داغ ترین ها :
از الف تا ی، تمام مشخصات لو رفته Honor Magic V3 اینجاست!

از الف تا ی، تمام مشخصات لو رفته Honor Magic V3 اینجاست!

کمپانی آنر با انتشار تیزری جذاب از گوشی هوشمند جدیدش، خبرهای زیادی را به گوش و چشم دنیای تکنولوژی رساند. گوشی Honor Magic V3 جدیدترین گوشی هوشمند تاشو این برند است که به تازگی اخباری درمورد آن منتشر شده است.

مشخصات آنر مجیک V3

با توجه به تیزری که از این گوشی پخش شده، هر آنچه که متوجه شده باشیم را در اینجا با شما به اشتراک می‌گذاریم.

ویژگی‌های ظاهری و طراحی گوشی Honor Magic V3

اینطور که به نظر می‌آید، درصورتیکه گوشی تاشو آنر مجیک V3 را تا کنیم، به ضخامت 9.7 میلی‌متر می‌رسیم که باعث می‌شود لقب باریک‌ترین گوشی تاشو جهان از گوشی تاشو آنر مجیک V2 به آنر مجیک V3 انتقال پیدا کند. درواقع انگار شرکت آنر در بخش طراحی تلاش کرده تا گوشی جدید تاشو 2024 را حدود 0.2 میلی‌متر باریک‌تر از مدل قبلی خود یعنی همان Honor Magic V2 راهی بازار کند و همچنان به کمپانی برتر در صدر لیست تولید کنندگان گوشی تاشو جهان بایستد.

مشخصات آنر مجیک V3

در ارتباط با وزن هم داستان به همین صورت است. در حقیقت اینطور که به نظر می‌آید، گوشی تاشو جدید 2024 آنر علاوه‌بر ضخامت کم‌تر دارای وزن کم‌تری هم نسبت به باریک‌ترین گوشی تاشو جهان در سال قبل دارد. وزن گوشی Honor Magic V3 حدود 226 گرم تخمین زده می‌شود که این وزن هم در حدود 5 گرم کمتر از وزن گوشی آنر مجیک V2 است.

میزان مقاومت آنر مجیک V3 در برابر آب

قطعا گوشی تاشو آنر مجیک V3 به گواهینامه IP مجهز شده و حدس ما این است که این گوشی دارای گواهینامه IPX8 باشد.

سخت افزار و چیپست گوشی آنر مجیک V3

کاملا طبیعی است که انتظار داشته باشیم تا آنر برای ساخت جدیدترین گوشی تاشو خودش از یکی از بهترین تراشه‌های معرفی شده تا به امروز استفاده کرده باشد، البته ظاهرا هم همینطور است و گوشی آنر Magic V3 به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 مجهز شده است. موتور لرزشگیر خطی X هم از دیگر مشخصات به کار رفته در این گوشی تاشو است.

دوربین گوشی آنر Magic V3

دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با حسگر لرزشگیر OIS و زوم اپتیکال 3.5 برابری دوربین تله فوتو تنها اطلاعاتی هستند که ما درمورد دوربین گوشی آنر Magic V3 بدست آورده‌ایم.

دوربین گوشی آنر Magic V3

باتری آنر مجیک V3

در ارتباط با باتری گوشی به احتمال فراوان با ظرفیت 5200 میلی‌آمپر ساعت روبه‌رو هستیم، همچنین درمورد شارژر هم، حتما شارژر 66 واتی درون جعبه دیده خواهد شد.

سایر مشخصات Honor Magic V3

پشتیبانی از ارتباطات ماهواره ای، پشتیبانی از قابلیت شارژ بی‌سیم، قرار داشتن حسگر اثر انگشت در کنار گوشی و فریم آهنی (metal frame) از جمله مشخصاتی از Honor Magic V3 هستند که در آخرین اخبار منتشر شده، متوجه آن‌ها شده‌ایم.

گوشی آنر مجیک V3 چه زمانی عرضه خواهد شد؟

زمان زیادی تا عرضه گوشی آنر مجیک V3 باقی نمانده است. شرکت آنر تاریخ 12 جولای 2024 یا همان 22 تیر 1403 را برای معرفی رسمی Honor Magic V3 انتخاب کرده است.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/honor_magic_v3_specs_leak/
ads
ads