داغ ترین ها :
تبدیل پی دی اف به عکس

تبدیل پی دی اف به عکس

آیا تابه‌حال شده که بخواهید محتوای یک فایل PDF را به عکس تبدیل کنید، اما ندانید باید چه‌کار کنید؟ نگران نباشید! در این مقاله، به شما خواهیم گفت که چگونه می‌توانید به سادگی و در چند مرحله آسان، به تبدیل پی دی اف به عکس بپردازید.

روش تبدیل پی دی اف به عکس در کامپیوتر

یکی از بهترین روش‌های تبدیل پی دی اف به عکس در کامپیوتر، استفاده از نرم‌افزار PDF to JPEG است. برای استفاده از این نرم‌افزار و تبدیل پی دی اف به عکس در کامپیوتر، تنها لازم است تا مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

  •  ابتدا لازم است نرم‌افزار PDF to JPEG را دانلود و روی کامپیوتر خود نصب کنید. برای این کار، توصیه می‌کنیم به وب‌سایت رسمی نرم‌افزار رفته و نسخه مناسب با سیستم‌عامل خود را دانلود کنید.
  •  برای واردکردن فایل PDF در نرم‌افزار، روی گزینه “Add Files” یا “Add PDF” کلیک کرده و فایل PDF موردنظر خود را از پوشه مربوطه انتخاب کنید.
  • حال در این مرحله، می‌توانید تنظیمات خروجی را پیکربندی کنید. برخی از تنظیمات شامل انتخاب صفحه‌های خاص از فایل PDF، تنظیم کیفیت تصویر و تعیین مسیر ذخیره‌سازی فایل‌های خروجی است.
  • پس از انجام تنظیمات موردنظر، روی دکمه “Convert” یا “Start” کلیک کنید تا فرایند تبدیل آغاز شود. در این مرحله، نرم‌افزار شروع به تبدیل صفحات PDF به تصاویر JPEG خواهد کرد. باتوجه‌ به حجم فایل PDF و تنظیمات کیفیت، این فرایند ممکن است چند دقیقه زمان ببرد.
  • پس از اتمام مراحل تبدیل پی‌دی‌اف به عکس، شما می‌توانید به پوشه‌ای که برای ذخیره‌سازی تصاویر خروجی انتخاب کرده‌اید رفته و تصاویر JPEG خود را مشاهده کنید.

چگونگی تبدیل پی دی اف به عکس در سیستم مک

 

 

چگونگی تبدیل پی دی اف به عکس در مک

تبدیل فایل‌های PDF به عکس در مک به‌راحتی تبدیل در کامپیوترهای ساده و لپ تاپ امکان‌پذیر است. برای تبدیل فایل در مک به کمک ابزار Preview، تنها کافی است مراحل زیر را به ترتیب دنبال کنید:

  •  فایل PDF موردنظر را در Finder پیدا کنید.
  • روی فایل کلیک راست کرده و گزینه Open With و سپس Preview را انتخاب کنید.
  • اگر قصد دارید تمام صفحات فایل PDF را به عکس تبدیل کنید، مرحله بعدی را انتخاب کنید؛ در غیر این صورت، از پنل سمت چپ صفحه، صفحات موردنظر را انتخاب کنید.
  • از منوی بالای صفحه، گزینه File را انتخاب و سپس روی Export کلیک کنید.
  •  در پنجره باز شده، فرمت JPEG (یا فرمت دیگری مانند PNG) را انتخاب کنید.
  • حال باید کیفیت تصویر را تنظیم و محل ذخیره‌سازی را انتخاب کنید.
  • روی Save کلیک کنید تا فایل تبدیل شده ذخیره شود.

بعد از تبدیل متن به عکس در مک به راحتی می‌توانید از طریق پریتنر آن را پرینت کرده و استفاده کنید. در صورتی که این دستگاه کاربردی را ندارید می‌توانید قیمت پرینتر را مشاهده کنید و بهترین گزینه ممکن با نیازهایتان را خریداری کنید.

استفاده از نرم‌افزار Adobe Acrobat

استفاده از نرم‌افزار Adobe Acrobat

اگر به دنبال نرم‌افزار حرفه‌ای‌تری برای تبدیل پی دی اف به عکس هستید، نرم افزار Adobe Acrobat یکی از بهترین گزینه‌ها برای تبدیل PDF به عکس است. برای استفاده از این نرم افزار، باید مراحل زیر را دنبال کنید:

  •  ابتدا نرم‌افزار Adobe Acrobat را روی کامپیوتر خود اجرا کنید. اگر Adobe Acrobat را نصب ندارید، می‌توانید آن را از وب‌سایت رسمی Adobe دانلود و نصب کنید.
  • از منوی بالای صفحه، روی File کلیک کرده و گزینه Open را انتخاب کنید.
  •  حال نوبت این است که فایل PDF موردنظر را از روی کامپیوتر خود انتخاب کرده و باز کنید.
  •  پس از باز کردن فایل PDF، از منوی سمت راست صفحه، گزینه Export PDF را انتخاب کنید.
  •  در پنجره باز شده، از میان گزینه‌های موجود گزینه Image را انتخاب کرده و سپس فرمت مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  • پس از انتخاب فرمت تصویر، شما می‌توانید تنظیمات کیفیت تصویر و رزولوشن را انجام دهید. برای این کار، روی گزینه Settings کلیک کنید و تنظیمات دلخواه خود را انجام دهید.
  • پس از انجام تنظیمات، روی Export کلیک کنید و تصویر را ذخیره کنید.

روش تبدیل پی دی اف به عکس در فتوشاپ

یکی دیگر از روش‌های بسیار کاربردی تبدیل پی دی اف به عکس، استفاده از فتوشاپ است. برای تبدیل فایل PDF به عکس در Adobe Photoshop، تنها کافی است مراحل زیر را دنبال کنید.

  •  ابتدا Adobe Photoshop را اجرا کنید.
  •  از منوی File، روش Open کلیک کرده و فایل PDF موردنظر خود را انتخاب کنید.
  •  در این مرحله، پنجره Import PDF ظاهر خواهد شد که شما می‌توانید در آن انتخاب کنید که کدام صفحات از PDF را می‌خواهید وارد کنید.
  •  در پنجره Import PDF، می‌توانید تنظیمات مختلفی از جمله رنگ‌بندی و اندازه صفحه را تعیین کنید.
  •  در این مرحله، صفحه PDF در Photoshop باز خواهد شد. از منوی File، گزینه Save As را انتخاب کنید.
  •  در پنجره Save As، نوع فایل را به فرمت دلخواه خود تغییر دهید و روی Save کلیک کنید.

تبدیل عکس به پی دی اف آنلاین

برای تبدیل فایل‌های PDF به عکس به صورت آنلاین، ابزارهای زیادی موجود هستند که به شما این امکان را می‌دهند تا بدون نیاز به نصب نرم‌افزارهای خاص، فایل‌های PDF خود را به تصاویر تبدیل کنید. از بهترین ابزارهای آنلاین تبدیل پی دی اف به عکس، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تبدیل عکس به پی دی اف آنلاین

1. Smallpdf

Smallpdf یکی از معروف‌ترین و ساده‌ترین ابزارهای آنلاین برای تبدیل PDF به عکس است. این ابزار امکانات مختلفی برای تنظیمات خروجی ارائه می‌دهد و مجهز به قابلیت تبدیل فایل‌های PDF به فرمت‌های مختلف عکس است.

2. Zamzar

Zamzar یک سرویس آنلاین کاملاً رایگان برای تبدیل پی‌دی‌اف به عکس است که به شما این امکان را می‌دهد تا فایل‌های PDF خود را به فرمت‌های مختلفی همچون JPEG، PNG، GIF و غیره تبدیل کنید.

3. Online2PDF

Online2PDF یک ابزار آنلاین رایگان بسیار کاربردی دیگر است که به شما امکان تبدیل فایل‌های PDF خود به تصاویر با فرمت‌های مختلف مانند JPEG، PNG و TIFF را می‌دهد. این ابزار همچنین از قابلیت تبدیل دسته‌ای فایل‌ها نیز برخوردار است.

4. PDF2Go

PDF2Go یک سرویس آنلاین تبدیل فرمت عکس است که به شما امکان تبدیل PDF به عکس (JPEG، PNG و GIF) را می‌دهد. این سرویس دارای ابزارهای مختلفی برای تنظیمات تبدیل فرمت عکس مانند تنظیم کیفیت تصویر، انتخاب صفحات خاص و غیره است.

5. iLoveIMG

iLoveIMG یک پلتفرم آنلاین برای ادیت تصاویر است که شامل ابزارهای مختلفی مانند تبدیل PDF به عکس (JPEG و PNG) است. این سرویس همچنین امکانات دیگری همچون تغییر اندازه تصاویر و ادغام PDF ‌ها را نیز داراست.

 

 

نحوه تبدیل پی دی اف به عکس در گوشی موبایل

نحوه تبدیل پی دی اف به عکس در گوشی موبایل

برای تبدیل فایل‌های PDF به عکس در گوشی‌های هوشمند می‌توانید از برنامه‌ها و ابزارهای مختلفی که برای اندروید و iOS قابل‌دسترس هستند، استفاده کنید. از بهترین اپلیکیشن‌های تبدیل پی دی اف به عکس در گوشی‌های هوشمند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. PDF to Image Converter

اپلیکیشن PDF to Image Converter یک برنامه ساده و کارآمد برای تبدیل PDF به عکس است که به کمک آن می‌توان در کمترین زمان ممکن، فایل‌های پی دی اف را به فرمت‌های مختلف تصویر در گوشی‌های اندرویدی تبدیل کرد.

2. PDF Converter

اپلیکیشن PDF Converter یک برنامه قدرتمند برای تبدیل فایل‌های PDF به تصاویر برای گوشی‌های آیفون است که فضای کاربرپسندی دارد و می‌تواند فایل‌های پی دی اف را در حداقل زمان ممکن به عکس تبدیل کند. این برنامه امکان اسکن را نیز دارد و در صورتی که به دنبال برنامه اسکن هستید می‌توانید از این اپلیکیشن کاربردی کمک بگیرید. با استفاده از برنامه اسکن دیگر نیازی به خرید اسکنر هم نخواهید داشت.

3. PDF to JPEG Converterخرید اسکنر

PDF to JPEG Converter یک اپلیکیشن تبدیل پی دی اف به عکس برای گوشی هوشمند است که به شما این امکان را می‌دهد تا فایل‌های PDF خود را به تصاویر با فرمت JPEG تبدیل کنید.

جمع بندی

با ابزارها و روش‌های متنوعی که در این مقاله معرفی شدند شما می‌توانید به راحتی فایل‌های پی دی اف را به عکس تبدیل کنید. از نرم‌افزارهای حرفه‌ای تا اپلیکیشن‌های موبایل و ابزارهای آنلاین، هر کدام مزایا و ویژگی‌های خاص خود را دارند و می‌توانند نیازهای مختلف کاربران را پوشش دهند.

سوالات متداول

بهترین ابزارهای تبدیل پی دی اف به عکس کدام است؟

ابزارهایی مانند Adobe Acrobat، برنامه‌های آنلاین مثل Smallpdf، Zamzar، PDF2Go و اپلیکیشن‌هایی مانند Adobe Scan و PDF to Image Converter جزو بهترین ابزارهای تبدیل پی دی اف به عکس محسوب می‌شود.

آیا فایل‌های حاوی متن و تصاویر در تبدیل پی دی اف به عکس حفظ می‌شوند؟

بله، تمامی متن‌ها تصاویر و سایر محتویات فایل PDF در تصویر حفظ می‌شوند و هیچ تغییری روی آن‌ها اعمال نمی‌شود.

آیا ابزارهای آنلاین برای تبدیل پی دی اف به عکس امن هستند؟

بله، بسیاری از ابزارهای آنلاین برای تبدیل پی دی اف به عکس از پروتکل‌های امن استفاده می‌کنند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/convert-pdf-to-photo/
ads
ads