داغ ترین ها :
کمپانی Corning نسخه 6 از گوریلا گلس را معرفی کرد

کمپانی Corning نسخه 6 از گوریلا گلس را معرفی کرد

برای مدت زمان زیادی است که حفاظت از صفحه نمایش گوشی های هوشمند ما به محصولات کمپانی Corning سپرده شده است. در طول این زمان این کمپانی نسخه های متعددی را تحت عنوان گوریلا گلس در بین کمپانی های سازنده گوشی های هوشمند عرضه کرده است و وظیفه محصولات این کمپانی، حفاظت از صفحه نمایش گوشی های هوشمند کاربران است. آخرین نسخه منتشر شده توسط این کمپانی Gorilla Glass 5 بود که پیشتر در پرچمداران کمپانی های مختلف نظیر گلکسی S9 و XZ2 و… بکار گرفته شده بود.

پیش نیاز: گوریلاگلس چیست و انواع آن چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟

امروز کمپانی Corning نسخه شماره 6 محافظ خود را تحت نام Corning Gorilla Glass 6 معرفی کرد که به گفته خود این کمپانی از ماده جدیدی در ساختار استفاده شده است که گوشی را در مقابل ضربات مقاوم تر می کند. آزمایشات این محصول نشان می دهد این محافظ جدید از پانزده پرتاب از فاصله یک متری جان سالم به در برده است و این دقیقا دو برابر آزمایش مشابه از نسل قبلی آن است.

آقای جان بین نائب رئیس کمپانی Corning در همین رابطه افزود:

Gorilla Glass 6 از ترکیب شیمیایی جدیدی بهره می برد و از لحاظ شیمیایی توانسته است فشردگی بیشتری را نسبت نسل داشته باشد که این موضوع باعث افزایش مقاومت این محصول می گردد.

کمپانی Corning اعلام کرده است که در طول سال به طور متوسط 7 بار گوشی های هوشمند از دست کاربران رها می شود و اغلب این اتفاقات از ارتفاع تقریباً یک متری است. با اعلام این کمپانی،  Gorilla Glass در 6 میلیارد گوشی هوشمند بکار گرفته شده است که این گوشی ها، متعلق به 45 کمپانی سازنده گوشی های هوشمند می باشد.

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%a9%d9%85%d9%be%d8%a7%d9%86%db%8c-corning-%d9%86%d8%b3%d8%ae%d9%87-6-%d8%a7%d8%b2-%da%af%d9%88%d8%b1%db%8c%d9%84%d8%a7-%da%af%d9%84%d8%b3-%d8%b1%d8%a7-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%da%a9%d8%b1/
ads
ads