داغ ترین ها :
زندگی فوتبالی الکس هانتر در بازی FIFA

زندگی فوتبالی الکس هانتر در بازی FIFA

شاید اگر شما جزو آن دسته از افراد باشید که مجموعه بازی های FIFA را بازی می کنند، به طور کامل با شخصیت الکس هانتر آشنایی داشته باشید. کمپانی EA Sports از نصخه 17 بازی فیفا شروع به اضافه کردن بخش جدیدی کرد که شما در قالب شخصیت الکس هانتر، زندگی فوتبالی او را ادامه می دهید.

داستان زندگی این بازیکن بدین صورت است که در سن 17 سالگی اولین بازی خود را در لیگ جزیره انجام می دهد و سپس راهی لیگ MLS در کشور آمریکا می شود. در لیگ ملی این کشور، الکس به تیم LA Galaxy می پیوندد و موفق می شود تا این لیگ بزرگ را فتح کرده و با تیم خود قهرمان شود. اما در ادامه داستان این بازیکن به غول فوتبال اسپانیا یعنی رئال مادرید می پیوندد. این موضوع در حالی است که او فقط 19 سال سن دارد.

مطالب مرتبط: آخرین اخبار و تریلرها از بازی فیفا 22 

مانند دیگر تیم ها، الکس هانتر در تیم رئال نیز شماره مورد علاقه خود یعنی 29 را بر تن می کند و به آرزوی خود یعنی بازی در کنار بزرگانی چون سرخیو راموس، لوکا مودریچ، مارسلو و تونی کروس می رسد و تبدیل به یکی از ارکان تیم برای فتح لیگ قهرمانان اروپا می شود.

شما می توانید با نصب نسخه های قبلی این بازی، می توانید در کنار الکس هانتر این جریان را ادامه دهید و با نصب بازی FIFA 19 این بخش را ادامه دهید. به نظر می آید FIFA با طراحی این بخش، قصد دارد تا بازیگران را به سمت خود جذب کند و این بخش نقطه مقابل Become A Legend در بازی PES می باشد. همواره این دو بازی در حال رقابت بوده و با اضافه کردن امکانات جدید قصد دارند تا کاربران به سمت خود جذب کنند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b2%d9%86%d8%af%da%af%db%8c-%d9%81%d9%88%d8%aa%d8%a8%d8%a7%d9%84%db%8c-%d8%a7%d9%84%da%a9%d8%b3-%d9%87%d8%a7%d9%86%d8%aa%d8%b1-%d8%af%d8%b1-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c-fifa/
ads
ads