داغ ترین ها :
تکنولایف به انجمن تجارت الکترونیک تهران پیوست

تکنولایف به انجمن تجارت الکترونیک تهران پیوست

با هدف هم افزایی و مشارکت در بهبود فضای کسب و کارها، تکنولایف عضو انجمن تجارت الکترونیک تهران شد.

تکنولایف با عضویت در انجمن تجارت الکترونیک تهران در راستای توسعه و ترویج تجارت الکترونیک در کنار سایر اعضای این انجمن گام بردارد و در بهبود فضای کسب و کار کشور مشارکت داشته باشد. انجمن تجارت الکترونیک تهران، متشکل از کسب وکارهای فعال در تجارت الکترونیک بوده و چندین کمیسیون تخصصی دارد.

مشارکت صنفی نوعی از مسئولیت اجتماعی است

حسین حیدر رئیس هیئت مدیره تکنولایف در خصوص شروع فعالیت صنفی تکنولایف اینطور می‌گوید: «در مسیر چهارده ساله‌ توسعه تکنولایف در فضای تجارت الکترونیک، گره‌های متعددی را حل و فصل کردیم و اکنون مسئولیت اجتماعی خود می‌دانیم تا تجربه اندوخته شده را صرف بهبود فضای کسب و کار بکنیم . ما در تکنولایف همه تلاشمان را برای همکاری و مشارکت با اعضای انجمن به کار می‌بندیم و در مسیر فعالیت‌های کمیسیون‌های انجمن و با رویکرد هم‌افزایی و مشارکت در جهت بهبود وضعیت کسب و کارهای فعال حوزه تجارت الکترونیک گام برداریم.»

به اشتراک گذاری تجربه چهارده سال فعالیت از پاسخگویی به کاربران تا تامین کالاهای متنوع

تجربه اندوخته شده تکنولایف در فضای تجارت الکترونیک عمدتا براساس تجربه تهیه زیرساخت‌های تامین و فروش، پاسخ به نیاز و دغدغه کاربران در خصوص خرید کالاها از محلی امن، مطمئن و با قیمت مناسب جمع شده است. عضویت تکنولایف در انجمن تجارت الکترونیک تهران نیز در جهت به اشتراک گذاری تجربه اندوخته شده و تلاشی برای بهبود وضعیت کسب و کارها در فضای تجارت الکترونیک است.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%aa%da%a9%d9%86%d9%88%d9%84%d8%a7%db%8c%d9%81-%d8%a8%d9%87-%d8%a7%d9%86%d8%ac%d9%85%d9%86-%d8%aa%d8%ac%d8%a7%d8%b1%d8%aa-%d8%a7%d9%84%da%a9%d8%aa%d8%b1%d9%88%d9%86%db%8c%da%a9-%d8%aa%d9%87%d8%b1/
ads