داغ ترین ها :
گلکسی S24 FE شباهت زیادی به نسل قبل دارد!

گلکسی S24 FE شباهت زیادی به نسل قبل دارد!

سامسونگ گلکسی S24 FE به زودی عرضه می‌شود و تصاویر لو رفته از آن نشان می‌دهند که طراحی مشابه گلکسی S23 FE دارد؛ با گوشه‌های گرد و دوربین سه‌گانه. این شباهت لزوماً نکته منفی نیست و طراحی آن همچنان جذاب به نظر می‌رسد، البته که این موضوع سلیقه‌ای است و احتمال دارد شما ظاهر S23 FE را هم نپسندید.

گلکسی S24 FE به‌عنوان یک نسخه “Fan Edition” بین سری پرچم‌دار S و سری اقتصادی A قرار می‌گیرد و انتظار می‌رود مشخصات قدرتمندی داشته باشد، اما در بدنه‌ای کم‌تر لوکس. با توجه به فاصله زمانی کوتاه از عرضه S23 FE، دلایل چندانی برای ارتقاء وجود ندارد، مگر اینکه به صفحه نمایش کمی بزرگ‌تر، باتری بهتر، پردازنده Exynos 2400 یا شارژ بی‌سیم سریع‌تر نیاز داشته باشید.

این گوشی همچنین از هوش مصنوعی سامسونگ بهره‌مند خواهد بود و هفت سال به‌روزرسانی نرم‌افزاری دریافت می‌کند. سامسونگ در حال بهبود قابلیت تعمیرپذیری گوشی‌های خود نیز هست و تلاش دارد تا تجربه خدمات مشتری مشابهی را در سراسر جهان ارائه دهد.

در مجموع، با توجه به مشخصات و پشتیبانی نرم‌افزاری طولانی‌مدت، گلکسی S24 FE احتمالاً یکی از بهترین گوشی‌های موجود در بازار خواهد بود. نظر شما در مورد این کهکشانی چیست؟ آیا تمایل دارید برای خرید گوشی به سراغ آن بروید؟

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/galaxy-s24-fe-design/
ads
ads