داغ ترین ها :
معرفی بهترین کیبورد برای تایپ سریع مخصوص تایپیست ها

معرفی بهترین کیبورد برای تایپ سریع مخصوص تایپیست ها

افرادی که نویسنده هستند یا در حوزه تولید محتوای متنی فعالیت می‌کنند مهمترین ابزاری که برای آن‌ها اولویت دارد کیبورد است. به دلیل اینکه این افراد طی روز استفاده زیادی از کیبورد دارند نداشتن کیبورد مناسب می‌تواند در طولانی مدت اذیت کننده باشد و از سرعت و کیفیت کارشان کم کند. اگر شما هم نیاز به کیبوردی برای تایپ دارید در ادامه با ما همراه باشید تا علاوه بر توضیح اینکه هنگام خرید کیبورد مخصوص تایپ چه نکاتی را در نظر بگیرید چند مدل از بهترین کیبورد مخصوص تایپ را نیز به شما معرفی خواهیم کرد.

بهترین کیبورد برای تایپ سریع چه ویژگی‌هایی دارد؟

هنگامی که قصد خرید بهترین نوع کیبورد برای تایپ را دارید بهتر است نکاتی را در نظر داشته باشید تا بتوانید انتخاب درستی کنید. از جمله مواردی که هنگام خرید کیبورد برای تایپ اهمیت دارد می‌توان به طراحی کیبورد و نوع چیدمان کلیدها اشاره کرد؛ همچنین در صورتی که عادت به تایپ هنگام شب دارید داشتن نور پس زمینه کیبورد موضوعی مهم تلقی می‌شود. بی‌صدا بودن دکمه‌ها، بی‌سیم یا باسیم بودن و قابلیت تنظیم پایه از دیگر مواردی هستند که برای انتخاب کیبورد مخصوص تایپ مهم تلقی می‌شوند.

معرفی تعدادی از بهترین کیبوردها برای تایپ

در ادامه لیستی کامل از کیبوردهایی که می‌توانند انتخاب مناسبی برای تایپ باشند را با مشخصات کامل به شما معرفی خواهیم کرد.

کیبورد باسیم پرووان مدل PKC20

کیبورد باسیم پرووان مدل PKC20

  • اتصال از طریق کابل USB Type-A
  • 108 کلید اصلی و 8 کلید میانبر
  • حروف حک شده فارسی

کیبورد پرووان محصولی است که از طریق کابل USB Type-A به کامپیوتر یا لپ‌تاپ متصل می‌شود. این کیبورد 108 کلید و 8 کلید کمکی دارد. از این محصول می‌توانید در محیط کار، کارهای اداری، تایپ و غیره استفاده کنید؛ همچنین با داشتن صفحه‌کلید مانند ماشین حساب می‌توانید حساب و کتاب‌هایتان را نیز به راحتی انجام دهید. حروف فارسی و انگلیسی با کیفیت بالایی روی کیبورد حک شده و تا مدت زمان زیادی پاک نمی‌شود. این کیبورد با سیستم عامل‌های لینوکس، ویندوز و مکینتاش سازگاری خوبی دارد. با توجه به قرارگیری دکمه‌ها و نوع طراحی محصول از ارگونومی خوبی برخوردار شده و در طولانی مدت باعث ایجاد اذیت نخواهد شد.

 

قیمت کیبورد باسیم پرووان مدل PKC20

 

انواع کیبورد کامپیوتر را با بهترین قیمت از تکنولایف بخرید

 

کیبورد با سیم تسکو مدل TK 8034

کیبورد با سیم تسکو مدل TK 8034

  • پشتیبانی از Plug & Play
  • 3 چراغ LED
  • طول کابل 180 سانتی‌متر

کیبورد تسکو محصولی خوش قیمت با کیفیت و کارایی بالا است. برای مقاومت و طول عمر بالای آن بدنه‌ای از جنس بدنه‌ای از جنس پلاستیک ABS برای کیبورد با سیم تسکو در نظر گرفته شده است. 104 کلید اصلی و 11 کلید میانبر برای راحتی کاربر و تنوع در تعداد دکمه‌های کاربردی روی آن قرار گرفته است. نحوه اتصال این محصول به کامپیوتر یا لپ تاپ از طریق کابل USB Type-A صورت می‌گیرد و کابل آن تا 180 سانتی‌متر طول دارد و به راحتی می‌توانید با فاصله مناسبی از مانیتور تایپ را انجام دهید. 3 چراغ LED برای نمایش روشن بودن گزینه‌های Caps lock، Num Pad و Scroll روی بدنه طراحی شده است. از دیگر قابلیت‌هایی که می‌توان برای این کیبورد نام برد حروف حک شده فارسی، قابلیت تنظیم ارتفاع و پشتیبانی از فناوری Plug & Play است.

 

قیمت کیبورد با سیم تسکو مدل TK 8034

 

کیبورد بی سیم سیبراتون مدل SKB557W

کیبورد بی سیم سیبراتون مدل SKB557W

  • اتصال بی‌سیم
  • سازگاری با سیستم عامل‌های متنوع
  • صدای بسیار کم کیبورد

برای راحتی در جا به جایی برخی افراد کیبورد بی‌سیم را ترجیح می‌دهند. کیبورد بی‌سیم سیبراتون مدل SKB557W از طریق USB Nano Receiver به صورت بی‌سیم به لپ‌تاپ شما وصل می‌شود و محدوده اتصال آن تا 10 متر در نظر گرفته شده است. این کیبورد با سیستم عامل‌های Linux, Mac OS X, Windows سازگاری کامل دارد. انرژی مورد نیاز آن از طریق باتری تامین می‌شود و در صورت تمام شدن باتری باید مجدد از یک باتری نو استفاده کنید. با توجه به ارگونومی مناسب دکمه‌ها می‌توانید به راحتی تا مدت زمانی طولانی بدون احساس اذیت و خستگی از این کیبورد استفاده کنید و میزان صدای آن‌ها نیز بسیار کم است؛ بنابراین از آن می‌توانید در محیط‌های اداری و حتی کتابخانه نیز استفاده کنید. 104 کلید اصلی با حروف حک شده فارسی و انگلیسی برای کیبورد سیبراتون در نظر گرفته شده است.

 

قیمت کیبورد بی سیم سیبراتون مدل SKB557W

 

 

کیبورد بی سیم لاجیتک مدل WIRELESS TOUCH K400

کیبورد بی سیم لاجیتک مدل WIRELESS TOUCH K400

  • داشتن تاچ پد
  • اتصال بی‌سیم
  • داشتن برنامه اختصاصی

یکی از گزینه‌ها در لیست بهترین کیبورد برای تایپ 10 انگشتی متعلق به کیبورد لاجیتک مدل WIRELESS TOUCH K400 است. نحوه اتصال این کیبورد به دستگاه مد نظرتان از طریق گیرنده USB صورت می‌گیرد که تا 10 متر نیز برد دارد. این کیبورد با سیستم عامل Chrome OS، ویندوز و اندروید سازگاری دارد و به راحتی به آن‌ها وصل می‌شود. یکی از نکات جالب توجه درباره این کیبورد داشتن تاچ پد است؛ بنابراین بدون نیاز به موس و سایر لوازم جانبی به راحتی می‌توانید از راه دور نیز محتوای در حال پخش یا برنامه‌های در حال اجرا را مدیریت کنید.

مجموع کلیدهای این کیبورد 83 عدد در نظر گرفته شده و طراحی آن به صورت چسبیده به سطح بدنه است و راحتی و نرمی هنگام تایپ دارد؛ همچنین میزان صدای تولید شده هنگام تایپ بسیار کم است. منبع تغذیه کیبورد 2 عدد باتری آلکالاین AA است؛ همچنین از طریق برنامه اختصاصی می‌توانید برخی از ویژگی‌های آن را شخصی سازی کنید.

 

قیمت کیبورد بی سیم لاجیتک مدل WIRELESS TOUCH K400

 

جدیدترین مدل های کیبورد گیمینگ را می توانید از تکنولایف بخرید

 

کیبورد با سیم وریتی مدل V-KB6131

کیبورد با سیم وریتی مدل V-KB6131

  • صدای بسیار کم با قابلیت Ultra Silent
  • عمر 8 میلیون بار کلیک کلیدها
  • 103 دکمه

در ادامه معرفی بهترین کیبورد برای تایپ سریع سراغ کیبورد با سیم وریتی مدل V-KB6131 رفته‌ایم. این کیبورد قیمت بسیار مناسبی را در کنار قابلیت‌های متنوع دارد. تعداد کلیدهای اصلی و میانبر این محصول 103 عدد در نظر گرفته شده و روی آن‌ها حروف فارسی نیز حک شده است. تعداد ضربه پذیری کلیدها 8 میلیون بار کلیک تخمین زده شده است. برای خسته نشدن دستان در استفاده طولانی مدت کیبورد تکیه‌گاه مچ دست نیز دارد. با داشتن قابلیت Ultra Silent خیالتان از بابت صدای بسیار کم کیبورد راحت خواهد شد. سازگاری با سیستم عامل ویندوز، لینوکس، macOS و اتصال از طریق کابل USB Type-A از دیگر قابلیت‌های این محصول به شمار می‌رود.

 

قیمت کیبورد با سیم وریتی مدل V-KB6131

 

 

کیبورد بی سیم کینگ‌ استار مدل KB97W

کیبورد بی سیم کینگ‌ استار مدل KB97W

  • اتصال با سیم
  • حروف حک شده فارسی روی دکمه‌ها

داشتن 124 کلید اصلی و 18 کلید میانبر کیبورد کینگ استار را تبدیل به بهترین کیبورد مخصوص تایپ می‌کند. سازگاری با سیستم عامل‌های متنوع از جمله ویندوز، لینوکس و macOS از دیگر قابلیت‌های برجسته این محصول محسوب می‌شود. نوع اتصالی که برای کیبورد کینگ استار در نظر گرفته شده بی‌سیم است و به راحتی می‌توانید از طریق دانگل آن را متصل کنید و تا برد 10 متر استفاده داشته باشید. در صورت تمام شدن باتری نیز تنها نیاز به دو عدد باتری نیم قلمی AAA دارید. کلیدهای مات با دوام بالا همراه با حروف حک شده فارسی تایپ طولانی مدت بدون احساس اذیت را برایتان فراهم می‌کنند.

 

قیمت کیبورد بی سیم کینگ‌ استار مدل KB97W

 

کیبورد بی سیم لاجیتک مدل MX Keys Mini

کیبورد بی سیم لاجیتک مدل MX Keys Mini

  • امکان اتصال به سه دستگاه مختلف
  • داشتن نور پس زمینه
  • شارژ از طریق کابل USB Type-C

در صورتی که به دنبال بهترین کیبورد برای تایپ انگلیسی هستید، کیبورد لاجیتک مدل MX Keys Mini یکی از گزینه‌های موجود و در دسترس محسوب می‌شود. این کیبورد از طریق بلوتوث می‌تواند به راحتی به 3 دستگاه مختلف وصل شود و بین آن‌ها جا به جا شود. سایز کیبورد لاجیتک کوچک در نظر گرفته شده و برای امکان استفاده راحت‌تر از آن هنگام شب به نور پس زمینه کیبورد مجهز شده است. برای شارژ مجدد آن می‌توانید از کابل USB Type-C کمک بگیرید و میزان شارژدهی آن نیز بسته به استفاده بین 5 تا 10 روز تخمین زده شده است. 79 عدد کلید این کیبورد عمری برابر با 10 میلیون بار کلیک دارند. کیبورد بی‌سیم لاجیتک با ویندوز 10، 11 یا بالاتر/ macOS 10.15 یا بالاتر/ Chrome OS™ 5 / Linux® 6/ iOS 13.4 یا بالاتر / iPadOS 14 / Android™ 5.0 سازگاری دارد.

 

قیمت کیبورد بی سیم لاجیتک مدل MX Keys Mini

 

انواع موس بی سیم را با بهترین قیمت از تکنولایف بخرید

 

کیبورد بی سیم تسکو مدل TK7003W

کیبورد بی سیم تسکو مدل TK7003W

  • 103 کلید اصلی و 12 کلید میانبر
  • منبع تغذیه 2 عدد باتری قلمی AAA

کیبورد بی‌سیم تسکو طراحی جالب توجهی دارد و دکمه‌های آن به جای مربعی گرد هستند. در طراحی این محصول از 103 کلید اصلی و 12 کلید میانبر استفاده شده که تا 10 میلیون بار کلیک عمر دارند. برای راحتی استفاده از این محصول در هر محیطی صدای بسیار کمی برای دکمه‌های آن در نظر گرفته شده است. اتصال آن با کامپیوتر از طریق بلوتوث صورت می‌گیرد و تاخیر بسیار کمی را تجربه خواهید کرد. منبع تغذیه کیبورد 2 عدد باتری قلمی با اندازه AAA است؛ همچنین دو عدد چراغ LED برای نمایش روشن بودن قابلیت Caps Lpck و Num Lock دارد. از دیگر مزایایی که کیبورد تسکو را تبدیل به بهترین نوع کیبورد برای تایپ می‌کند سازگاری آن با انواع سیستم عامل‌های ویندوز، لینوکس، ویستا، اندروید و macOS است.

 

قیمت کیبورد بی سیم تسکو مدل TK7003W

 

 

کیبورد باسیم پرووان مدل PKC25

کیبورد باسیم پرووان مدل PKC25

  • 104 کلید با عمر 5 میلیون بار کلیک
  • حروف حک شده فارسی

کیبورد با سیم پرو وان کابل 140 سانتی متری از نوع USB Type-A دارد که از طریق آن می‌توانید به لپ‌تاپ وصل شوید. داشتن 104 کلید با عمر 5 میلیون بار کلیک کیبورد پرو وان را در دسته بهترین کیبوردها برای تایپ قرار می‌دهد. این محصول با سیستم عامل‌های Mac OS, لینوکس و  ویندوز سازگاری دارد. حروف حک شده فارسی روی دکمه‌ها شما را از خریدن برچسب فارسی جداگانه بی‌نیاز می‌کند. جنس بدنه محصول از پلاستیک ABS است که می‌تواند مقاومت زیادی در برابر ضربه از خود نشان دهد و عمر بالای محصول را تضمین کند.

 

قیمت کیبورد باسیم پرووان مدل PKC25

 

جمع‌بندی

برای تایپیست‌ها و افرادی که طی روز استفاده زیادی از کیبورد دارند خرید محصولی که تمامی نیازهایشان را برطرف کند موضوع مهمی محسوب می‌شود. بهترین کیبورد برای تایپ باید ارگونومی مناسبی داشته باشد و در استفاده طولانی مدت باعث ایجاد اذیت نشود. تمامی مدل‌های قرار گرفته در این مقاله می‌توانند پاسخگوی نیاز افرادی باشند که به دنبال بهترین کیبورد مخصوص تایپ هستند.

سوالات متداول

بهترین کیبورد برای تایپ انگلیسی چیست؟

کیبورد بی‌سیم لاجیتک مدل WIRELESS TOUCH K400 و کیبورد بی سیم لاجیتک مدل MX Keys Mini  را می توان به عنوان دو مدل از بهترین کیبوردهای برای تایپ انگلیسی معرفی کرد.

بهترین برند کیبورد برای تایپ کدام است؟

از بین برندهای معرفی شده لاجیتک، پرو وان و تسکو را می‌توان جزو بهترین برند کیبورد برای تایپ نام برد.

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%da%a9%db%8c%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%aa%d8%a7%db%8c%d9%be/
ads
ads