داغ ترین ها :
تعداد بازیکنان حاضر در لابی بازی COD بیشتر خواهد شد!

تعداد بازیکنان حاضر در لابی بازی COD بیشتر خواهد شد!

ظاهرا اکتیویژن قصد دارد تا تعداد بازیکنان در بازی Call of Duty: Warzone را افزایش دهد. توییتی از توسعه‌دهنده Raven Software نشان می‌دهد که لابی‌ها در بازی بتل رویال رایگان از 100 به 120 با عرضه فصل چهارم در 29 می افزایش می‌یابند. البته این موضوع جدیدی نیست و اگر از طرفداران قدیمی این بازی باشید قطعا به یاد خواهید آورد که در ابتدا لابی‌های این بازی 150 نفر ظرفیت داشت؛ اما این تعداد در سال 2023 به 100 نفر کاهش یافت. در آن زمان اکتیویژن علت این تغییرات را شلوغ بودن و آشفته بودن بازی اعلام کرد. در هر صورت با گذشت زمان و درخواست زیاد بازیکنان برای بزرگ‌تر کردن لابی سر انجام این شرکت تصمیم گرفت تا تعداد بازیکنان حاضر در یک لابی را به 120 نفر افزایش دهد.

فصل 4 برای Modern Warfare III و Warzone در 29 می (9 خرداد) منتشر می‌شود و با این آپدیت نقشه‌ها، اپراتورها و سلاح‌های جدید را به همراه یک مرحله نبرد جدید و بسته DLC BlackCell ارائه می‌کند. برای مشاهده برخی از تغییرات جدید که در آپدیت فصل 4 به بازی Call of Duty می‌آیند می‌توانید نگاهی به تصویر زیر داشته باشید. 

همچنین اکتیویژن Black Ops 6 را معرفی کرده است و Raven Software یکی از توسعه دهندگان بازی در کنار شبکه استودیوهای جهانی Treyarch و Activision است. یک تریلر لایو اکشن افرادی واقعی مانند بیل کلینتون و صدام حسین را نشان می‌دهد و جزئیات بیشتری از بازی در ژوئن امسال منتشر می‌شود.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/cod-warzon-get-bigger/
ads
ads