داغ ترین ها :
اینستاگرام پست های پیشنهادی از افرادی که دنبال نکرده اید را نشانتان می دهد؟

اینستاگرام پست های پیشنهادی از افرادی که دنبال نکرده اید را نشانتان می دهد؟

 

امروزه اینستاگرام ویژگی های جدیدی به نسخه ی بروزشده اش افزوده تا ویژگی های قدیمی را بپوشاند.حالا شما بعنوان یک کاربر اینستاگرام پست هایی تحت عنوان” پیشنهادی برای شما” دریافت می کنید حتی از کسانی که دنبال نکرده اید. درواقع اینستاگرام این پست ها را طبق پست های صفحاتی که دنبال کرده اید به شما پیشنهاد می کند. این بخش جدید در هر زمان می تواند حاوی 3 تا 5 پست پیشنهادی باشد.

 

این ویژگی پس از ارائه گزینه ی دنبال کردن هشتگ ها در دوهفته پیش، افزوده شد.دراین مورد شما می توانید به جای دنبال کردن افراد، موضوعات مورد علاقه ی خود را دنبال کنید.تفاوت این دو مورد در آن است که دنبال کردن هشتگ ها به دلخواه شما است اما بخش پست های پیشنهادی قابل غیرفعالسازی نیست. حتی به نظر می رسد که شماری از کاربران این برنامه خواهان خلاصی از این امکان جدید هستند. بسیاری از توییت ها نظرمنفی کاربران به ایده ی اصلی این ویژگی را می رسانند.ما برخی از نظرات را در اسلاید زیر قرارداده ایم.

 

 

ویژگی جدید “پست پیشنهادی برای شما” هم اکنون در دسترس اینستاگرام های نصب شده در سیستم عامل های اندروید وiOS قرار دارد.اگر هنوز نسخه ی جدید را دریافت نکرده اید نگران نباشید چراکه عرضه ی آن برای تمامی کاربران کمی زمان می طلبد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85-%d8%a8%d9%87-%d8%aa%d8%a7%d8%b2%da%af%db%8c-%d9%be%d8%b3%d8%aa-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%be%d8%b4%d9%86%d9%87%d8%a7%d8%af%db%8c-%d8%a7/
ads
ads