داغ ترین ها :
آموزش تغییر ایمیل اپل آیدی به ساده‌ترین روش!

آموزش تغییر ایمیل اپل آیدی به ساده‌ترین روش!

اگر کاربر گوشی‌های اپل یا تبلت و مک بوک باشید، پس به طور قطع با مشخصات اپل آیدی و مفهوم آن آشنایی دارید. گاهی پیش می‌آید که نیاز به تغییر ایمیل اپل آیدی یا اضافه کردن اپل آیدی دومی دارید، بنابراین باید با مراحل تغییر اپل آیدی آشنا باشید. این مقاله از تکنولایف به همین هدف نوشته شده، بنابراین تا پایان همراه ما باشید.

 

به منظور خرید گوشی اپل از فروشگاه تکنولایف، روی لینک کلیک کنید.

تغییر ایمیل اپل ایدی چگونه امکان پذیر است؟

برای عوض کردن ایمیل اپل ایدی در گوشی آیفون، آیپد و مک بوک باید طبق مراحلی که کمپانی اپل اعلام کرده رفتار کنید تا بدون دردسر این تغییر را ایجاد کنید.

  • تغییر اپل ایدی با استفاده از صفحه وب
  • تغییر مشخصات اپل ایدی در گوشی آیفون و آیپد

چگونه ایمیل اپل ایدی را عوض کنیم؟ راه حل مخصوص آیفون و آیپد

ابتدا باید از اپل آیدی قبلی خارج شوید که برای این کار در مرحله اول نیاز به وارد برنامه «Settings» شوید. در صفحه تنظیمات باید «نام خود» را مشاهده کنید. روی نام خود در بالاترین بخش صفحه ضربه بزنید تا وارد صفحه Apple Account شوید. روی گزینه Sign-In & Security ضربه بزنید. در این مرحله باید رمزی که در ابتدا برای اپل ایدی را قرار دادید، درون مستطیل روی پاپ آپ وارد کنید. بعد از وارد کردن رمز شما وارد صفحه جدیدی خواهید شد که امکان تغییر ایمیل اپل آیدی را دارید. فراموش نکنید که باید برای تغییر روی گزینه آبی رنگ Edit استفاده کنید. این گزینه در بالاترین بخش از صفحه در سمت راست قرار دارد.اگر قصد دارید تا به طور کل از این اکانت اپل خارج شوید، تنها کافیست صفحه را به پایین اسکرول کرده و روی گزینه قرمز رنگ Sign Out ضربه بزنید.

تغییر ایمیل اپل ایدی

  • فراموش نکنید که برای تغییر اطلاعات دیگری مانند نام، سال تولد و غیره باید Personal Information را انتخاب کنید تا وارد صفحه دیگری برای ایجاد تغییر شوید.
  • توجه داشته باشید که درصورت اتصال هرگونه گجت اپل به گوشی یا آیپد با پیام تثبیت رمز پیش از اقدام به تغییر ایمیل آشنا خواهید شد.

 

پیشنهاد مطالعه:
راهنمای خرید آیفون

 

وارد کردن اپل آیدی جدید روی گوشی آیفون

  1. وارد برنامه تنظیمات گوشی اپل شوید.
  2. روی Sign in to iPhone ضربه بزنید.
  3. گزینه Email را انتخاب کنید تا شرایط وارد کردن آدرس ایمیل اپل آیدی جدید و بعد از آن رمز عبور برای شما مهیا باشد.
  4. گزینه‌های Merge و Don’t Merge برای وارد کردن و ادغام محتوا آیفون در آیکلود است.

عوض کردن ایمیل اپل ایدی و مشخصات آن با استفاده از وب سایت

عوض کردن ایمیل اپل ایدی

برای این بخش باید از سایت رسمی اپل اقدام کنید. روی Sign-In کلیک کنید تا وارد Apple Account شوید. در صفحه جدید Sign-In and Security روی Apple ID کلیک کنید. داخل Change your Apple ID آدرس ایمیل جدید خود را وارد کنید. کد تایید دریافت شده از سمت آدرس noreply@apple.com را از inbox ایمیل بخوانید و وارد صفحه روبه‌رو کنید. در صورتی که بعد از وارد کردن کد تایید کادر روبه‌رو شما بسته شود، یعنی مراحل تغییر ایمیل اپل آیدی با موفقیت انجام شده و کار شما با این صفحه تمام شده است.

نکته مهم درمورد اپل آیدی

بهتر است تا هیچ گاه رمز عبور، ایمیل اولیه و مشخصات اپل آیدی خود را فراموش نکنید، همچنین این اطلاعات را با هیچکس به اشتراک نگذارید، زیرا اپل اکانت شناسنامه شما در دنیای اپل است. اگر تا به امروز برای تغییر اپل اقدام نکرده بودید و نگران مراحل هستید، می‌توانید قدم به قدم با همین مقاله پیش بروید و فرآیند را به طور کامل طی کنید؛ همچنین درصورتیکه نکته خاصی را تجربه کرده‌اید که در مقاله ذکر نشده، می‌توانید با نوشتن در قسمت نظرات کاربران با ما به اشتراک بگذارید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/how-to-change-the-email-of-apple-id/
ads
ads