داغ ترین ها :
از هوش مصنوعی Gemini تا Google Messages!

از هوش مصنوعی Gemini تا Google Messages!

آپدیت جدید گوگل در راه است و در این آپدیت می‌توانیم برای دسترسی سریع‌تر به هوش مصنوعی Gemini در گوشی‌ها از Google Messages استفاده کنیم. تا پیش از این آپدیت برای استفاده از هوش مصنوعی Gemini باید وارد اکانت جیمیل می‌شدیم، اما اینطور که به نظر می‌آید، اگر آپدیت جدید مهمان دستگاه‌ها شود، برای استفاده از هوش مصنوعی Gemini تنها نیاز است تا به برنامه گوگل مسیج برویم.

چگونه در برنامه گوگل مسیج به Gemini AI دسترسی داشته باشیم؟

در حقیقت هوش مصنوعی Gemini می‌تواند به صورت یک اپلیکیشن مستقل درون گوشی‌های اندرویدی دیده شود، اما به دلیل ادغام شدن با برنامه گوگل مسیج، مسیر استفاده از آن بسیار آسان‌تر شده و شما هنگام پیام دادن، بدون اینکه نیازی به بستن برنامه Google Messages داشته باشید، می‌توانید از هوش مصنوعی استفاده کنید.

درمورد UI و UX این آپدیت هم می‌توانیم اینطور بگوییم که به تازگی خبر رسیده که قرار است تا در آپدیت جدید آیکون Gemini AI کاملا شناور در صفحه چت گوگل داشته باشیم و برای استفاده از هوش مصنوعی روی آیکون آن به راحتی ضربه بزنیم و استفاده کنیم.

هوش مصنوعی Gemini

چت ها در  Google Messages توسط هوش مصنوعی Gemini خوانده می‌شود؟

این خلاف قوانین است که هوش مصنوعی چت‌های خصوصی شما را بخواند و گوگل رسما اعلام کرده که این اتفاق نمی‌افتد، اما ساختار هوش مصنوعی به این صورت است که به صورت خودکار اطلاعات شما و سوال‌های پرسیده شده را تا 18 ماه در حافظه‌اش نگه می‌دارد که شما هم می‌توانید در این بازه زمانی موثر باشید! برای مثال آن را به 36 ماه افزایش یا 3 ماه کاهش دهید! در مجموع History هوش مصنوعی بالاخره برای یک مدتی باقی می‌ماند.

آیا بعد از آپدیت جدید، هوش مصنوعی آدرس من را خواهد داشت؟

هوش مصنوعی موقعیت و مسیر رفت و آمد شما را ذخیره نمی‌کند یا در اختیار دیگران قرار نمی‌دهد، اما واقعیت اینجاست که ذخیره IP محلی که شما در آن قرار دارید هم جزئی از تنظیمات آن است، بنابراین در لحظه می‌داند که در کدام لوکیشن قرار دارید، اما این لوکیشن و مسیر رسیدن به آن را در اختیار بقیه قرار نمی‌دهد.

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/gemini-ai-is-placed-in-google-message/
ads
ads