داغ ترین ها :
موج جدید مسدود کردن هزاران اکانت متقلب در MW3 و Warzone آغاز شد!

موج جدید مسدود کردن هزاران اکانت متقلب در MW3 و Warzone آغاز شد!

شرکت اکتیویژن در پاسخ به موج اخیر تقلب که باعث انتقاد شدید بازیکنان شده بود اعلام کرد که توسعه‌دهندگان بازی Call of Duty موج بزرگی از ممنوعیت‌ها را اجرا کرده‌اند و به کمک این اتفاق هزاران متقلب را از بازی‌های Modern Warfare 3 و Warzone حذف کرده‌اند.

به طور کلی مشکل تقلب در طولانی مدت در سری Call of Duty دیده میشد، ولی افزایش چشمگیر این اتفاقات در چند مدت اخیر با انتشار Modern Warfare 3 در سرویس Xbox Game Pass شدت گرفت.

داستان از جایی آغاز شد که متقلبانی که از نسخه PC فروشگاه Microsoft Store استفاده می‌کردند به اشتباه با لوگوی Xbox در لابی‌های چندنفره نمایش داده می‌شدند؛ چرا که این فروشگاه آن‌ها را به اشتباه به عنوان بازیکنان Xbox شناسایی می‌کرد و این امکان را به آن‌ها می‌داد تا فعالیت‌های خود را پنهان کنند.

اکتیویژن پس از جنجال‌های زیاد به این مسئله پاسخ داد و آن را به عنوان نقص موقتی در سیستم ضد تقلب RICOCHET شناسایی کرد. در ادامه بروزرسانی را برای بهبود تشخیص بین بازیکنان Xbox و PC منتشر کرد و به این ترتیب کمی وضعیت را سر و سامان داد.

تیم ضد تقلب RICOCHET جدول‌های رتبه‌بندی بازی‌های Ranked Play برای هر دو بازی Call of Duty: Warzone و Modern Warfare 3 را پاک کرده و اقداماتی علیه حساب‌های درگیر انجام داده است. جالب است که در طول یک هفته گذشته، بیش از ۶۵ هزار حساب کاربری در هر دو حالت Ranked و غیر Ranked ممنوع شده‌اند.

این شرکت وعده داده که به شکل جدی در راستای حفظ محیط عادلانه بازی ادامه دهد و محیط بازی را سالم‌تر از قبل نگه دارد. واکنش بازیکنان به بیانیه ممنوعیت متقلبان در Call of Duty متنوع بوده و برخی آن را اقدامی موثر و برخی دیگر آن را سیستمی ضعیف ارزیابی کرده‌اند.

برخی از بازیکنان به تحسین اقدام انجام شده پرداخته‌اند، در حالی که دیگران همچنان امیدی به این سیستم ضد تقلب ندارند. باید دید در ادامه روند این بازی بسیار محبوب به چه طریقی پیش می‌رود و اکتیویژن تا چه حد به بحث تقلب حساسیت نشان می‌دهد.

نظر شما در مورد این بازی و داستان چیترهای موجود در آن چیست؟ شما تجربه مشابهی در بازی کال آف دیوتی دارید؟

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/activision-ban-wave-arrive-for-mw3-and-warzone/
ads
ads