داغ ترین ها :
پرفروش ترین گوشی های شیائومی در ماهی که گذشت(مرداد ۱۴۰۳)

پرفروش ترین گوشی های شیائومی در ماهی که گذشت(مرداد ۱۴۰۳)

شیائومی برندی شناخته شده و محبوب است که محصولاتی در بازه‌های قیمتی متنوع به فروش می‌رساند و برای هر کاربر با هر نیازی گزینه‌ای مناسب برای خرید دارد. تمامی گوشی‌های این برند کیفیت مناسبی دارند و حتی در گوشی‌های اقتصادی آن نیز گزینه‌ای قدرتمند برای خرید وجود دارد. در مقاله پیش رو قصد داریم پرفروش ترین گوشی های شیائومی طی هر ماه را معرفی کنیم تا در صورت نیاز برای خرید بتوانید تصمیم گیری درستی داشته باشید. پس اگر شیائومی برند محبوب شما هم هست، همراه ما باشید.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 13 4G 

کدام گوشی شیائومی را بخریم

اولین گوشی که در مقاله پرفروش ترین گوشی‌ های شیائومی سراغ آن رفته‌ایم، گوشی Redmi Note 13 4G است. این محصول قیمت مناسبی دارد و در کنار آن از قیمت مناسبی نیز برخوردار شده است و با توجه به همین موضوع توانسته فروش خوبی داشته باشد و مخاطبان زیادی را به خود جذب کند.

این گوشی هوشمند پردازنده Snapdragon 685 دارد. این پردازنده را بیشتر در گوشی‌های اقتصادی می‌توان دید و بیشتر برای اجرای برنامه‌های ساده و کارهایی مانند وبگردی و استفاده از پیامرسان‌ها مناسب است. این پردازنده ساختار 6 نانومتری دارد و متشکل شده از 4 هسته 2.8 گیگاهرتزی Cortex-A73 و 4 هسته 1.9 گیگاهرتزی Cortex-A53. در کنار این پردازنده، پردازشگر گرافیکی Adreno 610 قرار گرفته و تراشه را در انجام امور مختلفی همراهی می‌کند.

صفحه‌نمایش این محصول 6.67 اینچی از نوع امولد در نظر گرفته شده که رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل را نمایش می‌دهد. میزان روشنایی صفحه‌نمایش محصول 1800 نیت است و در شرایطی که نور محیط زیاد باشد نیز می‌توانید مشخصات صفحه را مشاهده کنید. شیائومی برای جلوگیری از ایجاد خط و خش در این صفحه‌نمایش برای آن از گوریلا گلس 3 استفاده کرده است.

پنل پشتی گوشی میزبان دوربین سه‌گانه با لنز اصلی 108 مگاپیکسلی، سنسور 8 مگاپیکسلی اولترا واید و لنز 2 مگاپیکسلی سنجش عمق است. دوربین سلفی گوشی نیز لنز 16 مگاپیکسلی دارد و تصاویر مناسبی را به ثبت می‌رساند. دوربین اصلی دستگاه می‌تواند با کیفیت 1080 و نرخ 30 فریم بر ثانیه فیلمبرداری کند. مقاومت در برابر آب با داشتن استاندارد IP54، باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع 33 وات از دیگر قابلیت‌های این گوشی هستند که به ارزش خرید آن اضافه می‌کنند.

 

قیمت گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 13 4G

 

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 13 Pro 4G 

گوشی شیائومی نوت 13 پرو - لیست پرفروش ترین گوشی های شیائومی

در ادامه معرفی پرفروش ترین گوشی شیائومی نوبت به ردمی نوت 13 پرو می‌رسد. این گوشی میانرده محسوب می‌شود و مناسب افرادی است که قصد دارند با هزینه‌ای مناسب گوشی قدرتمندی داشته باشند. صفحه‌نمایش این گوشی 6.67 اینچی است و پنلی از نوع AMOLED نیز دارد. این پنل کیفیت مطلوب و مناسبی را ارائه می‌کند و رزولوشن 2400 در 1080 را نمایش می‌دهد؛ همچنین از 1 میلیارد رنگ نیز پشتیبانی می‌کند. پشتیبانی از این طیف گسترده رنگی و داشتن پنل امولد باعث می‌شود تا کیفیت تصاویر و ویدئوهای نمایش داده شده بالا باشد و به واقعیت نیز نزدیک باشد. این صفحه با استفاده از گوریلا گلس 5 در برابر ضربه و خط و خش محافظت می‌شود و نرخ تازه‌سازی 120 هرتز نیز دارد. مشخصات سخت افزاری از دیگر ویژگی‌های قدرتمند محصول محسوب می‌شود.

پردازنده به کار برده شده Mediatek Helio G99 Ultra است. این پردازنده گیمینگ است و قدرت پردازشی بالایی دارد. با استفاده از این تراشه می‌توانید انواع بازی‌ها و برنامه‌ها را روی گوشی اجرا کنید. دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی، مقاومت در برابر آب با استاندارد IP54، باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی، حسگر اثر انگشت زیر صفحه‌نمایش و امکان اضافه کردن کارت حافظه جانبی از دیگر مواردی هستند که با خرید این محصول دریافت خواهید کرد.

 

قیمت گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 13 Pro 4G

 

گوشی موبایل پوکو C65

خرید گوشی شیائومی پوکو c65 - پرفروش ترین گوشی های شیائومی

تراشه Mediatek MT6769Z Helio G85، دوربین سه گانه با لنز اصلی 50 مگاپیکسلی، صفحه‌نمایشی با پنل IPS از قابلیت‌هایی هستند که باعث شده تا این محصول در لیست پرفروش ترین گوشی های شیائومی و بهترین گوشی شیائومی قرار گیرد. صفحه‌نمایش این محصول 6.74 اینچی است و رزولوشن 1600 در 720 پیکسل را نمایش می‌دهد.

میزان روشنایی این دستگاه در حالت حداکثری به 600 نیت می‌رسد. نرخ نو سازی این صفحه‌نمایش 90 هرتز در نظر گرفته شده و هنگام استفاده از آن تجربه کاربری روان و بدون کندی را خواهید داشت. همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم دوربین اصلی محصول لنز 50 مگاپیکسلی دارد و سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو و 0.8 مگاپیکسلی سنجش عمق نیز در کنار آن قرار گرفته است؛ همچنین دوربین سلفی نیز سنسور 8 مگاپیکسلی دارد و تصاویر مناسبی را به ثبت می‌رساند. در مجموع این محصول می‌تواند گزینه مناسب و قابل توجهی برایتان باشد که قابلیت‌های زیادی را در کنار قیمت مناسب در اختیارتان قرار می‌دهد.

 

قیمت گوشی شیائومی Poco C65

 

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 13 4G

گوشی پر فروش شیائومی

 

از دیگر مدل‌های محبوب و پر فروش گوشی شیائومی طی ماه گذشته می‌توان به گوشی Redmi 13 4G اشاره کرد. این گوشی دوربین دوگانه دارد که متشکل شده از لنز اصلی 108 مگاپیکسلی اولترا واید و سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو. دوربین اصلی ویدئوهایی با کیفیت 1080 را به ثبت می‌رساند و کیفیت مناسبی نیز دارد. دوربین سلفی گوشی شیائومی که در پنل جلو گوشی جا خوش کرده نیز سنسوری 13 مگاپیکسلی دارد و همانند دوربین اصلی می‌تواند ویدئوهایی با کیفیت 1080 را به ثبت برساند. تراشه به کار برده شده در گوشی Mediatek Helio G91 Ultra است. این تراشه قدرت عملکردی بالایی دارد و از پس اجرای بازی‌ها و برنامه‌ها بر می‌آید. در ادامه صحبت درباره گوشی شیائومی نوبت به صفحه نمایش آن می‌رسد. صفحه‌نمایش این محصول 6.79 اینچی و پنلی از نوع IPS دارد. این صفحه نمایش میزان روشنایی 550 نیت دارد که قابل توجه است و به شما امکان دیدن صفحه را در صورت وجود نور جزئی می‌دهد. شیائومی برای محافظت از این صفحه‌نمایش برای آن محافظ گوریلا گلس نیز در نظر گرفته است. از دیگر مشخصات این محصول می‌توان به باتری 5030 میلی‌آمپر ساعتی، پشتیبانی از شارژ سریع 33 وات، مقاومت در برابر آب و داشتن استاندارد ip53 و پشتیبانی از کارت حافظه از دیگر قابلیت‌های این محصول هستند.

 

قیمت گوشی شیائومی Redmi 13 4G

 

گوشی موبايل پوکو مدل X6 Pro 5G

پر فروش ترین گوشی شیائومی

 

یکی دیگر از پرفروش ترین گوشی های شیائومی متعلق به گوشی شیائومی گوشی موبايل پوکو مدل X6 Pro 5G است. شیائومی درون این گوشی از تراشه Mediatek Dimensity 8300 Ultra استفاده کرده که از قدرت و کیفیت بالایی برخوردار است و این تراشه با کیفیت را پردازنده گرافیکی Mali G615-MC6 همراهی می‌کند. برای این گوشی حافظه‌ 256 گیگابایت همراه با رم‌ 8 گیگابایت در نظر گرفته شده و امکان اضافه کردن کارت حافظه جانبی نیز ندارد. صفحه‌نمایش این دستگاه 6.67 اینچی از نوع امولد در نظر گرفته شده که نرخ تازه‌سازی 120 هرتز دارد. نمایش 68 میلیارد رنگ، تراکم پیکسلی 446 پیکسل در هر اینچ و محافظ گوریلا گلس 5 از دیگر ویژگی‌های برجسته این صفحه‌نمایش محسوب می‌شوند.

روی پنل پشتی گوشی دوربین سه‌گانه با لنز اصلی 64 مگاپیکسل، لنز 8 مگاپیکسلی اولترا و لنز 2 مگاپیکسلی ماکرو قرار دارد. دوربین اصلی گوشی می‌تواند با کیفیت 4k و نرخ 30 فریم بر ثانیه فیلمبرداری کند. دوربین سلفی این محصول لنز 16 مگاپیکسلی دارد و می‌تواند ویدئوهایی با کیفیت 1080 را به ثبت برساند.  باتری در نظر گرفته شده برای آن نیز 5000 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد و می‌توانید مجدد آن را با شارژر 67 واتی به سرعت شارژ کنید. در مجموع این گوشی مشخصات با کیفیت و قدرتمندی دارد که آن را تبدیل به پر فروش ترین گوشی شیائومی می‌کند.

 

قیمت گوشی موبايل پوکو مدل X6 Pro 5G

 

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi A3

خرید گوشی شیائومی ردمی a3

شیائومی Redmi A3 یکی دیگر از گوشی‌های پر فروش و خوش قیمت این برند محسوب می‌شود. تراشه قرار گرفته در دل این گوشی Mediatek Helio G36 که ساختار 12 نانومتری دارد و عمکلرد مناسبی در اجرای برخی بازی‌ها دارد؛ همچنین این تراشه مصرف انرژی پایینی را به همراه دارد. پردازشگر گرافیکی PowerVR GE8320 نیز در کنار این تراشه قرار گرفته  و آن را در انجام امور مختلفی همراهی می‌کند و روی عملکرد بهتر کارهای گرافیکی تاثیر دارد. صفحه‌نمایش گوشی A3 پنلی از نوع IPS در نظر گرفته شده و ابعادی برابر با 6.71 اینچ دارد. رزولوشن قابل نمایش این صفحه 1650 در 720 پیکسل است. نرخ تازه‌سازی 90 هرتز و تراکم پیکسل 268 پیکسل در هر اینچ از دیگر قابلیت‌های این صفحه نمایش هستند. پنل پشتی محصول میزبان دوربین دوگانه با دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و لنز 0.08 مگاپیکسل سنجش عمق است. از نظر کیفیت عکاسی با دوربینی معمولی رو به رو هستیم که تصاویر متوسطی را در اختیارتان قرار می‌دهد. البته برای گوشی در این رنج قیمتی تعجب آور هم نیست. دوربین سلفی آن نیز لنز 5 مگاپیکسلی دارد و شما را در ثبت خاطرات همراهی می‌کند. باتری گوشی شیائومی 5000 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد و می‌تواند مدت زمان مناسبی شارژ نگهدارد.
قیمت گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi A3

 

جمع بندی

در صورتی که قصد خرید گوشی از برند شیائومی دارید و نمی‌توانید بین مدل‌های آن تصمیم گیری کنید با نگاهی کوتاه به این مقاله می‌توانید پرفروش‌ترین گوشی‌ های شیائومی را مشاهده کرده و بهترین گزینه‌ای که سازگاری زیادی با نیازهایتان دارد را انتخاب کنید. در صورت بروز مشکل و داشتن سوال درباره محصولات می‌توانید از بخش نظرات با ما در ارتباط باشید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

6 نظر

  1. رابعه شیخ زاده

    سلام بین رد می نوت 13، رد می نوت 13 پرو، سامسونگ 256/8 a15 وسامسونگ a25-256/8 کدام یک رو پیشنهادمیکنید؟ هر چی بیشتر بررسی و مقایسه میکنیم بیشتر گیج میشیم. لطفا راهنمایی کنید.

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به رابعه شیخ زاده

      سلام اگه دوربین اولویت اصلی هست براتون ردمی نوت 13 4 جی اگه گوشی کاملا متعادل میخواید گلکسی A25 بتونید بودجه رو تا گلکسی A35 افزایش بدید که عالی میشه
  2. عمر

    سلام خوبین؟
    بین گوشی های پوکو M6 پرو و ردمی نوت 13 و ردمی نوت 13 پرو کدوم بهتره خرید کنیم ؟؟
    ممنون تان

    1. هاهاها

      پاسخ به عمر

      سلام خیلیا میگن ردمی نوت 13 فورجی مشکل سی پی یو داره راست میگن؟ اگه این مشکل رو داره برم سمت نوت 12
      1. احسان نیک پی

        پاسخ به هاهاها

        سلام من نشنیدم
    1. احسان نیک پی

      پاسخ به عمر

      سلام ردمی نوت 13 پرو
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/best-selling-xiaomi-phones/
ads
ads