داغ ترین ها :
همه رنگ‌های گوشی Honor X60i لو رفتند!

همه رنگ‌های گوشی Honor X60i لو رفتند!

هفته گذشته شرکت China Telecom مشخصات گوشی Honor X60i را فاش کرد و یک رنگ آن را معرفی کرد. امروز یک افشاگر پرکار چینی به نام Digital Chat Station تصویری را به اشتراک گذاشته است که رندرهای این گوشی را در تمامی رنگ‌های آن نمایش می‌دهد.
بر اساس اطلاعات منتشر شده موبایل آنر X60i اولین گوشی خانواده X60 است و احتمالا شاهد عرضه نسخه‌های X60 و X60 Pro خواهیم بود. اگرچه احتمال معرفی X60 GT هم وجود دارد اما نمی‌توان با قطعیت در مورد آن نظر داد. این فرض‌ها بر اساس وجود مدل پایه، پرو و GT در سری Honor X50 شکل گرفته‌اند.

Honor-X60i
موبایل honor X60i به یک صفحه نمایش 6.7 اینچی FHD+ LCD مجهز شده است. همچنین دوربین اصلی آن یک لنز 50 مگاپیکسلی دارد که در کنار یک سنسور 2 مگاپیکسلی عمق سنج می‌تواند نیاز اکثر کاربران را برآورده کند. دوربین سلفی این گوشی 8 مگاپیکسلی است. پردازنده این گوشی Dimensity 6080 SoC است که دو مدل رم 8 و 12 گیگابایت در کنار حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایت آن را تکمیل می‌کنند. یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 35 واتی هم وظیفه شارژدهی به گوشی را برعهده دارد.
علاوه بر رنگ سفید قرار است گوشی Honor X60i در دو رنگ آبی و مشکی هم عرضه شود. این موبایل 7.2 میلی متر ضخامت و 172 گرم وزن دارد. سیستم عامل آن اندروید است و با رابط کاربری MagicOS 8.0 به دست کاربران خواهد رسید. Honor X60i قرار است 26 جولای یعنی 5 مرداد به صورت رسمی معرفی شود. بنابراین برای آشنایی کامل با این محصول باید تا آخر این هفته منتظر بمانیم.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/honor-x60i-leaked-colors/
ads
ads