوید، اطلاعات شما تا 30 روز محفوظ باقی خواهد ماند تا در صورت پشیمان شدن یا نیاز مجدد به حساب توییتر بتوانید دوباره با همان آیدی و پسورد وارد شوید و اطلاعات و پست‌های گذاشته شده را برگردانید. درصورتیکه بر اساس تاریخ میلادی خروج از حساب توییتر پس از 30 روز همچنان وارد نشوید، آن حساب برای همیشه توسط برنامه توییتر یا همان ایکس بسته می‌شود و تمامی اطلاعات و پست‌هایی که در آنجا به اشتراک گذاشته‌اید از بین می‌روند.

نکاتی که بهتر است قبل از دیلیت اکانت توییتر دائمی موقت بدانید

  1. مهم‌ترین نکته که باید آن را بدانید همان محدودیت 30 روزه است که البته محدودیت هم حساب نمی‌شود و اتفاقا برای افرادی که قصد دی اکتیو حساب توییتر به شکل موقت را دارند، مزیت بزرگی محسوب می‌شود.
  2. زمانی که قصد ورود به توییتر از طریق نسخه تحت وب را دارید، باید از جایگاه سرچ گوگل، کروم و سایر مرورگرها مانند فایرفاکس و بینگ اقدام کنید و زمانیکه از همان روش هم برای دیلیت اکانت توییتر دائمی استفاده می‌کنید، باز هم اطلاعات حساب کاربری شما از قسمت حافظه مرورگر یا همان Browser پاک نخواهد شد.
  3. اگر به اطلاعات حساب توییتر نیاز دارید و از طرفی در فکر پیدا کردن بهترین روش دیلیت اکانت توییتر هم هستید، دقت کنید که قبل از خروج از برنامه برای ذخیره و دانلود داده‌ها اقدام کنید چرا که پس از خارج شدن از برنامه دیگر این کار فایده‌ای ندارد و شما لینک دانلود Data را روی ایمیل بازیابی دریافت نمی‌کنید؛ بنابراین برای اینکه پشیمان نشوید، ابتدا اقدام به ذخیره کنید.

چگونه اکانت توییتر را حذف کنیم؟

حذف حساب کاربری توییتر نه تنها کار سختی نیست، بلکه می‌توانید از هر نوع سیستمی هم برای آن استفاده کنید و کاملا شبیه به موضوعی مانند ساخت اکانت توییتر فعالیتی آسان به حساب می‌آید. در حقیقت هیچ فرقی نمی‌کند که سیستمی که در دست دارید از نوع گوشی سامسونگ سری a (اقتصادی و میان رده) است یا پرچمداری بالا رده است، در هر صورت چه سیستم اندرویدی دارید و چه آی او اسی، می‌توانید برای حذف حساب کاربری تویتر از یک روش معمول استفاده کنید. بنابراین تصور نکنید که ساخت حساب کاربری یا حذف آن به مواردی مانند قیمت گوشی سامسونگ سری a یا سایر برندها ربط دارد. هر دستگاهی که باشد، می‌تواند شما را به مقصود برساند و به سوال شما مانند سوال همیشگی چگونه در توییتر اکانت بسازیم، بهترین و کوتاه‌ترین پاسخ را بدهد.

دیلیت اکانت توییتر اندروید مرحله به مرحله

دیلیت اکانت توییتر اندروید

  1. اپلیکیشن توییتر را باز کرده و روی عکس پروفایل خود در بالا بزنید.
  2.  در قسمت پایینی هم نیاز دارید تا گزینه Settings & Support را انتخاب کنید.
  3.  در منو باز شده شما باید گزینه Settings and privacy را انتخاب کنید.
  4.  در منو تنظیمات روی Your account بزنید.
  5. در داخل منو Your account شما باید گزینه Deactivate Account را انتخاب کنید.
  6. در قسمت پایانی صفحه گزینه Deactivate وجود دارد. روی آن بزنید.
  7. در این مرحله از شما خواسته خواهد شد که رمز عبور اکانت خود را وارد کنید.
  8. بعد از وارد کردن رمز عبور، شما دکمه Deactive را خواهید دید. آن را انتخاب کنید.

نکته نهایی اینجاست که دیلیت اکانت با گوشی آیفون هیچ تفاوتی با اپلیکیشن نصب شده مبتنی بر سیستم عامل iOS هیچ تفاوتی ندارد.

 

آموزشی کاربردی برای شما:
دیلیت اکانت اینستاگرام

 

دیلیت اکانت توییتر با لینک مستقیم

برای این کار وارد https://twitter.com شوید. مابقی مراحل کاملا شبیه به نسخه گوشی و دسکتاپ لپ تاپ است.

چگونه در توییتر دیلیت اکانت کنیم و بعد از همان آیدی و پسورد استفاده کنیم؟

اگر می‌خواهید که اکانتی که در حال حاضر از آن استفاده می‌کنید را حذف کنید و به دلایلی قصد دارید تا در اکانت جدید باز هم از همین آیدی یا شماره تماس و ایمیل بازیابی استفاده کنید، حتما باید 30 روز بعد از دی اکتیو کردن حساب کاربری توییتر به سراغ ساخت اکانت جدید با اطلاعات قبلی بروید، چرا که طبق توضیحات داده شده، توییتر تا پیش از 30 روز، حذف اکانت را موقتی می‌پندارد و اجازه نمی‌دهد که با همان اطلاعات قبلی یک حساب کاربری جدید بسازید.

قصد دارم تا نام کاربری توییتر و پسورد را عوض کنم، آیا نیاز به حذف اکانت توییتر دارم؟

این سوال، ساده‌ترین جواب ممکن را دارد. خیر؛ شما نیازی به دیلیت اکانت توییتر به صورت دائمی یا موقت ندارید تا در ادامه آن بتوانید نام کاربری و پسورد را عوض کنید. برای تعویض این قسمت می‌توانید از طریق تنظیمات حساب کاربری توییتر اقدام کنید و در عین حال هیچکدام از پست‌ها و اطلاعات قبلی را هم در دستگاه‌هایی مانند تبلت از دست ندهید.

آیا بعد از دی اکتیو حساب توییتر نیاز به دیلیت اکانت آن داریم؟

دی اکتیو حساب توییتر

توجه داشته باشید، زمانی که اکانت تویتر را دی اکتیو می‌کنید، حساب کاربری شما به طور کامل پاک نمی‌شود و همچنان کامنت‌ها و ریپلای‌های شما پایین پست دیگران وجود خواهد داشت؛ اما داستان دیلیت اکانت به این صورت است که دیگر شما نیازی به انجام کاری ندارید و تنها باید 30 روز وارد حساب کاربری مذکور نشوید.

چه تفاوتی میان حذف اکانت توییتر از طریق سایت و اپلیکیشن با دی اکتیو کردن آن وجود دارد؟

برای دیلیت اکانت دائمی توییتر باید ابتدا حساب کاربری را دی اکتیو کرده و از آن بیرون بیایید تا در ادامه بعد از 30 روز خارج بودن از حساب کاربری، فرآیند حذف اکانت تویتر تکمیل شود.

جمع بندی نهایی

مسیری که برای دیلیت اکانت توییتر باید طی کنید، اصلا مسیر سختی نیست و باید از طریق همان پروفایل فعال روی گوشی، لپ تاپ، تبلت و سیستم PC حساب باز کنید. حذف اکانت توییتر در گوشی آیفون با گوشی‌های اندرویدی (سامسونگ، شیائومی، آنر، موتورلا و غیره) برابر است و برای لپ تاپ‌ها هم تنها به سیستم عامل اجرا شده روی آن بستگی دارد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/how-to-delete-account-twitter/
ads
ads