داغ ترین ها :
اخبار گلکسی S25 FE روی میز تکنولایف! آپدیت دائم!

اخبار گلکسی S25 FE روی میز تکنولایف! آپدیت دائم!

تنها چند روز است که از ورود گلکسی S24 FE می‌گذرد و در انتظار سری جدید گلکسی S25 هستیم و انتظار داریم که بعد از آن گوشی قاتل پرچمدار S25 FE روی میز قرار بگیرد، در این مقاله قصد داریم تا صفر تا صد اخبار گوشی سامسونگ با نام Galaxy S25 FE را برای شما روی میز بیاوریم.

تراشه S25 FE چه خواهد بود؟ دایمنسیتی یا اسنپدراگون؟

galaxy s25 fe

چون تا به امروز هیچ عکسی از گوشی s25 fe به بازار نیامده است، از عکس s24 fe که ممکن است بالاترین شباهت را به s25 fe داشته باشد، استفاده می‌کنیم.

از هر 10 نفری که تجربه کار با گوشی‌های سامسونگ را داشته باشند، احتمالا 5 الی بالای 5 نفر معتقدند که سامسونگ برای تولید گوشی‌های پرچمدار و قاتل پرچمدار خود باید از تراشه‌های اگزینوس دست بکشد و به سمت اسنپدراگون حرکت کنند. یکی از بیشترین انتظارات کاربران سامسونگ این است که در طراحی خانواده S25 سامسونگ تنها از تراشه‌های اسنپدراگون استفاده کند، اما اینطور که به نظر می‌رسد، شاید از کمپانی دایمنسیتی هم برای S25 اف ای استفاده کند.

  • احتمال بالایی وجود دارد که سامسونگ برای طراحی و ساخت S25 FE از تراشه Dimensity 9400 استفاده کند، مگر اینکه قیمت این تراشه برای سامسونگ گران تمام شود و تصمیم به استفاده از تراشه ارزان‌تری بگیرد.
  • شاید هم شاهد Exynos 2500 باشیم، اما ممکن است که این تراشه برای گلکسی زد فولد و زد فلیپ سال بعدی ارائه شود.
ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/all-the-news-about-galaxy-s25-fe/
ads
ads