داغ ترین ها :
ویژگی Crossfade با iOS18 برای اپل موزیک عرضه می‌شود!

ویژگی Crossfade با iOS18 برای اپل موزیک عرضه می‌شود!

با معرفی iOS جدید متوجه شدیم که ویژگی جدیدی به بخش اپل موزیک اضافه خواهد شد که قابل توجه است. این ویژگی Smart Crossfade نامیده می‌شود و قرار است تا هنگام رفتن به موزیک بعدی سکوت بین آن را حذف کند و با محو شدن موزیک قبلی، آهنگ بعدی پخش شود. این قابلیت زمانی استفاده می‌شود که دو آهنگ پشت سر هم بدون هیچ گونه تبلیغات پخش شوند.

اپل Crossfade را برای Apple Music در iOS 17 اضافه کرد؛ اما قصد دارد آن را در iOS 18 هوشمندتر کند. با این ویژگی برخی از آهنگ‌ها بلافاصله بعد از تمام شدن آخرین کلمه آهنگ قبلی شروع به پخش شدن می‌کنند. اپل همچنین ادعا کرده که وقتی این ویژگی فعال است نحوه پخش صدای آلبوم را تغییر ندهد. با ویژگی Smart Crossfade، آهنگ‌ها درست مانند آلبوم به یکدیگر متصل می‌شوند.

هنگامی که Crossfire را در تنظیمات برنامه Apple Music فعال کنید Smart Crossfade روشن می‌شود. با Crossfade کاربران می‌توانند طول crossfade را از یک ثانیه تا 12 ثانیه تنظیم کنند. اگر اشتراک Apple Music دارید که نسخه بتای iOS 18 را اجرا می‌کنید می توانید Smart Crossfade را امتحان کنید. برای فعال کردن این قابلیت به Settings > Music بروید و Crossfade را تغییر دهید. این کار را برای فعال کردن Crossfade در iOS 17 نیز انجام دهید. البته ناگفته نماند تا زمانی که iOS 18 نصب نشود ویژگی‌های جدید Smart Crossfade را دریافت نخواهید کرد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/crossfade-for-ios18/
ads
ads