داغ ترین ها :
قابلیت جدید گوگل درایو: اسناد اسکن شده را به شکل JPEG ذخیره کنید!

قابلیت جدید گوگل درایو: اسناد اسکن شده را به شکل JPEG ذخیره کنید!

آپدیت جدید و مهمی که برای گوگل درایو آمده، برای کاربرانی که مدارک خود را اسکن می‌کنند قابلیت جدیدی آورده.

تا الان، کاربران گوگل درایو می‌توانستند مدارک را اسکن کرده و به طور PDF ذخیره کنند تا در فضای ابری آپلود شود. در طی آخر هفته‌ای که گدشت، گوگل این اپدیت را ارائه داد که به کمک آن، گزینه دیگری برای کاربران ایجاد شده است. این آپدیت اجازه می‌دهد که کاربران انتخاب کنند می‌خواهند فایل‌های اسکن شده به شکل PDF یا JPEG ذخیره شود.

این قابلیت فقط برای گوشی‌ اندرویدی که از اپ گوگل درایو استفاده می‌کنند آمده است. طبق گفته گوگل حدود دو هفته دیگر یا کمی بیشتر، این قابلیت در دسترس همگان خواهد بود.

قابلیت جدید گوگل برای اسکن مدارک

برای کسانی که تا به‌حال از گوگل درایو برای اسکن مدارک استفاده نکرده‌اند، در ادامه راهنمای گام به گامی تهیه کرده‌ایم:

  1. اپلیکیشن گوگل درایو را باز کنید
  2. پایین سمت راست، روی گزینه دوربین کلیک کنید
  3. دوربین را روی مدرکی که می‌خواهید اسکن کنید بگیرید ( کادر آبی ایجاد شده نشان می‌دهد که تصویر از کجا بریده خواهد شد)
  4. از مدرکتان عکس بگیرید
  5. تصویر اسکن شده را تنظیم کنید
  6. روی Done کلیک کنید
  7. یک فایل به نام خودتان بسازید
  8. برای ذخیره کردن مدرک اسکن شده در فرمت مورد نظر، روی PDF یا JPEG کلیک کنید
  9. برای ذخیره سازی، روی Save کلیک کنید.

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/google-drive-update-scanned-documents-saved-as-jpeg/
ads
ads