داغ ترین ها :
نگاهی به گوشی، ساعت و هندزفری CMF، برند زیر مجموعه Nothing بیندازید!

نگاهی به گوشی، ساعت و هندزفری CMF، برند زیر مجموعه Nothing بیندازید!

امروز برند ناتینگ، اولین گوشی هوشمند خود را تحت نام برند اقتصادی خود، یعنی CMF، رونمایی کرد. پس این شما و این هم CMF Phone 1، گوشی هوشمند جدید و خوش قیمت. این محصول، از تراشه مدیاتک ۷۳۰۰ استفاده می‌کند.

این موبایل به صفحه نمایش سوپر امولد با رزولوشن +Full HD مجهز است و روشنایی آن تا ۲۰۰۰ نیت می‌رسد. پنل گوشی نرخ نوسازی تا ۱۲۰ هرتز را پشتیبانی می‌کند و نرخ لمس آن، تا ۲۴۰ هرتز می‌رسد. گوشی، مجهز به دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و همینطور اسکنر اثر انگشت، زیر صفحه نمایش است.

cmf-nothing-phone

پشت گوشی، یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی با شوتر f/1.8 در کنار سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی، خودنمایی می‌کند.

بخش زیادی از تمرکز در خط تولید CMF، روی طراحی گوشی بوده و کارهایی هم برای شیک‌تر شدن گوشی انجام داده است. پنل پشتی این گوشی، فضایی برای استفاده از اکسسوری‌ها و لوازم جانبی گوناگونی را ایجاد کرده است. پنل گوشی، به‌راحتی قابل تعویض است و می‌توانید رنگ گوشی را به سلیقه خود عوض کنید؛ یا اگر پنل گوشی‌تان خراب شد، اقدام به عوض کردن آن کنید.

cmf-phone-1-camera

قابل تعویض بودن پنل، این امکان را هم می‌دهد که در صورت خراب شدن یکی از قطعات داخلی، به‌راحتی گوشی را باز کنید و طول عمر آن را افزایش دهید.

nothingphone1-accessory

سی ام اف فون ۱، از سیستم عامل Nothing OS 2.6 و اندروید ۱۴ استفاده می‌کند. همچنین، یک سری ویژگی جذاب بر پایه هوش مصنوعی، مانند Wallpaper Generator نیز به آن اضافه شده؛‌اما رابط کاربری آن فرق چندانی با چیزی که روی گوشی ناتینگ است ندارد.

CMF Phone 1 تا دو سال آپدیت اندروید و تا سه سال، آپدیت امنیتی دریافت می‌کند. این گوشی باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد و از شارژ ۳۳ وات با سیم و ۵ وات معکوس، پشتیبانی می‌کند. خبری از شارژ وایرلس در این گوشی هوشمند نیست.

این گوشی با گواهی IPX2 نسبت به آب مقاومت دارد. این میزان گواهی، صرفا مقاومت نسبت به پاشش آب را دوام می‌آورد. طبق ادعای ناتینگ، تا عمق ۲۵ متر به مدت ۳ ثانیه را نیز می‌تواند در آب بودن را دوام بیاورد.

CMF Phone 1 در رنگ‌بندی مشکی، نارنجی، آبی و سبز عرضه خواهد شد.

CMF Phone 1-colors

بعد از گوشی هوشمند، نوبت به رونمایی از CMF Watch Pro 2 رسید!

محصولات این برند زیر مجموعه، به گوشی محدود نمی‌شود! سی ام اف به تازگی از واچ ۲ پرو و بادز ۲ پرو هم رونمایی کرد. این محصولات، نسل جدید CMF Buds Pro و CMF Watch Pro هستند که سال گذشته روانه بازار شد.

ساعت هوشمند CMF Watch Pro صفحه نمایش امولد ۱.۳۲ اینچی دارد. رزولوشن آن ۴۶۶ در ۴۶۶ پیکسل، و نرخ نوسازی‌اش نیز ۶۰ هرتز است. میزان روشنایی آن به ۶۲۰ نیت می‌رسد و بیش از ۱۰۰ واچ فیس دارد.

CMF Watch Pro- style

بزل ساعت حالت تختی دارد و بند ساعت، پهنای ۲۲ میلی‌متری دارد که می‌توانید آن‌ را با بندهای هم‌پهنا عوض کنید.

کیس ساعت آلومینیومی است و دکمه چرخشی آن، برای به حرکت درآوردن رابط کاربری استفاده می‌شود. امکان شخصی‌سازی ویجت‌ها و برنامه‌ها، برای این ساعت تعبیه شده است.

سنسورهای سلامت واچ ۲ پرو، امکان سنجش ضربان قلب، اکسیژن خون، استرس و وضعیت خواب را دارد. همچنین می‌توانید به بیش از ۱۲۰ حالت ورزشی دسترسی داشته باشیدو جی پی اس ساعت، مسیر پیاده‌روی، دو و کوهنوردی را می‌توانید پیگیری کند و می‌توانید اطلاعات را از طریق Google Health Connect و یا Apple Health، ذخیره کنید.

CMF Watch Pro- variation

این اسمارت واچ همچنین قابلیت تماس، کنترل پخش و دریافت اعلان‌ها را دارد. گواهی IP68 نیز در مقابل آب و گردوغبار به ساعت مقاومت خوبی می‌دهد. باتری استفاده شده در این ساعت ۳۰۵ میلی آمپر ساعت است که تا ۱۱ روز در صورت استفاده عادی دوام می‌آورد.

و اما، CMF Buds Pro 2!

بعد از اشاره به مشخصات گوشی و ساعت CMF، نوبت به هندزفری این برند می‌رسد. CMF Buds Pro 2 همان ویژگی‌هایی که در CMF Buds دیده می‌شد را دارد اما در برخی موارد قابل توجه، ارتقا یافته است. قابل توجه‌ترین ویژگی نیز، درایورهای ۱۱ میلی‌متری آن است که موجب کیفیت صدای بهتر و غنی‌تر شده است.

بادز پرو ۲ از ANC بهره می‌برد و ویژگی قابل توجه آن این است که دکمه‌ی روی کیس، امکان تنظیم ولوم، قطع یا قبول تماس و همینطور روشن و خاموش کردن ANC را می‌دهد. در این بادز، سه میکروفون تعبیه شده که از الگوریتم‌های حذف نویز قدرتمندی پیروی می‌کند. عمر باتری بادز و کیس آن‌ها تا ۴۱ ساعت می‌رسد و در صورتی که ANC روشن باشد، این میزان به ۳۰ ساعت تقلیل می‌یابد.

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/cmf-products-release/
ads
ads