داغ ترین ها :
مقایسه گوشی A35 و A54؛ یک روح در دو بدن!

مقایسه گوشی A35 و A54؛ یک روح در دو بدن!

گلکسی A54 و گلکسی A35 سامسونگ تا حد بسیار زیادی شبیه به هم عمل می‌کنند و همین سبب می‌شود تا کاربران در انتخاب آن‌ها مردد شوند. در این متن به مقایسه کامل A54 با A35 پرداخته‌ایم که با مطالعه آن قطعا می‌توانید انتخاب هوشمندانه‌تری داشته باشید.

گلکسی A54

گلکسی A35

گلکسی A35

گلکسی A54

امتیاز

7.7
طراحی :
7.2
صفحه نمایش :
8
باتری :
7.8
اسپیکر :
7
کیفیت ساخت :
8
ارگونومی :
7.7
رابط کاربری :
8.5
عملکرد :
7.5
دوربین :
7.7

نقاط قوت

  • طراحی خوب، گواهی IP67
  • کیفیت خوب نمایشگر
  • سخت افزار مناسب
  • شارژدهی باتری مطلوب
  • دوربین‌های خوب
  • پشتیبانی نرم افزاری ۵ ساله

نقاط ضعف

  • حاشیه‌های اطراف پنل
  • سرعت شارژ

گلکسی A35

گلکسی A35

امتیاز

7.7
طراحی :
7.5
صفحه نمایش :
8
باتری :
8
اسپیکر :
7
کیفیت ساخت :
8
ارگونومی :
7.5
رابط کاربری :
8.5
عملکرد :
7.5
دوربین :
7.5

نقاط قوت

  • طراحی بسیار جدید، گواهی IP67 و گوریلا گلس ویکتوس پلاس
  • صفحه نمایش جذاب با حاشیه‌های کمتر
  • سخت افزار مناسب
  • شارژدهی خوب باتری
  • دوربین‌های خوب و بهبود زیاد نسبت به نسل قبل
  • جدیدترین نسخه نرم افزاری و آپدیت ۵ ساله

نقاط ضعف

  • سرعت شارژ

بدون شک می‌توان گلکسی A55 را بهترین میان‌رده شرکت سامسونگ تا این تاریخ دانست و این کهکشانی در هر زمینه در بین مدل‌های سری A بهترین عملکرد را دارد. کره‌ای‌ها نسخه ضعیف‌تر و ارزان‌تر A55 را با نام گوشی A35 راهی بازار کرده‌اند ولی داستان جایی پیچیده می‌شود که شما هنوز می‌توانید گلکس A54 که بهترین میان‌رده سال قبل است را هم خریداری کنید، اما آیا واقعا کدام کهکشانی ارزش خرید بالاتری دارد؟ در ادامه همراه تکنولایف باشید تا به طور کامل به مقایسه گوشی A35 و A54 بپردازیم.

طراحی و کیفیت ساخت

زمانی که گوشی A54 معرفی شد دو تغییر جذاب نسبت به قبل داشت که توجه همه افراد را به سمت خود جلب کرد. این کهکشانی اولین میان‌رده سامسونگ بود که از بدنه شیشه‌ای استفاده می‌کرد و همچنین برای اولین بار ظاهری شبیه به گوشی‌های پرچمدار سامسونگ داشت و حس و حال گوشی‌های گران قیمت را به کاربران انتقال می‌داد.

با گذشت یک سال و معرفی نسل جدید میان‌رده‌های شرکت کره‌ای، سامسونگ این سیاست را ادامه داده و حالا گلکسی A35 هم از بدنه‌ای شیشه‌ای بهره می‌برد. البته فریم اطراف این دو کهکشانی پلاستیکی است و تنها A55 از فریم آلومینیومی استفاده می‌کند. شباهت جنس بدنه گلکسی A35 و A54 در کنار شباهت ظاهری باعث می‌شود تا این دو مدل را بسیار نزدیک در نظر بگیریم.

نقد و بررسی تخصصی گوشی گلکسی a35

البته که همه چیز دقیقا یکسان نیست و با وجود شبیه بودن چیدمان لنزهای دوربین به روی قاب پشتی، اما اندازه لنزها در گلکسی A35 بزرگ‌تر شده و شما با نگاه کردن به دو گوشی به‌ خوبی متوجه این موضوع خواهید شد. همچنین فریم کناری گلکسی A35 کاملا تخت شده، در صورتی که گلکسی A54 از فریمی انحنادار استفاده می‌کند و همین باعث می‌شود تا حس در دست گرفتن دو مدل متفاوت شود.

گلکسی A35 وزنی برابر با ۲۰۹ گرم دارد و این عدد برای گوشی رقیب برابر با ۲۰۲ گرم است. عدد ضخامت این دو کهکشانی دقیقا یکسان و برابر با عدد ۸٫۲ میلی‌متر بوده ولی از نظر ابعاد کهکشانی جدیدتر مقداری بزرگ‌تر است و حدود ۳٫۵ میلی‌متر طول بیشتر و حدود ۱٫۵ میلی‌متر عرض بیشتری دارد. این تفاوت چندان زیاد نیست و در تصویر بهتر می‌توانید به این موضوع پی ببرید.

به سراغ نمای روبرویی این دو گوشی برویم، جایی که گلکسی A35 برعکس نسل قبلی از ناچ حفره‌ای استفاده می‌کند و کاملا شبیه به A54 شده است. البته در این بخش یک تفاوت دیده می‌شود و حاشیه‌های اطراف پنل A35 مقداری کمتر از رقیب است و این قطعا یک برتری به حساب می‌آید. نمایشگر کهکشانی جدیدتر حدود ۸۵ درصد از نمای روبرویی را در اختیار گرفته در حالی که این عدد برای گلکسی A54 برابر با ۸۳ درصد است.

شرکت سامسونگ برای این دو مدل از گواهی IP67 استفاده کرده تا آن‌ها را تا عمق ۱ متری در برابر نفوذ آب به مدت ۳۰ دقیقه مقاوم بدانیم. گلکسی A54 در چهار رنگ بنفش، مشکی، سفید و لیمویی در دسترس قرار دارد و شما A35 را می‌توانید در رنگ‌های صورتی، آبی روشن، زرد و سرمه‌ای خریداری کنید.

دیگر فرق گوشی A35  و A54 که حتما باید در این قسمت به آن اشاره کنیم به مقاومت بالاتر نمایشگر و البته قاب پشتی A35 برمی‌گردد؛ چرا که این گوشی از لایه محافظ گوریلا گلس ویکتوس پلاس استفاده می‌کند ولی A54 از گوریلا گلس ۵ بهره می‌برد. شباهت این دو کهکشانی به قدری زیاد است که نمی‌توان به راحتی یکی را برتر از دیگری در نظر گرفت اما به نظر خیلی‌ها گلکسی A35 برتر است؛ زیرا این گوشی ظاهر مدرن‌تری دارد و از گوریلا گلسی بسیار بهتر استفاده می‌کند.

صفحه نمایش؛ تکراری موفق؟

گلکسی A54 با نمایشگری ۶٫۴ اینچی از نوع سوپر امولد و رزولوشن ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ در دسترس قرار گرفته و تراکم ۴۰۳ پیکسل بر هر اینچ را مقابل دیدگان شما قرار می‌دهد. این پنل از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و HDR10+ پشتیبانی می‌کند و طبق وعده سامسونگ روشنایی آن به ۱۰۰۰ نیت می‌رسد.

در سمت دیگر این مقایسه گلکسی A35 دیده می‌شود، گوشی با پنلی ۶٫۶ اینچی سوپر امولد با رزولوشن یکسان که باعث می‌شود در هر اینچ ۳۹۰ پیکسل جای بگیرد. این صفحه نمایش هم از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند ولی به صورت رسمی پشتیبانی آن از HDR10+ عنوان نشده است، هرچند که محتوای HDR در یوتیوب ساپورت می‌شود و از این جهت مشکلی وجود ندارد.

بررسی کامل متنی گوشی a35 در تکنولایف

اصلی‌ترین تفاوت دو پنل را می‌توانیم اندازه بزرگ‌تر A35 در نظر بگیریم و تفاوت اندک تراکم پیکسلی اصلا به چشم نمی‌آید. از نظر کیفیت نیز عملکرد هر دو نمایشگر را کاملا یکسان در نظر می‌گیریم و همان طور که از سامسونگ انتظار داریم محتوا به شکلی زنده و شارپ پیش روی شما قرار می‌گیرد.

صفحه نمایش هر دو گوشی از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی هم پشتیبانی می‌کند تا روان‌ترین تجربه ممکن برای شما خلق شود.

در زمینه میزان روشنایی نمایشگر، گلکسی A54 و A35 در حالت دستی می‌توانند به روشنایی ۴۵۰ نیتی برسند. این عدد در حالت خودکار و در محیط باز برای A35 به حدود ۱۰۲۵ نیت می‌رسد و حداکثر روشنایی A54 حدود ۹۸۰ نیت است. این یعنی از نظر خوانایی محتوا در محیط‌های باز و روشن نیز تفاوت چندانی میان این دو کهکشانی دیده نمی‌شود.

اگر صفحه نمایش بزرگ‌تر را ترجیح می‌دهید یا پنلی با حاشیه‌های کمتر می‌خواهید، گلکسی A35 می‌تواند انتخاب مناسب‌تری برای شما باشد و در غیر این صورت هر دو گوشی را یکسان ارزیابی می‌کنیم.

اسپیکر

مانند بسیاری از گوشی‌های دیگر موجود در بازار این دو کهکشانی نیز از دو اسپیکر کلی برخوردار هستند تا توانایی تولید صدای فراگیر را داشته باشند. اسپیکر اصلی به روی لبه پایینی قرار گرفته و اسپیکر دوم نیز در بالای صفحه نمایش (همان اسپیکر مکالمه) دیده می‌شود و صدا را به سمت روبرو تولید می‌کند.

از نظر میزان بلندی صدا، بلندگوهای این دو گوشی عملکرد مناسب و رضایت بخشی دارند و مقدار بسیار کمی گلکسی A35 موفق‌تر از رقیب خود عمل می‌کند. از نظر بالانس صدا و البته کیفیت و جزئیات صدای خروجی نیز تقریبا عملکرد مشابهی را شاهد هستیم و در نهایت نمی‌توان یکی از این دو مدل را برتر از دیگری دانست.

نرم افزار و رابط کاربری؛ پوسته‌ای جذاب با پشتیبانی طولانی!

در حالت کلی قیمت گوشی سامسونگ در هر مدل فرق می‌کند ولی در بخش نرم افزاری تفاوت‌های زیادی دیده نمی‌شود و تنها مدل‌های پرچمدار از هوش مصنوعی سامسونگ به نام Galaxy AI استفاده می‌کنند ولی این ویژگی در میان‌رده‌ها دیده نمی‌شود. گلکسی A54 با One UI 5.1 بر پایه اندروید ۱۳ عرضه شده و گلکسی A35 از ابتدا از One UI 6.1 بر پایه اندروید ۱۴ بهره می‌برد.

از آنجایی که هر دو کهکشانی تا ۴ سال آپدیت نرم افزاری و تا ۵ سال آپدیت امنیتی دریافت می‌کنند، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که گلکسی A35 تا اندروید ۱۸ و گلکسی A54 تا اندروید ۱۷ را دریافت کند. در حال حاضر برای هر دو گوشی آخرین نسخه نرم افزاری در دسترس قرار دارد و هیچ فرقی بین آن‌ها دیده نمی‌شود.

رابط کاربری One UI 6.1 حالتی مینیمالیستی دارد و انیمیشن‌ها را بسیار نرم و جذاب اجرا می‌کند. در این نسخه قابلیت‌های بسیار کاربردی دیده می‌شود و قطعا از این نظر گوشی‌های سامسونگ جزو بهترین‌های موجود در بازار هستند. قبل‌تر در مطلبی به تغییرات One UI 6.1 پرداخته‌ایم و به همین جهت از تکرار مکررات خودداری می‌کنیم.

عملکرد سخت افزاری

هر دوی گوشی‌های مد نظر ما از تراشه اگزینوس ۱۳۸۰ با لیتوگرافی ۵ نانومتری استفاده می‌کنند. این تراشه دارای ۸ هسته پردازنده مرکزی دو کلاستری شامل ۴ هسته Cortex-A78 با فرکانس ۲٫۴ گیگاهرتز و ۴ هسته Cortex-A55 با فرکانس ۲٫۰ گیگاهرتزی است و پردازنده گرافیکی Mali-G68 MP5 را نیز در بر می‌گیرد.

توضیح دادن در مورد سخت افزار این دو گوشی کمی دشوار است؛ چرا که قدرت اگزینوس ۱۳۸۰ نه به گونه‌ای است که بتوانیم آن را قوی و جذاب در نظر بگیریم، و نه به شکلی که آن را ناکارآمد بدانیم. در واقع قدرت این چیپست کافی است ولی در عین حال قطعا می‌توانید با قیمت گلکسی A35 و A54 گوشی‌های قوی‌تری خریداری کنید.

تست‌های گلکسی A35

در محیط رابط کاربری، هر دو گوشی بدون مشکل و به صورت نرم و روان عمل می‌کنند و در اجرای بازی‌ها نیز در حد معقولی می‌توانید به روی A54 و A35 حساب باز کنید. بازی‌های سنگین با گرافیک متوسط و فریم‌ریت مناسبی به روی این دو کهکشانی اجرا می‌شوند. خوشبختانه سخت افزار هر دو مدل به‌خصوص گلکسی A35 پایدار عمل می‌کند و از این نظر نیز مشکلی نخواهید داشت.

تست‌های گلکسی A54

سامسونگ این دو میان‌رده را با تنوع بالای حافظه و رم راهی بازار کرده است ولی در بازار ایران دو نسخه ۱۲۸ گیگابایت با رم ۸ و ۲۵۶ گیگابایت با رم ۸ دیده می‌شود و می‌توانید بر اساس نیاز یکی از آن‌ها را گزینش کنید. ناگفته نماند که هر دو مدل از کارت حافظه جانبی هم پشتیبانی می‌کنند.

پس در نهایت باید گفت که گلکسی A35 و گلکسی A54 از نظر سخت افزاری دقیقا یکسان هستند و قدرت آن‌ها برای کاربرانی کافی خواهد بود که بخش سخت افزار برایشان اولویت اول در خرید گوشی نباشد.

باتری؛ برتری در عین تشابه!

از آنجایی که این دو گوشی دارای نمایشگر‌های یکسانی هستند و تراشه نیز هیچ تفاوتی ندارد و از همه مهم‌تر ظرفیت باتری در نظر گرفته شده برای هر دو ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت است، پس حدس می‌زنیم که شارژدهی بسیار مشابهی را شاهد باشیم یا A54 به دلیل این‌که ۰٫۲ اینچ کوچک‌تر است، مقداری عملکرد بهتری داشته باشد.

در واقعیت اما داستان به شکل دیگری پیش می‌رود و گلکسی A35 کمی بهتر از برادر خود عمل می‌کند. راستش را بخواهید به شکل دقیق نمی‌دانم که دلیل این تفاوت در شارژدهی چیست و چرا این اتفاق رخ می‌دهد ولی در هر صورت برتری جزئی با نماینده جدیدتر سامسونگ است.

در تست مکالمه هر دو مدل حدود ۲۶٫۵ ساعت دوام می‌آورند ولی در تست وبگردی گلکسی A35 حدود ۱ ساعت و ۲۰ دقیقه بیشتر با یک بار شارژ روشن می‌ماند. در زمینه پخش مداوم ویدئو هر دو کهکشانی به عدد ۱۳٫۵ ساعت می‌رسند و در نهایت در اجرای بازی‌ها گلکسی A35 مجدد ۱٫۵ ساعت بیشتر دوام می‌آورد.

در صورت داشتن استفاده ترکیبی و روزمره می‌توانید انتظار داشته باشید که گلکسی A35 حدود ۱۰ الی ۱۵ درصد بهتر از گلکسی A54 عمل کند. در کل هر دو میان‌رده یک روز کامل را دوام می‌‌آورند و از این بابت قطعا با مشکل مواجه نخواهید شد.

سازنده کره‌ای برای هر دو میان‌رده شارژ سریع ۲۵ واتی را در نظر گرفته و از طرفی آداپتور نیز درون جعبه یافت نمی‌شود. به کمک آداپتوری ۲۵ واتی شما می‌توانید گلکسی A35 و A54 را در مدت ۳۰ دقیقه تا حدود ۵۰ درصد و در مدت ۱ ساعت و ۳۰ دقیقه تا ۱۰۰ درصد شارژ کنید. این عملکرد خیلی عالی نیست و بدون شک رقبای شیائومی بسیار بهتر از این عمل می‌کنند.

دوربین

ترکیب دوربین‌های هر دو گوشی دقیقا یکسان است و در عمل هم انتظار عملکردی نزدیک را داریم. در ادامه این بخش به صورت مجزا به دوربین‌های هر دو میان‌رده خواهیم پرداخت و در نهایت مشخص می‌کنیم که کدام کهکشانی دست بالاتر را دارد.

دوربین اصلی

گلکسی A54 از سنسوری ۵۰ مگاپیکسلی مدل Sony IMX766 با اندازه‌ای ۱٫۱.۵۶ اینچی و اندازه پیکسل ۱٫۰ میکرون‌متری استفاده می‌کند. سنسور گفته شده در پشت لنزی با گشودگی دیافراگم f/1.8 قرار گرفته و از فوکوس خودکار تشخیص فاز و لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) پشتیبانی می‌کند. تصاویر این دوربین به صورت ۱۲٫۵ مگاپیکسلی ثبت می‌شوند (به دلیل فناوری Quad Bayer).

در سمت مقابل، دوربین اصلی گلکسی A35 از سنسوری ۵۰ مگاپیکسلی مدل Sony LYT-600 با اندازه ۱٫۲ اینچی و اندازه پیکسل ۱٫۰ میکرون‌متری بهره می‌برد. این سنسور در پس لنزی با دیافراگم F/1.8 قرار گرفته و از فوکوس خودکار تشخیص فاز و لرزشگیر اپتیکال تصویر پشتیبانی می‌کند. عکس‌های این دوربین هم مانند رقیب در حالت پیش فرض ۱۲٫۵ مگاپیکسلی هستند.

عکس گوشی a35 در روز

طبق مشخصاتی که با هم مرور کردیم، سنسورهای دوربین اصلی دو گوشی دارای رزولوشن یکسانی هستند ولی مشخصات یکسانی ندارند و مدل آن‌ها و همچنین سایر مشخصات متفاوت است. البته که به دلیل یکسان بودن تراشه، پردازش تصاویر به شکل مشابهی پیش می‌رود و این موضوع می‌توانید این دو برادر را بیش از پیش به هم نزدیک کند.

عکس‌های ثبت شده با این دو گوشی تا حد زیادی شبیه به هم هستند. در تصاویر هر دو گوشی جزئیات خوب و نویز کمی دیده می‌شود ولی از نظر سطح جزئیات گلکسی A35 مقدار کمی بهتر از رقیب عمل می‌کند. از نظر پردازش تصاویر نیز عملکرد A35 را ترجیح می‌دهم؛ چرا که شارپنس مصنوعی کمتری به عکس اضافه می‌شود و تصاویر طبیعی‌تر پیش روی شما قرار می‌گیرد.

عکس گوشی a54 در روز

البته که برتری گلکسی A35 نسبت به A54 در بخش دوربین اصلی بسیار جزئی است و قطعا در صورتی که جداگانه از دو گوشی استفاده کنید متوجه این تفاوت نخواهید شد. در واقع دو گوشی مثل هم هستند و تنها در حالتی که بسیار تخصصی تصاویر را مورد بررسی قرار دهیم برتری جزئی A35 نمایان می‌شود.

زمانی که نور کم می‌شود و زمان به سمت شب برود، بازی مقداری تغییر می‌کند و گلکسی A54 با اختلاف جزئی می‌تواند نسبت به رقیب برتری پیدا کند؛ چرا که سنسور آن اندازه بزرگ‌تری دارد و می‌تواند نور بیشتری را جذب کند. پس به عنوان جمع بندی باید بگویم که در نور روز با اختلافی جزئی برتری با A35 است و در شب همین برتری به نفع A54 می‌شود.

دوربین فوق عریض

فوق عریض گلکسی A35

سامسونگ گلکسی A35 را با سنسور ۸ مگاپیکسلی و گلکسی A54 را با سنسوری ۱۲ مگاپیکسلی راهی بازار کرده است. هر دو میان‌رده تصاویر فوق عریض معمولی به ثبت می‌رسانند و برعکس انتظار، برتری گلکسی A54 چندان مشهود نیست و با اختلافی جزئی می‌توانیم آن را برتر در نظر بگیریم. در کل این تصاویر رضایت بخش است ولی نسبت به دوربین اصلی جزئیات بسیار کمتری دارد و از شارپنس و کنتراست کمتری نیز بهره می‌برد.

فوق عریض گلکسی A54

ماکرو

ماکرو A35

دوربین ماکرو هر دو گوشی از سنسوری ۵ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. در این دوربین خبری از فوکوس خودکار نیست و طبق انتظار با فوکوس ثابت مواجه هستیم و حتما باید در فاصله مشخصی از سوژه قرار بگیرید تا فوکوس انجام می‌شود. در نهایت اگر بتوانید تصویری با فوکوس بدون مشکل به ثبت برسانید، کیفیت عکس خوب خواهد بود و قطعا شما را راضی خواهد کرد.

ماکرو A54

سلفی

سلفی A35

دوربین سلفی گلکسی A54 دارای سنسوری ۳۲ مگاپیکسلی است و در سمت دیگر گلکسی A35 از سنسوری ۱۳ مگاپیکسلی کمک می‌گیرد. طبق این اعداد انتظار داریم که سلفی‌های A54 کیفیت بهتری داشته باشد، ولی در عمل عملکرد تقریبا برابری را شاهد هستیم و حتی گاهی A35 می‌تواند سلفی‌های بهتری به ثبت برساند.

سلفی A54

پرتره

پرتره A35

در زمینه ثبت تصاویر پرتره، گلکسی A54 نسبت به رقیب خود برتری نشان می‌دهد؛ چرا که پرتره‌های این گوشی هم مقداری برش دقیق‌تری دارند و هم مهم‌تر این که پس‌زمینه به شکلی عمیق‌تر و جذاب‌تر مات می‌شود. در واقع می‌توان پرتره‌های A54 را در حد ۱۰ درصد بهتر از A35 در نظر گرفت.

پرتره A54

فیلم‌برداری

فیلم‌برداری A35

گلکسی A34 در زمینه فیلم‌برداری گوشی ضعیفی بود و در بررسی گوشی A35 عنوان کردم که خوشبختانه این گوشی توانسته با پیشرفتی بسیار خوب نسبت به نسل قبلی خود عملکردی بسیار بهتر را ارائه کند. گلکسی A54 و A35 هر دو می‌توانند با دوربین اصلی ویدئوهای 4K 30fps ضبط کنند. در حالت کلی کیفیت فیلم‌های هر دو گوشی نسبت به قیمت واقعا خوب است و جزئیات بالا و رنج دینامیکی وسیعی را مشاهده می‌کنیم.

فیلم‌برداری A54

اگر بخواهیم کمی دقیق‌تر ویدئوها را مورد بررسی قرار دهیم، برتری گلکسی A54 مشخص می‌شود. فیلم‌های دوربین اصلی این کهکشانی مقداری جزئیات بهتر و رنج دینامیکی وسیع‌تری دارند و نویز کمتری هم در آن‌ها دیده می‌شود.

جمع بندی؛ تصمیم دو سر برد!

به طور کلی عادت ندارم که در انتهای یک مقایسه، یک گوشی را برتری از دیگری معرفی کنم؛ چرا که معتقدم هر کاربر بسته به نیاز خود باید بین دو مدل یکی را گزینش کند. برعکس روند معمول اما این بار می‌خواهم مستقیما عنوان کنم که ارزش خرید گلکسی A35 بیشتر از A54 است. حالا می‌پرسید چرا این حرف را می‌زنم؟

گلکسی A35 با قیمتی پایین‌تر، طراحی مدرن‌تر را در کنار نمایشگر و سخت افزاری مشابه ارائه می‌کند و یک سال هم بیشتر آپدیت می‌گیرد. گذشته از این موارد، عملکرد دوربین پا به پای گلکسی A54 است و حتی گاهی بهتر هم می‌شود. در نهایت از نظر باتری نیز برتری جزئی با گلکسی A35 است تا این کهکشانی را گزینه جذاب‌تری برای خرید بدانم.

در آخر باز هم تصمیم با خود شما خواهد بود و فراموش نکنید که هر دو مدل گزینه‌های جذابی هستند و از خرید هیچ کدام پشیمان نخواهید شد. البته پیشنهاد می‌کنم قبل از خرید نگاهی هم به مقایسه A35 و A55 داشته باشید.

سوالات متداول

گوشی a35 یا 54 را بخریم؟ گلکسی A35 قیمت پایین‌تری دارد و مشخصاتی یکسان و بعضا بهتر را نسبت به A54 ارائه می‌کند، پس در حالت کلی ارزش خرید این گوشی جدید را بالاتر می‌دانم.

باتری گلکسی A54 بهتره یا A35؟ هر دو گوشی شارژدهی خوبی دارند ولی در مقام مقایسه شارژدهی A35 بین ۱۰ الی ۱۵ درصد بهتر از رقیب است.

دوربین A35 بهتره یا A54؟ در کل دوربین‌های این دو گوشی بسیار نزدیک به هم عمل می‌کنند. دوربین اصلی A35 در روز بهتر عکس می‌گیرد و دوربین اصلی A54 در شب. از طرفی فیلم‌برداری A54 نیز مقداری بهتر از رقیب است.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra
به این مطلب امتیاز دهید
1 نفر به این مطلب امتیاز دادند.

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/comparison/galaxy-a54-vs-galaxy-a35-comparison/
ads
ads