داغ ترین ها :
گلکسی 6 Z Fold، گلکسی Z Flip 6 و گلکسی واچ اولترا زیر ذره بین!

گلکسی 6 Z Fold، گلکسی Z Flip 6 و گلکسی واچ اولترا زیر ذره بین!

اگر رونمایی 10 جولای سامسونگ را دیده باشید، پس در جریان معرفی کهکشانی‌های تاشو سری 6 و ساعت هوشمند هیولای سامسونگ هستید. تیزرهای تبلیغاتی و ویدیویی که سامسونگ به صورت رسمی از این محصولات به شما نشان داده است، حامل خبرهای جالبی از ویژگی‌ها و مشخصات این کهکشانی‌های جذاب است.

گوشی  Galaxy Z Fold6

کیفیت لولای جدید گلکسی زد فولد 6 سامسونگ نگاه همه را به سمت خودش جلب می‌کند. لولای جدیدی که سامسونگ از آن در کهکشانی‌های جدید استفاده کرده، کیفیت بالاتری از لولای زد فولد 5 و زد فولد 4 دارد و به تنهایی به اندازه کافی به ارزش خرید این محصول اضافه کرده است. در ارتباط با طراحی صفحه نمایش هم سامسونگ پیشرفت‌های خوبی را از خود نشان داده است.

گلکسی Galaxy Z Flip6

اگر مشخصات نمایشگر گلکسی زد فلیپ 5 را به یاد بیاورید، پس در مقایسه صفحه نمایش گلکسی Galaxy Z Flip6 با گلکسی Galaxy Z Flip5 قطعا متوجه شیشه بسیار نازک (UTG) شده‌‎‌اید. این شیشه همچنان 60 درصد ضخیم‌تر از مدل قبلی است در کنار ضحامت صفحه نمایش، می‌توان به افزایش ظرفیت باتری هم اشاره کرد.

ساعت هوشمند گلکسی واچ اولترا سامسونگ

Samsung Galaxy Watch Ultra به سنسور BioActive مجهز شده است. مهمچنین این ساعت دارای یک چیپست 3 نانومتری است. تراشه Exynos W1000 نسبت به تراشه‌های قبلی سری 3 برابر و سریع‌تر است. این ساعت هوشمند 30 درصد انرژی کارآمدتری دارد. صفحه نمایش (5) به همان اندازه چشمگیر است و قادر است 3000 نیت روشنایی را به بیرون منتقل کند. در اینجا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد Watch Ultra بخوانید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/galaxy_z_fold6_galaxy_z_flip6_and_the_galaxy_watch_ultra-news/
ads
ads