داغ ترین ها :
خبر بد برای طرفداران گلکسی A06؛ تراشه قرار نیست بهتر شود!

خبر بد برای طرفداران گلکسی A06؛ تراشه قرار نیست بهتر شود!

گلکسی A05 در مهر ماه سال ۱۴۰۲ معرفی شد و حالا کم کم وقت آن رسیده که نسل جدیدتر یعنی A06 تولید و عرضه شود. طبق دیتابیس Geekbench خبر بدی برای طرفداران A06 در راه است و این محصول قرار است از تراشه‌ای مشابه با نسل قبلی استفاده کند و این یعنی کاربران نباید انتظار سرعت بهتر و عملکرد قوی‌تر را داشته باشند.

طبق دیتای منتشر شده این کهکشانی به تراشه MediaTek Helio G85 مجهز خواهد شد و در توانسته در تست Geekbench و بخش تک هسته‌ای به نمره ۱۶۴۴ و در بخش چند هسته‌ای به نمره ۵۳۲۶ دست پیدا کند. اگر این سوال در ذهن شما به وجود آمد که چرا این اعداد به شکل غیرمعقولی بالا هستند باید اشاره کنیم که تست Geekbench 4.2.0 بوده که نسبت به نسخه ۶ اعداد را بسیار بالاتر نمایش می‌دهد.

گلکسی A06 طبق همین تست از ۶ گیگابایت رم بهره خواهد برد که البته ممکن است نسخه‌های دیگری نیز داشته باشد. در بخش نرم افزار نیز از ابتدا شاهد اندروید ۱۴ به روی این کهکشانی خواهیم بود.

بد نیست یادآوری کنیم که گلکسی A05 صفحه نمایش ۶٫۷ اینچی LCD با رزولوشن HD+ داشت و نسخه‌های ۴ یا ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۶۴ گیگابایت حافظه را در اختیار قرار می‌داد. دوربین اصلی این محصول سنسوری ۵۰ مگاپیکسلی داشت که با عمق میدان ۲ مگاپیکسلی همراهی و با دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی کامل میشد. انرژی مورد نیاز A05 را یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی ۲۵ واتی تأمین می‌کرد.

باید دید گلکسی A06 تنها در زمینه سخت افزار مانند نسل قبلی است یا در زمینه‌های دیگر نیز بدون بهبود به بازار عرضه می‌شود. البته که احتمالا سامسونگ تراشه را ثابت نگه داشته تا بخش‌هایی چون دوربین و البته نمایشگر را بهبود ببخشد و شاید مثلا شاهد رزولوشن FHD باشیم.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/galaxy-a06-chipset/
ads
ads