داغ ترین ها :
معرفی بهترین بازی‌ های کریپتویی برای موبایل| با گوشی کسب درآمد کنید💰

معرفی بهترین بازی‌ های کریپتویی برای موبایل| با گوشی کسب درآمد کنید💰

این روزها هیچ بازاری به اندازه بازار ارز دیجیتال داغ نیست. در کنار خرید و فروش ارز دیجیتال، کسب ارز دیجیتال با بازی موبایل هم دنیای دیگری دارد که افراد بسیاری به دنبال آموزش و استفاده از آن هستند. اگر برای شما هم سوال شده که از طریق کدام بازی‌های درون موبایل می‌توانید به بازی هایی که ارز دیجیتال می دهند، برسید؛ در این مطلب که ما به معرفی بهترین بازی های کریپتویی پرداخته‌ایم همراهمان باشید.

 

اگر نیاز به گوشی گیمینگ دارید، می‌توانید بهترین انتخاب را با مناسب‌ترین قیمت در سایت تکنولایف داشته باشید.

بازی های کریپتویی برای موبایل بدون سرمایه اولیه

سرعت نصب و استفاده از بازی‌های کریپتویی که این روزها به عنوان یک راه پرسود برای کسب ارز دیجیتال محسوب می‌شوند، همواره در حال رشد است. در ابتدا این بازی‌ها بیشتر در میان گیمرها و علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال محبوبیت داشت، اما امروزه کاربران آن‌ها از هر سن و گروه‌بندی هستند. درواقع افراد با هر سن و سالی می‌توانند بازی های ارز دیجیتال موبایلی مورد علاقه خود را پیدا کنند و علاوه بر لذت بردن، به درآمد هم برسند. انجام بهترین بازی های کریپتویی علاوه بر لذت و سرگرمی، به شما امکان می‌دهند تا در ازای ماموریت‌هایی که انجام می‌دهید، دارایی‌های دیجیتالی با ارزش دریافت کنید. در ادامه شما را با برخی از بهترین بازی‌ های کریپتویی P2E آشنا می‌کنیم.

بازی Gods Unchained

بهترین بازی ارز دیجیتال برای موبایل

یکی از بازی‌هایی که با کمک آن می‌توانید به درآمد برسید، بازی Gods Unchained است که به لطف بلاک چین می‌توانید از مزایای بازی هایی که ارز دیجیتال میدهند، استفاده کنید و به درآمدی بالاتر از درآمد دلاری برسید. این بازی روی بلاک چین اتریوم سوار شده و به بازیکنان اجازه می‌دهد تا با استفاده از کارت‌های بازی به معامله با سایر گیمرها بپردازند. از مزیت‌های این بازی می‌توان به نیاز نداشتن سرمایه اولیه اشاره کرد. برای اجرای بازی Gods Unchained می‌توانید روی لپ تاپ و سیستم‌های مختلف خود حساب باز کنید.

بازی Plant vs Undead

بازی کریپتویی برای درآمدزایی

ساده‌ترین بازی موجود برای کسب درآمد به صورت ارز دیجیتال همین بازی است. در این بازی توکن‌های PVU دریافت می‌کنید و می‌توانید با جمع کردن آن‌ها به صورت یکجا با دیگران معامله کنید.

بازی Illuvium

بازی های کریپتویی

شما با انجام این بازی می‌توانید در دنیای 100 هیولای متفاوت غرق شوید و لذت ببرید. برای انتخاب هر هیولا به عنوان کاراکتر اصلی و اجرای بازی با آن‌ها باید معامله NFT انجام دهید و از همین روش درآمد بدست بیاورید.

 

 

لیست بهترین بازی های کریپتویی در سال ۲۰۲۴

  1. Crypto Cars: در این بازی، شما می‌توانید با مسابقه‌های ماشینی ارز دیجیتال کسب کنید. برای شروع این بازی کمی نیاز به سرمایه اولیه دارید، اما بعد از آن می‌توانید به درآمد خوبی برسید.
  2. Decentraland: یک دنیای مجازی بر پایه بلاک چین که امکان خرید و فروش املاک و دارایی‌های دیجیتال را فراهم می‌کند.
  3. Axie Infinity: یک بازی نقش‌آفرینی که در آن با نگهداری و مبارزه با موجودات مجازی، ارز دیجیتال کسب می‌کنید.
  4. Star Atlas: یک بازی فضایی که از ترکیب NFTها و ارزهای دیجیتال بهره می‌برد.

بازی‌های کریپتویی از ترکیب دنیای ارزهای دیجیتال، توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) و امور مالی غیرمتمرکز به بازیکنان این امکان را می‌دهند که در عین لذت بردن از گیم‌پلی، موفق به کسب ارزهای دیجیتالی شوند. انواع بازی‌های کریپتویی شامل بازی‌های نقش‌آفرینی (RPG) و بازی‌های استراتژیک هم می‌شوند. پس با انتخاب یکی از این بازی‌ها می‌توانید به کسب درآمد ارز دیجیتال بپردازید.

5. اکسی اینفینیتی (Axie Infinity): یک بازی بلاکچین مبتنی بر Ethereum است که در آن بازیکنان می‌توانند با پرورش، آموزش و مبارزه با موجودات کوچک مجازی به نام Axies، ارزهای رمزنگاری شده مانند AXS و SLP کسب کنند.

6. اوریویوم (Orivium): یک بازی کریپتویی است که از ترکیب هنر، موسیقی و تکنولوژی برای ایجاد دنیایی منحصر به فرد استفاده می‌کند.

7. ایلوویوم (Illuvium): یک بازی نقش‌آفرینی که در آن بازیکنان موجودات خود را تربیت کرده و در مبارزات شرکت می‌کنند.

8. سندباکس (The Sandbox): یک دنیای مجازی بر پایه بلاک چین که به بازیکنان امکان ساخت و تجربه‌ی محتوای خود را می‌دهد.

9. الین ورلدز (Alien Worlds): یک بازی مبتنی بر NFT که در آن بازیکنان می‌توانند منابع معدنی را استخراج کرده و ارزهای دیجیتال کسب کنند.

10. استار اطلس (Star Atlas): یک بازی فضایی که از ترکیب NFTها و ارزهای دیجیتال بهره می‌برد.

بازی‌های کریپتویی از ترکیب دنیای ارزهای دیجیتال، توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) و امور مالی غیرمتمرکز به بازیکنان این امکان را می‌دهند که در عین لذت بردن از گیم‌پلی، ارزهای دیجیتال به دست آورند. انواع بازی‌های کریپتویی شامل بازی‌های نقش‌آفرینی (RPG) و بازی‌های استراتژیک نیز می‌شود. پس با انتخاب یکی از این بازی‌ها می‌توانید، به کسب درآمد ارز دیجیتال بپردازید.

جمع بندی، چگونه درآمد ارزی داشته باشیم؟

برای دریافت درآمد ارزی حتما نیازی به سرمایه کلان و بزرگ نیست. شما با اجرای یک سری بازی ساده روی گوشی و لپ تاپ می‌توانید به راحتی موفق به کسب درآمد شوید. اگر تا به حال با درگیر این موضوع نبوده‌اید و به تازگی قصد دارید تا زمان خود را به کسب درآمد از بازی اختصای دهید، می‌توانید با نصب بازی‌های نام برده شده در این مسیر به خوبی قدم بردارید و پیشرفت کنید؛ همچنین در صورت تمایل می‌توانید با نوشتن نظرات در بخش نظرات کاربران، ما و سایر مخاظبان تکنولایف را در جریان تجربه‌های دور و دراز خود بگذارید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/best-crypto-games-for-gaining-crypto-currency/
ads
ads