داغ ترین ها :
بازی‌ های رایگان PlayStation Plus برای ژوئن 2024 فاش شد

بازی‌ های رایگان PlayStation Plus برای ژوئن 2024 فاش شد

سونی لیست جدیدی از بازی‌های رایگان برای مشترکین پلی استیشن پلاس معرفی کرده است و برای هر فردی با هر سلیقه‌ای دسته‌بندی از بازی‌ها را دارد. SpongeBob SquarePants: The Cosmic Shake AEW: Fight Forever و Streets of Rage 4 از 4 ژوئن (15 خرداد) به سرویس اشتراک پلی استیشن پلاس اضافه می‌شوند؛ همچنین برای مشترکین Premium و Xtra نیز عناوین جدید، کلاسیک و واقعیت مجازی در ماه ژوئن (خردادماه) اضافه می‌شوند.

 

شما می‌توانید برای استعلام قیمت پی اس فایو و انواع کنسول بازی، به فروشگاه تکنولایف مراجعه کنید.

لیست بازی‌هایی که در ژوئن 2024 رایگان می‌شوند

بازی های رایگان پلی استیشن

SpongeBob SquarePants: The Cosmic Shake

SpongeBob SquarePants: The Cosmic Shake بازی سرگرم کننده و جذاب است که باید در آن ساعت‌ها به آشپزی کردن بپردازید. این قسمت از بازی جانشینی برای Battle for Bikini Bottom که در سال 2003 معرفی شد و به شدت سرگرم کننده است. این بازی ترکیبی از طنز کلاسیک باب اسفنجی، پلتفرم‌های سنگی و تصاویری رنگارنگ است و برایتان ماجراجویی جذابی را در سراسر بیکینی باتم ایجاد می‌کند.

بازی AEW: Fight Forever

بازی بعدی که در لیست قرار دارد AEW: Fight Forever است. این بازی wrasslin سال گذشته است که بر اساس تبلیغات رقیب WWE ساخته شده است. اولین AEW روح عناوین کلاسیک مانند WWF No Mercy را درون خود جا داده است و فهرست عالی از اجراکنندگان را برای انتخاب دارد و همچنین یک سیستم مبارزه قابل دسترس برای یادگیری دارد. در صورتی که به دنبال جایگزینی برای سری بازی‌های WWE 2K هستید این عنوان می‌تواند انتخاب فوق العاده‌ای برای جایگزین آن بازی باشد.

Streets of Rage 4 

 Streets of Rage 4 بازگشتی درخشان به سال گذشته است. این بازی الهام‌هایی از سری کلاسیک سگا دارد و آن را با تصاویری زیبا با دست طراحی می‌کند و حالت‌های جدیدی را فراهم می‌کند که مهارت‌های جنگی شما را به حداکثر می‌رساند. بازی در سال گذشته به لطف یک به‌روزرسانی بزرگ حتی بهتر شد؛ زیرا صدها پیشرفت در سراسر صفحه Streets of Rage 4 را به یکی از بهترین بازی‌های مدرن تبدیل کرده است.

در صورتی که هنوز موفق به خرید بازی‌های رایگان نشده‌اید همچنان زمان کافی برای خرید دارید؛ زیرا Destiny 2: Lightfall، Ghostrunner 2، Tunic تا 3 ژوئن (14 خرداد) در دسترس خواهند بود و EA Sports FC 24 نیز تا 17 ژوئن (28 خرداد) در دسترس خواهند بود. به عنوان بخشی از جشن Days of Plays سونی همچنین چند روز زودتر عناوین جایزه را به کاتالوگ بازی‌های پلی‌استیشن خود اضافه می‌کند و مشترکین می‌توانند چندین عنوان PSVR 2 و Classics مانند Tomb Raider: Legend و Ghostbusters: Rise of the Ghost Lord را در ژوئن (خردادماه) خریداری کنند. 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/free-games-playstation-plus-2024/
ads
ads